SpaceX-ناسا ماموریت تنظیم برای تکرار و تلاش در برجسته راه اندازی

صادر شده در: 30/05/2020 - 13:56ویرایش: 30/05/2020 - 13:56 ایلان خصوصی موشک شرکت اسپیس ایکس تعیین شد برای تکر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 10 خرداد 1399

صادر شده در: ویرایش:

ایلان خصوصی موشک شرکت اسپیس ایکس تعیین شد برای تکرار تلاش برای راه اندازی دو آمریکایی به مدار در روز شنبه از فلوریدا برای یک ماموریت است که علامت خواهد بود برای اولین بار پروازهای فضایی ناسا فضانوردان از خاک ایالات متحده در نه سال.

تبلیغات

این ماموریت برای اولین بار راه اندازی سعی کنید در روز چهارشنبه نامیده می شد با کمتر از 17 دقیقه باقی مانده در ساعت شمارش معکوس با توجه به آب و هوای طوفانی در اطراف مرکز فضایی کندی در کیپ کاناورال.

پیش بینی برای روز شنبه بود نیز به مخاطره انداخته است. ماموریت مدیران طرح را زودتر تصمیم گیری در آب و خطرات در یک پیشنهاد برای جلوگیری از بی ارزش پوشیدن و خدمه با یکی دیگر از کت و شلوار و روز کامل راه اندازی و آماده سازی.

"Back-to-back و wet dress, تمرینات," مختل فضانوردان' چرخه خواب ناسا رئیس جیم Bridenstine گفت: جمعه در کنفرانس خبری.

محرومیت آب و هوا و یا دیگر مشکلات پیش بینی نشده 24-داستان-بلند SpaceX Falcon 9 rocket است که با توجه به بلند کردن در 3:22 p. m. EDT جلو راندن فضانوردان داگ هرلی و باب Behnken هوا در 19 ساعت سوار به ایستگاه فضایی بین المللی.

آنها انجام خواهد شد وجود دارد در داخل به تازگی طراحی شده خدمه کپسول اژدها, ساخت اولین پرواز خود را به مدار با انسان روی.

سکوی پرتاب یکی از همان استفاده شده توسط ناسا نهایی شاتل فضایی پرواز سرنشین, Hurley در سال 2011. از آن پس ناسا فضانوردان مجبور به دردسر سواری به مدار سرنشین روسیه سایوز فضاپیمای.

Bridenstine گفته است که از سرگیری راه اندازی از فضانوردان آمریکایی در آمریکا ساخته شده است راکت از خاک ایالات متحده آمریکا است که آژانس فضایی اولویت است.

نقطه عطف دیگری برای مشک

برای مشک راه اندازی نشان دهنده یک نقطه عطف برای این موشک قابل استفاده مجدد خود شرکت پیشگام به spaceflight هزینه ای کمتر و مکرر. و آن را اولین بار است که به صورت تجاری توسعه وسایل نقلیه فضایی و متعلق به اداره شده توسط یک نهاد خصوصی به جای NASA - انجام آمریکایی به مدار.

آخرین بار ناسا راه اندازی فضانوردان به فضا سرنشین یک خودرو با نام تجاری جدید بود که 40 سال پیش در آغاز برنامه شاتل.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و معاون رئیس جمهور مایک پنس در بازدید از مرکز فضایی کندی سه روز پیش برای راه اندازی اولین تلاش. مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که او قصد دارد به ازای شنبه دوباره امتحان کنید.

اگر این ماموریت است پاک و دوباره بعد از راه اندازی پنجره خواهد بود بعد از ظهر یکشنبه با آب و هوا پیش بینی ظاهر می شود تا حدودی مطلوب تر برای آن روز.

مشک آفریقای جنوبی متولد شده با تکنولوژی بالا کارآفرین که ثروت خود را ساخته شده در دره سیلیکون است و همچنین مدیر عامل شرکت برق خودروساز و تولید کننده باتری تسلا, Inc. او تاسیس Hawthorne مستقر در کالیفرنیا SpaceX به طور رسمی شناخته شده به عنوان فن آوری های اکتشافات فضایی در سال 2002.

هرلی و 53 و Behnken, 49, ناسا کارکنان تحت قرارداد به پرواز با SpaceX در حال انتظار باقی می ماند در ایستگاه فضایی برای چند هفته کمک یک دست خدمه مداری آزمایشگاه.

هوافضا غول پیکر بوئینگ شرکت تولید خود را راه اندازی سیستم در رقابت با SpaceX است انتظار برای پرواز خود را CST-100 Starliner خودرو با فضانوردان روی برای اولین بار در سال آینده. ناسا اعطا نزدیک به 8 میلیارد دلار به SpaceX و بوئینگ ترکیب برای توسعه خود را رقیب راکت.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب