"سایه باد" نویسنده کارلوس رویز Zafon می میرد در 55

صادر شده در: 19/06/2020 - 15:17بروز رسانی: 19/06/2020 - 15:18 نویسنده برجسته اسپانیایی Carlos Ruiz Zafon که

توسط NEWSPISHGAMANNN در 31 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

نویسنده برجسته اسپانیایی Carlos Ruiz Zafon که به ثمر رساند یک آمار بین المللی خود را با بارسلونا مبتنی بر رمز و راز "سایه باد" درگذشت روز جمعه خود را در خانه چاپ و نشر گفت. او 55.

تبلیغات

"امروز کارلوس رویز Zafon درگذشت یکی از بهترین رمان نویسان معاصر است. ما را به یاد داشته باشید شما برای همیشه لطفا برای, کارلوس!" Planeta انتشارات در توییتر نوشت.

در یک بیانیه Planeta گفت Zafon فوت کرده در لس آنجلس خانه پس از مبارزه با سرطان است.

"او را زنده در میان ما از طریق کتاب خود" به آن اضافه شده است.

نوشته شده در 2001, "سایه باد" او بهترین و شناخته شده کار می کنند و یکی از موفق ترین اسپانیایی رمان از دهه های اخیر.

در این بیانیه Planeta به نقل از یک خط از رمان که شخصیت دانیل Sempere است برای اولین بار نشان داده گورستان فراموش شده کتاب های تودرتو عرفانی کتابخانه راز در اطراف آن داستان بافته شده است.

"هر کتاب در هر دوره شما اینجا می بینید دارای یک روح است. روح کسی که آن را نوشته است و از کسانی که آن را خوانده و زندگی و خواب با آن است. هر بار که یک کتاب تغییرات دست هر کسی که زمان خود را اجرا می کند چشم خود را از صفحه روح خود را رشد می کند و تقویت می کند."

در نتیجه شروع یک اتمسفر داستان مجموعه در Ruiz-Zafon بومی بارسلونا در پی جنگ داخلی اسپانیا (1936-1939) که در آن Sempere تلاش می کند به باز کردن رمز و راز در اطراف نویسنده خاص کتاب است.

"سایه باد" بود فوری آمار تاکنون ترجمه به 50 زبان, فروش میلیون ها نسخه و تبدیل شدن به اولین کوارتت از رمان خود را در "گورستان فراموش شده کتاب" سری.

آخرین کتاب "دخمه پرپیچ و خم از ارواح" منتشر شد در سال 2016 دو سال قبل از او مبتلا به سرطان است.

در آن زمان او توضیح داد که چرا او هرگز اجازه دهید هر یک از آثار او اقتباس برای سینما.

"برای من این کتاب در حال ادای احترام به ادبیات به کلمه نوشته شده است. به همین دلیل تبدیل آنها برای سینما یا تلویزیون خواهد بود خیانت است," او گفت:.

متولد در بارسلونا در سال 1964 رویز Zafon مورد مطالعه در یک مدرسه مذهبی به دست آورده و سپس در رشته علوم اطلاعات.

عاشق کتاب از دوران کودکی در او نیست, انتشار اولین رمان خود را تا زمانی که او نزدیک به 30 پس از خروج از یک حرفه ای در تبلیغات.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب