عربستان سعودی چرخ دنده ها به صورت کوچک شده حج مراسم با توجه به Covid-19

صادر شده در: 28/07/2020 - 18:11 زائران بودند قرنطینه جمعه در اسلام شهر مقدس مکه پیش از این به طور چشمگیری کو

توسط NEWSPISHGAMANNN در 8 مرداد 1399

صادر شده در:

زائران بودند قرنطینه جمعه در اسلام شهر مقدس مکه پیش از این به طور چشمگیری کوچک شده حج به عربستان مقامات در تلاش برای جلوگیری از شیوع کروناویروس در طول پنج روز زیارت.

تبلیغات

تا به 10 ، 000 نفر در حال حاضر ساکن در این کشور پادشاهی را به شرکت در مراسم سالانه با شروع چهارشنبه با توجه به حج مقامات بخش کوچکی از 2.5 میلیون نفر بین المللی زائران که با حضور سال گذشته است.

کسانی که انتخاب شده برای شرکت در این سال حج بودند موضوع را به متوسط بررسی قرار داده و در قرنطینه به عنوان آنها شروع به trickling به مکه در آخر هفته.

رسانه های دولتی نشان داد سلامت کارگران sanitising توشه خود را و برخی از زائران گزارش داده شده مچبند الکترونیکی به مقامات اجازه می دهد برای نظارت بر محل نگهداری آنها.

کارگران محکم برومس و مواد ضد عفونی کننده ها دیده می شد تمیز کردن این منطقه در اطراف کعبه ساختار در مرکز مسجد آویخته در طلا دوزی پارچه نسبت که مسلمانان در سراسر جهان دعا کنید.

حج مقامات محاصره کعبه را در این سال گفت: زائران اجازه داده نخواهد شد به لمس آن برای محدود کردن احتمال عفونت است.

آنها همچنین گزارش داد راه اندازی چندین امکانات بهداشتی, تلفن همراه, درمانگاه و آمبولانس به تهیه کردن به زائران خواهد شد که نیاز به پوشیدن ماسک و اجتماعی رعایت فاصله.

"وجود دارد هیچ امنیتی مربوط به نگرانی در این زیارت اما از آن است که برای محافظت از زائران از خطر این بیماری همه گیر" خالد بن Qarar Al-Harbi عربستان به عنوان مدیر امنیت عمومی به خبرنگاران گفت: در روز دوشنبه.

برخی از 70 درصد از این زائران خارجی هستند ساکن در انگلستان در حالی که بقیه خواهد بود عربستان شهروندان است.

همه نمازگزاران شد نیاز به آزمایش می شود برای coronavirus قبل از ورود به مکه را نیز باید به قرنطینه پس از زیارت به عنوان تعدادی از موارد در پادشاهی نزدیک 270,000 -- یکی از بزرگترین شیوع بیماری در خاورمیانه است.

آنها داده شد استادانه درست شده ملایمت کیت که شامل سترون سنگریزه برای سنگسار مراسم ضد عفونی کننده, ماسک نماز فرش و علما بدون درز لباس سفید پوشیده شده توسط زائران با توجه به وزارت حج سند برنامه.

'وصف ناپذیر احساس'

مطبوعات خارجی محروم شده از این سال را به حج معمولا بزرگ جهانی رویداد رسانه ای به عنوان دولت تدابیر دسترسی به مکه.

عربستان مقامات در ابتدا گفت: تنها حدود 1000 زائران ساکن در انگلستان مجاز خواهد بود برای حج اما گزارش رسانه های محلی می گویند به عنوان بسیاری از 10,000 خواهد شد مجاز به شرکت.

سازمان حج و وزارت سابقه سیل از نگران نمایش داده شد در توییتر از رد متقاضیان است.

اما حج وزیر محمد بنتن اصرار فرایند شفاف گفتن عربستان متعلق به تابناک تلویزیون است که "سلامت عوامل" شکل گرفته بر اساس انتخاب.

"من انتظار ندارد در میان میلیون ها نفر از مسلمانان به برکت تصویب" اماراتی زائر Abdullah Al-Kathiri گفت: در یک ویدئو منتشر شده توسط رسانه های عربستان وزارت.

"این یک احساس وصف ناپذیر... به خصوص از آن است که من برای اولین بار زیارت."

وزارت گفت: non-عربستان ساکنان از پادشاهی از حدود 160 کشور جهان به رقابت پرداختند در فرآیند انتخاب.

اما توضیح نمی دهد که چگونه بسیاری از اعمال و برخی نا امید زائران شکایت کرده اند که دولت در اجرای قرعه کشی شد به وضوح مشخص شده و می گویند هیچ دلیلی برای داده شد خود را رد.

با وجود این همه گیر بسیاری از زائران در نظر بگیرید آن است که امن تر برای شرکت در این سال مراسم بدون معمول عظیم جمعیت قراردادن به کوچک سایت های مذهبی که آن را به یک لجستیکی کابوس و خطر سلامت.

حتی به طور منظم در یک سال حج برگ زائران در معرض یک میزبان از بیماری های ویروسی.

دولت مدرج بازگشت از حج به عنوان آن می تواند یک منبع بزرگ از سرایت اما حرکت خواهد تعمیق پادشاهی رکود اقتصادی تحلیلگران می گویند.

آن را می آید به عربستان سعودی چهره رکود اقتصادی در قیمت نفت به دلیل کاهش تقاضای جهانی رانده شده توسط ملی مستندات که باعث ریاضتی از جمله سه برابر از مالیات بر ارزش افزوده و کاهش کارمندان دولت' کمک هزینه.

حج و در طول سال عمره و زیارت همراه با چنگک جمع کردن در برخی از 12 میلیارد دلار (10.3 میلیارد یورو) در سال است.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب