پرستاران Drew Brees خواهد ایستادن برای سرود اما احترام کسانی که زانو زدن

پرستاران کارفرمایی Drew Brees می گوید او باقی می ماند ایستاده برای "Star-Spangled Banner" اما او استادانی احتر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 12 مرداد 1399

پرستاران کارفرمایی Drew Brees می گوید او باقی می ماند ایستاده برای "Star-Spangled Banner" اما او استادانی احترام و حمایت از کسانی که در اعتراض به نژادپرستی و بی عدالتی اجتماعی با زانو زدن در طول سرود ملی.

"من همیشه ایستاده برای پرچم به دلیل آنچه در آن به معنی به من و به افتخار تمام کسانی که قربانی کرده اند که خدمت کرده اند و جان خود را برای کشور ما و همه کسانی که تلاش کرده اند به حرکت این کشور به جلو" Brees گفت: روز شنبه در یک کنفرانس تلفنی با خبرنگاران به بحث در مورد شروع اردوگاه های آموزشی.

"من اذعان و احترام به هر کسی که بخواهد به زانو زدن و یا هر شکل دیگری از اعتراض مسالمت آمیز را با توجه به بی عدالتی اجتماعی و نژادپرستی نظاممند است که بسیاری را تحمل کرده اند و همچنان به تحمل در کشور ما است."

Brees افتتاح کنفرانس تلفنی با یک بیانیه در مورد درون گرایی از اوایل ماه ژوئن زمانی که او دیده می شود توسط بسیاری به عنوان یک نماد از امتیاز سفید برای گفت او هرگز تایید کسی بی احترامی پرچم با زانو زدن در طول سرود.

Brees مواجه داغدار واکنش از چندین فعلی و سابق سیاه هم تیمی ها و دیگر مشخصات بالا در ورزشکاران مانند LeBron James. Brees گفت که او تا به حال یک آشتی ملی با هم تیمی های.

• در دیگر NFL news جوی Bosa شد NFL بالاترین پرداخت بازیکن دفاعی پس از امضای پنج سال 135 میلیون دلار تمدید قرارداد با لس آنجلس شارژر یک توافق سه شنبه شب. ... ایمنی Roderic Teamer و گیرنده گسترده Andre پاتون در میان شش بازیکن منتشر شده توسط شارژر. ... Lions کارفرمایی متی استافورد قرار داده شد در ذخیره/COVID-19 لیست. ... جت linebacker C. J. Mosley تصمیم گرفتند از بازی در این فصل به دلیل سلامت خانواده و نگرانی است. ... کابوی ها منتشر شد کای Forbath پاکسازی راه را برای گرگ Zuerlein به خود ضربه زن.

WNBA: در برادنتون فلوریدا., Breanna استوارت 21 امتیاز و نه ریباند و پنج پاس گل و چهار دزد و طوفان سیاتل هرگز trailed در 81-75 پیروزی لس آنجلس اسپارکس. ... Gabby ویلیامز و شایانی پارکر هر گل 16 امتیاز و شیکاگو, آسمان صاف ضرب و شتم واشنگتن عرفا 88-86. ... سیلویا Fowles تا به حال 21 امتیاز و 13 ریباند به عنوان مینه سوتا سیاهگوش ضرب و شتم کانکتیکات خورشید 78-69.

کالج بسکتبال: Gonzaga گارد Joel Ayayi است خروج نام او از NBA پیش نویس و بازگشت را برای خود تاریخ و فصل است.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن