سائو پائولو پس از بازگشایی قفل با وجود برزیل صعودی Covid-19 تلفات

صادر شده در: 11/06/2020 - 06:02 برزیل پرجمعیت ترین ایالت سائو پائولو گزارش تعداد رکورد Covid-19 مرگ و میر بر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 22 خرداد 1399

صادر شده در:

برزیل پرجمعیت ترین ایالت سائو پائولو گزارش تعداد رکورد Covid-19 مرگ و میر برای دومین روز در حال اجرا در روز شنبه حتی به عنوان آن همنام شهر اجازه مغازه ها به سر کسب و کار و آماده به بازگشایی آن مراکز.

تبلیغات

دولت کانون بیماری همه گیر در برزیل, ثبت 340 جدید مرگ و میر در 24 ساعت گذشته, پرورش, آن, تایید مرگ و میر به 9,862 یک چهارم از این کشور تعداد مرگ و میر, دفتر فرماندار گفت.

که متوقف نمی شود خریداران هجوم آوردند به 25 de Março منطقه خرید در سائو پائولو که در آن حدود نیمی از کسب و کار باز شد در روز چهارشنبه. اگر چه فروشگاه های ضروری در نظر گرفته شود مانند سوپر مارکت ها و داروخانه ها باقی مانده اند باز اکثر مغازه ها در سائو پائولو بسته شده اند پس از مارس.

خریداران بسته بندی خیابان ها. فروشگاه های مجاز در تنها مردم با پوشیدن ماسک و ارائه الکل ژل. برخی در زمان متوسط از خریداران در ورودی.

"من می ترسم چرا که این ویروس در حال رشد است اما در همان زمان ما باید برای رفتن به محل کار و خرید همه چیز برای فروش, هر چند همیشه محافظت شده توسط یک ماسک" گفت: ونسا پریرا یک بانوی فروشنده.

این شهر مراکز را بازگشایی در روز پنج شنبه به مدت چهار ساعت یک روز پس از توافق با مقامات بر کاهش دسترسی عمومی به عنوان یک اقدام احتیاطی در برابر سرایت.

در ریو دو ژانیرو دوم سخت ترین ضربه, برزیلی, شهر, شهردار اعلام کرد مراکز نیز بازگشایی در روز پنج شنبه به عنوان بخشی از یک برنامه ریزی کاستن از محدودیت.

تصمیم به بازگشایی مغازه ها شده است حمایت برزیل راست رئیس جمهور Jair Bolsonaro که به حداقل برسد گرانش از شیوع کروناویروس و رد هشدارهای توسط کارشناسان بهداشت عمومی که سرایت هنوز هم صعودی.

برزیل 772,416 تایید موارد عفونت به عنوان بدترین شیوع پس از ایالات متحده همچنان به افزایش است. حداقل 39,680 کشته شدهاند سوم بیشترین مرگ و میر پس از ایالات متحده و بریتانیا.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن