آنها فقط حذف یک ورزش من برنده یک NCAA عنوان در در دانشگاه استنفورد. در اینجا چیزی است که آنها را به سرقت برده و دور.

گرت ورنر بخشی از مسابقات قهرمانی ملی-برنده 2010 استنفورد تیم والیبال. این برنامه به تازگی قطع با

توسط NEWSPISHGAMANNN در 2 مرداد 1399

اندرو شانس واقعا خوب شخص.

این چیزی است که من شنیده ام هرگز پس از او وارد محوطه دانشگاه. شانس بود که دو سال پشت سر من در دانشگاه استنفورد; من بازی والیبال در حالی که او البته فوتبال. این واقعیت است که اندرو یک پسر خوب بود فقط شکر و تخم مرغ در کیک: او در حال حاضر بهترین کاردینال کارفرمایی پس از جان Elway.

من اندرو در اوایل سال 2011 در مقابل یک رستوران در محوطه دانشگاه. من راه رفتن با یک والیبال تیمی اوان رومرو. اندرو غذا خوردن در یک پارک با دوست دختر خود را (در حال حاضر همسر) نیکول یک ژیمناست اوان دوستان با. اوان شروع به صحبت با نیکول ترک من با حاکم نارنجی کاسه MVP. من را تکان داد او را دست و گفت: "از ملاقات شما خوشبختم من نام گرت. تبریک در نارنجی کاسه است."

"آره, من می دانم که شما چه کسی هستید" او به ضرب گلوله کشته است. این مرا شگفت زده کرد.

از آنجا که بسیاری از کلاس های ما بودند در همان ساختمان, من نمیفهمد او دیده بود من در اطراف بود و فقط مودب بودن. اندرو روشن را غیرممکن صدای پایین است که به نظر می رسید از مراتب عمیق تر از خود neckbeard که تیم ملی فوتبال تا به حال به دنبال ما والیبال فصل سال قبل است. او گفت که ما به یک الهام بخش است. این بسیار تعجب آور است.

آن را تعجب آور بود که اندرو شانس بود و حتی آگاه استنفورد به حال یک والیبال مردان برنامه. اما او می دانست که بیشتر از آن — او می دانست که داستان ما. چگونه تیم من با وجود ارائه می دهد از بیشتر انجام, والیبال, برنامه انتخاب کرده استنفورد. چگونه ما از بدترین تیم در کشور به برنده مسابقات قهرمانی ملی در چهار سال. چگونه ما برآورده نبوت از ما کمک مربی — تنها برای او به مرگ چند هفته قبل از او می تواند آن را ببینید.

اندرو شانس می دانستند داستان ما, اما من مطمئن هستم که در زمان های ورزشی اداره می کند. اگر آنها تصمیم گرفته اید این دیگر ارزش گفتن. با وجود والیبال که سریعترین رشد پسران تیم ورزشی در کشور در جولای 8, 2020, استنفورد اعلام کرد آن را قطع برنامه همراه با 10 تیم اول دانشگاه یا دانشکده های دیگر ورزشی.

بیش از 240 دانش آموز فعلی ورزشکاران — 3.5 درصد از مقطع کارشناسی جمعیت در حال از دست دادن بخش بزرگی از دلیل آنها را انتخاب دانشگاه استنفورد. بیش از 20 مربیان در حال از دست دادن شغل خود. در ضمن, ورزشی, بخش استخدام 37 مدیران با "مدیر ورزشی" در عنوان خود از جمله 21 دستیار مدیران ورزشی. پس از برش 11 برنامه این بدان معنی استنفورد را تقریبا 1.5 مدیران ورزشی در ورزش است.

برش اول برنامه باید با توجه به دانشگاه 20 NCAA قهرمانی و 27 مدال المپیک, اما استنفورد است برش بیش از تمجید و مدال. آنها برش از داستان مثل من.

====

من در حومه میلواکی است که شناخته شده است به یک والیبال نیروگاه مانند لوس آنجلس و هاوایی. ورود به مدرسه مانند بسیاری میانه پسران من می خواهم بازی فوتبال برای 8 سال و متنفر از هر دقیقه از آن را. من می خواستم به بازی های ورزشی که در آن من می خواهم هرگز به اجرا دوباره والیبال به نظر می رسید مناسب برای یک بچه که همیشه قد برای سن و سال او.

من امضا برای تیم دبیرستان من و بلافاصله در عشق سقوط کرد. یک دلیل وجود دارد مردم از هر سن و رنگ و عقیده به بازی والیبال در پارک ها و ورزشگاه ها و سواحل در سراسر جهان: آن را سخت به یک زمان بد تندرست توپ به عقب و جلو بیش از یک شبکه.

در حالی که حضور در المپیک آموزش کمپ پس از سال دوم من ملاقات جان Kosty پس از آن-کمک مربی و در حال حاضر سر مربی والیبال مردان در دانشگاه استنفورد. پس از اردوگاه من فرستاده او گفت استنفورد بود مدرسه رویای من برای همه دلایل آن را باید همه رویای مدرسه. Kosty پاسخ داد که آنها می خواهم به نگه داشتن چشم در من. من می توانم آن را باور نمی کند.

در آغاز سال آخر من من اعمال شده به دانشگاه استنفورد. تماس تلفنی به من گفتن من بستری شد یکی از شادترین لحظات زندگی من است. من بلافاصله متعهد است.

هنگامی که اندرو شانس برای امضا استنفورد آن را در مقابل دوربین های خبری و لامپ چشمک می زند. من امضا نامه ای از قصد با یک استنفورد قلم در میز آشپزخانه پوشیدن استنفورد سرعت باد. مادر من در زمان یک عکس. ما همه هیجان زده.

که اولین بار بود که من فکر کردم: "من تعجب می کنم اگر استنفورد والیبال است هر گونه خوب است؟" متوجه شدم که آنها تا به حال از دست دادن رکورد, اما آن را نمی خواهم من بهترین بازیکن والیبال در این کشور (و یا حتی دولت). من فقط می خواستم به بازی های ورزشی من دوست داشتم در حالی که رفتن به مدرسه رویای من. اگر ما نمی برد که نمی خواهد من اشکال.

معلوم است آن اشکال من. من سال اول ما رفت 3-25 و آن مکیده می شود. ما مکیده. و تجربه چیزی جز یک رویا است.

یکی اوایل بازی بود که در Fort Wayne, Indiana, به بازی در برابر IPFW در مقابل یک بسته بندی درست ، برای pregame وعده غذایی ما را خوردند ناهار ویژه در Golden Corral. آن را تنها چند دقیقه قبل از 4 بعد از ظهر زمانی که قیمت را از $8 برای ناهار به 10 دلار برای صرف شام. ما خوردند در بوفه بنابراین ما تا به حال به اندازه کافی کالری به بازی در آن شب (و از دست دادن) و هنوز هم به اندازه کافی پول برای بازگشت به Golden Corral روز بعد (و از دست دادن دوباره که شب).
آن سال ما فقط تا به حال 13 بچه ها در این تیم است. صدمات به معنای ما معمولا حتی نمی تواند جلو کامل داد و بیداد با هم. Kosty و بقیه کارکنان مربیگری تا به حال برای پر کردن به عنوان بازیکن در طول آموزش.

یکی از این مربیان Al رودریگز به زودی من دانشجوی سال اول کلاس مورد علاقه. Al شد یک داوطلب دستیار بوده و با برنامه برای طولانی تر از هر کس دیگری. او 65 سال 5'8" معلم که در حال تدریس خود را, والیبال, زمانی که او منصوب شد و مربی یک دبیرستان دخترانه تیم در '80s در. آنچه که او فاقد در تجربه شخصی او بیش از ساخته شده است در نگرش است. ما 18 و 19 ساله بودند نا امید, اما, Al هرگز بت یک چشم. او به ما گفت نگران نباشید, ما می خواهم "از بدترین برای اولین بار." همه ما نیاز به انجام مبارزه نگه دارید. این چیزی بود که من می خواهم به انتظار از مربیان داوطلب: مدرسه شور و شوق و لبخند می زند. مطمئن بودم که 20 کلاس از دانشجویان او می گفت: همین.

اگر ما از دست رفته زیادی کلاس من عاشق یک دیگر کار می کرد و روز پس از روز پس از از دست دادن از دست دادن. ما شهرت در اطراف ورزشی بخش به عنوان پنج آستین کوتاه, مسخره بچه ها که مطمئن بود از دست دادن مقدار زیادی از مسابقات والیبال, اما با یک نگرش خوب است. مدیران به ما لبخند زد مثل شما لبخند در یک سگ با سه پا: inarguably اما حداقل ما دم بود wagging.

ما فصل آینده رفت و بهتر است. ما رو با یک ورودی اول کلاس که مثل من بود و بی ریا با ملال انگیز رکورد. ما در نهایت به حال بیشتر بازیکنان, بنابراین ما نمی گرفتن به عنوان بسیاری از صدمات و شاهد بهبود واقعی. در راه سفر کلاس من پنج بچه ها می چت با تمام سفرهای جاده ای. یکی از هم تیمی های من همیشه می خواستم به بحث در مورد والیبال (و هنوز هم). من می خواستم به بحث در مورد هر چیز دیگری و آل بود و همیشه در دسترس است برای گفتگو. من می خواهم از او بخواهید که چگونه برای رسیدن به من. او به من هشدار داد در مورد ازدواج اشتباه است. آل بود که همیشه چند گام جلوتر.

ما به پایان رسید و با رکورد برنده ها رو جاروب در اولین دور این کنفرانس مسابقات است. ما دیگر "بدترین" اما heck از یک راه طولانی از "اولین بار."

====

تابستان قبل از سال سوم من, Al آمد به اجرا کردن اتاق قفل است. او به من یک آغوش بزرگ و عذرخواهی کرد چقدر او آروغ زدن است. او در مسائل مربوط به دستگاه گوارش و همه چیز او می تواند نگه دارید پایین بود و او را با خشونت ادا کردن بیاختیار.

هنگامی که ما به دانشگاه, مربی Kosty به ما گفت که آل تشخیص داده شده بود با سرطان معده. او شروع شیمی درمانی و با این وجود نگهداری می شود تا برای عمل. او راه می رفت آنچه که او تا به حال همیشه صحبت کرد: تنها راه همه چیز می تواند بهتر است برای ادامه جنگ.

Al مربی با یک کیسه شیمی حلق آویز از یک والیبال سبد خرید. او مشخصه وزن از دست داده: گرد و نشاط Al حال پوست آویزان کردن استخوان های خود را. او نمی تواند سفر دیگر, اما او هنوز هم با حضور در خانه بازی. آن سال ما تا به حال یکی دیگر از استعداد های ورودی اول کلاس اما ما به پایان رسید و در حدود همان نقطه به عنوان فصل قبل است. این احساس مانند یک گام بزرگ به عقب. دوباره, ما, نیست, بدترین, اما شاید ما به مقصد میانه-of-the-road. هیچ جا در نزدیکی "اولین" Al پیش بینی بود. ما نا امید شده بودند. آل گفت: "ادامه جنگ."

Al سلامت رو به وخامت گذاشته اما ما همچنان خوش بینانه است. من به یاد داشته باشید برای رفتن به آل خانه با برخی از هم تیمی های برای کمک به او را به حرکت از یک تخت خواب جدید که خواب را راحت تر. نامزد او پخته ما اهل جزایر پلینزی مواد غذایی است. آن را خوشمزه بود. Al نمی تواند غذا خوردن هر یک از آن. من ارشد سال, Al سلامت بود که در یک مارپیچ رو به پایین. او بیش از حد بیمار به تمرین می آیند و به ندرت تا به حال به اندازه کافی انرژی برای آمدن به صفحه اصلی بازی.

در دادگاه ما برنده تر و دانشگاه شروع به توجه کنید. دانش آموزان خود را صرف جمعه و شنبه شب تشویق ما در لباس (جنگ ستارگان مورد علاقه بود). این مسابقات به ارمغان آورد های متفاوت در گوشه ای از محوطه دانشگاه با هم. ظاهرا حتی اندرو شانس بود ،

برای اولین بار پس از سال 2001 در مارس 8, 2010 آمریکا دانشگاهی انجمن والیبال رای دادند استنفورد شماره 1 تیم در این کشور است. ما قاب مطبوعاتی و رفت به القاعده را که در آن او در حال حاضر در آسایشگاه مراقبت. Al به سختی می تواند نگه دارید قاب اما اعتبار آن چه او می دانست که ما سال اول. من تا به حال شده است به اشتباه فکر می کنم Al گفته بود هر کلاس همین سال پس از سال است. او می دانست که ما می تواند آن را انجام دهد. به اعتقاد او در ما. ما از بدترین برای اولین بار.

در 19 مارس 11 روز بعد از ما برآورده نبوت خود آلفونسو رابرت رودریگز گذشت از سرطان معده.

ما احساس را ویران کرد. مربی Kosty ریاست خدمات مراسم تشییع جنازه که ما حضور داشتند به عنوان یک تیم. پس Al شد گارد ساحلی دامپزشک عضو نظامی ارائه Al را که جان سالم به در برد او در سن 92 با پرچم ایالات متحده است. روز بعد ما تا به حال یک مسابقه در سن دیگو پس از آن دیگر در لانگ بیچ.

ما اختصاص داده شده فصل به آل و با "آل" تکه بر ما باد و ما به دست آورده حق به رقابت برای قهرمانی ملی در خانه ما دادگاه.
چهار سال پس از اینکه یکی از بدترین تیم در کشور و کمتر از دو ماه پس از ما مربی گذشت استنفورد برنده اول آن مسابقات NCAA از سال 1997. ما به فروش می رسد تیم بسکتبال آرنا و برای بقیه سال تحصیلی من بود تبریک با همکلاسی من هرگز ملاقات کرد و کسانی که تا به حال هرگز دیده می شود یک مسابقه والیبال قبل از.

در اتاق قفل است که شب Kosty ساخته شده از یک سخنرانی در مورد Al. آل بوده است و آن را بیشتر از مربیان نظرسنجی که گفت ، ما تا به حال NCAA جایزه که آل می دانستند که ما می تواند برنده. آن را فقط یک ماه خیلی دیر شده برای او را به آن را ببینید.

====

اندرو شانس و استنفورد تیم فوتبال دیده بود چیزی الهام بخش در داستان ما. آنها بیش از حد شده بود بد اما سقوط پس از ما برنده ما قهرمانی آنها رفت 12-1 و برنده نارنجی کاسه.

تیم فوتبال گل رز از سهام خنده به چندساله رقیب. من تیم والیبال گل رز از بدترین ها در این کشور به قهرمانان ملی. استنفورد پر است از داستان های مشابه.

وقتی فکر می کنم به زمان من در دانشگاه استنفورد یادم نیست معلمان نام. من مدارک تحصیلی در رشته مهندسی عمران, اما از آنجایی که کار نمی کنم در این زمینه من نمی یاد هر یک از فرمول. آنچه من به یاد داشته باشید در حال درس است که والیبال و Al به من آموخت. من با استفاده از آنها هر روز: حتی اگر شما بدترین در کشور چیزی در رویارویی با چالش ها. و طلایی کررل قیمت بالا توسط $2 در 4 p. m.

در حال حاضر چالش استنفورد دانشجو-ورزشکاران صورت می آید از آن خود دولت است. مدیران ادعا می کنند که خسته از همه گزینه های بدون بحث در مورد آنها را با جامعه والیبال. پس یک گروه کوچک از مدیران این تصمیم در پشت درهای بسته در حال حاضر بیش از 33 ، 000 نفر با امضای یک طومار برای بازگرداندن این برنامه است. دانش آموختگان راه اندازی کرده اند $15 میلیون+ مبارزه برای افزایش وقف به حمایت پایدار و پر رونق برنامه. دانشگاه گفته است که مراقبت می کند که بدون توجه به مقدار پول مطرح شده و آنها نمی خواهند یک والیبال مردان برنامه دیگر.

استنفورد شده است یک خط لوله از استعداد برای تیم های حرفه ای در خارج از کشور برای چندین دهه است. از سال 1988 در ایالات متحده آمریکا هرگز با ارسال یک والیبال مردان تیم به المپیک بدون یک بازیکن از دانشگاه استنفورد. آمریکا تیم ملی در حال حاضر چهار دانشگاه استنفورد فارغ التحصیلان در فهرست خود را. به زودی که میراث را ناپدید می شوند.

استنفورد است خطر از دست رفته را در این رشد و تنوع ، دبیرستان مشارکت رشد کرده است بیش از 20 درصد در پنج سال گذشته. این 2020-21 NCAA فصل را ببینید, معرفی کنفرانس با تشکر شش برنامه جدید را در طول تاریخ سیاه و سفید کالج ها. استنفورد ظاهرا دیگر آرزوهای خود را به یک رهبر در این جبهه.

استنفورد را پشتیبانی نمی کند یک والیبال مردان تیم به فروش کشباف یا افزایش تلویزیونی درآمد. استنفورد یک والیبال مردان برنامه به دلیل آن را می آموزد دانش آموزان با هم کار کنند و به فکر گسترده و عمیق و کمک به جهان اطراف آنها را. زیرا مردان والیبال, برنامه توسعه مردم خوب است. چون از مربیان مانند Kosty و آل.

استنفورد birthed دره سیلیکون. یک نگرش کارآفرینی است که در همه جا در مزرعه; یک روح است که شما نمی نیاز به کسی اجازه برای انجام کاری بزرگ است. اگر شما سخت کار می کنند بدون توجه به جایی که شما شروع به شما می تواند رسیدن به تعالی.

مردان والیبال تیم نیاز زیادی به رفتن نگه دارید. ما فقط نیاز به اجازه داده می شود به نگه داشتن مبارزه, چگونه Al همیشه به ما آموخت.

گرت ورنر یک نویسنده زندگی در لس آنجلس. او را می توان در رسید garrettwerner.com در توییتر در @ohgr8itsgarrett و یا از طریق ایمیل در GarrettsAgentWhoExists@gmail.com.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن