ICC می گوید: سابق ساحل عاج رئیس جمهور Gbagbo می توانید ترک بلژیک 'تحت شرایط

صادر شده در: 28/05/2020 - 22:03بروز رسانی: 28/05/2020 - 22:03 دادگاه جنایی بین المللی روز پنج شنبه گفت: سابق

توسط NEWSPISHGAMANNN در 8 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

دادگاه جنایی بین المللی روز پنج شنبه گفت: سابق ساحل عاج رئیس جمهور Laurent Gbagbo می توانید ترک بلژیک تحت شرایط خاصی پس از تبرئه در سال گذشته بیش از پس از انتخابات خشونت که به کشته شدن 3000 نفر.

تبلیغات

Gbagbo و معاون او چارلز Ble Goude هر دو پاک جنایت علیه بشریت از یک سال پیش, هشت سال پس از سابق غرب آفریقا قدرتمند بازداشت و انتقال به لاهه مستقر در دادگاه.

بلژیک به توافق میزبان Gbagbo و 73 و پس از او منتشر شد در ماه فوریه تحت شرایط سخت از جمله این که او را به بازگشت به دادگاه برای درخواست تجدید نظر دادستان علیه خود را تبرئه.

اما Gbagbo و Ble Goude نمی توانند "فراتر از سفر ارضی محدوده شهرداری از دولت دریافت بدون صریح و مجوز قبل از دادگاه" یک ICC در بیانیه ای گفت:.

Ble Goude زندگی می کند که در لاهه منتشر شد تحت شرایط مشابه به عنوان Gbagbo.

Gbagbo وکلا بود در ماه فوریه به دادگاه تجدید نظر برای آزادی بی قید و شرط استدلال ICC نمی تواند محدود کردن جنبش از تبرئه فرد است.

لاهه-بر اساس حکم دادگاه در روز پنج شنبه را رد کرده و تقاضا اما گفت Gbagbo و Ble Goude می تواند مسافرت به خارج از کشور آنها در حال حاضر ساکن در اما باید به "تسلیم تمام هویت اسناد و مدارک به ویژه گذرنامه های خود را" به ICC.

آنها همچنین باید گزارش هفتگی به مقامات اجرای قانون دریافت متحده آن را گفت.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن