کجا بود این ویدئو نشان دادن "افراد بیمار با Covid-19' رقص در بیمارستان واقعا فیلم برداری?

تبدیل شدن به یک ناظر آماتور ویدئو نشان دادن آنچه که به نظر می رسد مانند یک گروه از بیماران و یا پرستارا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 10 خرداد 1399
آماتور ویدئو نشان دادن آنچه که به نظر می رسد مانند یک گروه از بیماران و یا پرستاران رقص در اطراف یک اتاق بیمارستان در حالی که با پوشیدن ماسک و نه اجتماعی فاصله ایجاد شده است دور در رسانه های اجتماعی. شده اند وجود دارد بسیاری از نظریه ها در مورد ریشه های خود را با برخی از این ادعا که ویدیو در گابن در حالی که دیگران گفت این صحنه صورت گرفت در جمهوری دموکراتیک کنگو. معلوم می شود این رقص اتفاق افتاده در زامبیا و زیمبابوه وزارت بهداشت تایید کرد که به تیم ما.

برخی از مردم خوشحال از این ویدئو در حالی که دیگران عصبانی بودند. این فیلم نشان می دهد یک گروه از حدود ده نفر اعم از زن و مرد جمع شده بودند در آنچه به نظر می رسد مانند یک اتاق بیمارستان. بسیاری از آنها با پوشیدن ماسک و چند تن از آنها شروع به رقص و آواز. یکی از آنها حتی شروع به هدف قرار دادن یک درام.

کاملا چند از کاربران رسانه های اجتماعی از هر دو گابن و کنگو ادعا کرد که این فیلم بود که از کشور خود و تقبیح رفتار مردم در این ویدئو. برخی ادعا کرد که مردم بیمار با Covid-19 در حالی که دیگران گفت که آنها بهداشت و درمان کارگران است.

یکی از کاربران شبکههای اجتماعی در جمهوری دموکراتیک کنگو مشترک این ویدئو تنها به پست خود به اشتراک گذاشته و بیش از 800 بار. او گفت : "افراد بیمار, رقص, رقص سنتی, چه, پرنیان در بیمارستان واقعا جمهوری دموکراتیک کنگو فقط نگه می دارد در حال غرق شدن".

کسی که این پست و می گوید که صحنه صورت گرفت در جمهوری دموکراتیک کنگو. (چک کردن پست در اینجا. آن را نیز بایگانی شده توسط FRANCE 24 ناظران تیم. اگر شما می خواهید به آن را چک کنید, اینجا را کلیک کنید.)

یکی از کاربران شبکههای اجتماعی از گابن ارسال شده در این ویدئو همراه با زیرنویس, '"دیده می شود و به عنوان خوانده شده در شبکه" - تصاویری از مردم بیمار با Covid-19 در بیمارستان دانشگاه در لیبرویل. بسیار تعجب آور!"

این پست ادعا می کند که تصویری فیلم برداری شده بود در "بیمارستان دانشگاه در لیبرویل". ارسال شده است در اینجا در دسترس بوده و بایگانی شده در اینجا توسط فرانسه 24 ناظران تیم.
نمایش ویدئو سنتی bemba رقص از زامبیا

ما فرار این ویدیو از طریق یک جستجوی معکوس تصویر با استفاده از یک ابزار به نام InVid (بررسی کنید که چگونه به استفاده از آن را با کلیک در اینجا). جستجو کشیده اولین بار این ویدئو به نظر می رسد آنلاین بود که در مارس 13. این ویدئو را به اشتراک گذاشته بود در زامبیا سایت های خبری که توضیح آن در حال فیلم برداری شده است در Chinsali مرکز قرنطینه در شمال شرق زامبیا. های مختلف رسانه از جمله کسانی است که لینک را به مخالفان به عنوان به خوبی به عنوان کسانی که با دولت روابط نیز به اشتراک گذاشته شده ،

ما در این فیلم نشان داد به چندین زامبیا ناظران که گفت که آنها شنیده ام کلمات از Chibemba زبان که صحبت Bemba مردم است. این صحبت در زامبیا و همچنین چندین گروه در جمهوری دموکراتیک کنگو و تانزانیا. این افراد می گویند واژه "tubatwalile abene bakayonawile" چندین بار است که به معنی چیزی در امتداد خطوط از "این را به خود صاحبخانه بنابراین او می تواند آن را خراب کردن همه خود را."

آهنگ آنها در حال گوش دادن به است به نام "Nse-nse Tubatwalile" ("عجله ما تحویل ایشان"). می آید از Luapula منطقه است و اغلب آواز در طول سنتی ازدواج به نام "Matebeto" در زامبیا. شما همچنین می توانید نمونه هایی از این سنتی زامبیا رقص در یوتیوب.

کتابی وزارت بهداشت تایید می کند که از آن فیلم برداری شده بود در زامبیا

فرانسه 24 ناظران تیم تماس زامبیا وزارت بهداشت برای دیدن اگر این فیلم تا به حال در واقع فیلم برداری شده است در زامبیا.

ما یک پاسخ رسمی از وزارت on May 28, که گفت::
 

ما تایید می کنند که این فیلم که در گردش است در رسانه های اجتماعی است از یک اتفاق که در Chinsali بیمارستان عمومی در Muchinga استان زامبیا در چهار شنبه 13 مه سال 2020 است.

در حالی که اخلاق پزشکی و رعایت حریم خصوصی بیماران محدودیتهای ما از افشای هویت خود و بحث در مورد شرایط اطراف ویدئو کلیپ های ما می توانیم با این حال ذکر است که نر و ماده بیماران نگهداری می شوند به طور جداگانه در همه ما امکانات بهداشتی از جمله Chinsali بیمارستان عمومی.

کتابی وزیر بهداشت با ارسال این بیانیه به فرانسه 24 ناظران تیم.

آن را غیر ممکن می دانم که اگر این بیماران واقعا تا به حال Covid-19 یا چیز دیگری. کتابی وزارت نمی خواهم به هر گونه اطلاعات بیشتر در مورد مردان و زنان, رقص با هم. یک منبع در وزارت گفت که تحقیقات در جریان بود و به درک بیشتر در مورد آنچه اتفاق افتاده است.


در خلاصه
 
این ویدیو نشان می دهد که بیماران در یک بیمارستان در زامبیا. نبود فیلم برداری در جمهوری دموکراتیک کنگو و یا گابن.

مقاله توسط Alexandre Capron (@alexcapron)
 



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب