سرد تاثیر جهانی سیبری رکورد heatwave

درجه حرارت در روسیه قطب شمال سیبری منطقه صعود به بالاترین رکورد در ماه ژوئن جرقه فاجعه اثر گلوله برفی از جنگل

توسط NEWSPISHGAMANNN در 26 تیر 1399

درجه حرارت در روسیه قطب شمال سیبری منطقه صعود به بالاترین رکورد در ماه ژوئن جرقه فاجعه اثر گلوله برفی از جنگل, آتش سوزی ذوب پرمافراست و نشت نفت.

تبلیغات

این دلسرد کننده ترین پدیده در سیبری در این فصل بوده است و گرما. یک سری هشدارها و گزارشات و مطالعات در طول چند هفته گذشته مطرح شده زنگ هشدار بیش از رکورد درجه حرارت در گسترده روسیه در منطقه پوشا خیلی از اوراسیا و شمال آسیا است.

آخرین گزارش تولید شده توسط یک همکاری علمی تیم از فرانسه و آلمان و هلند و روسیه و سوئیس و انگلیس و منتشر شد یکشنبه جهانی آب و هوا تخصیص پروژه ارائه شده که قوی ترین سیگنال تا کنون از اثرات گرم شدن کره زمین در سیبری.

این مطالعه به این نتیجه رسیدند که در سیبری به شکستن رکورد heatwave شده اند که "تقریبا غیر ممکن است و بدون انسان ناشی از تغییر آب و هوا".

ژوئن heatwave در نیمه دوم از ماه آورده ماهانه به طور متوسط دما در برخی از نقاط از قطب شمال سیبری به عنوان بالا به عنوان 10 درجه سانتیگراد بالای نرمال با توجه به اروپایی کوپرنیک آب و هوا تغییر سرویس.

"علاوه بر این میانگین ماهانه دمای بیش از کل منطقه بیش از 5°C بالاتر از حد معمول است که می شکند رکورد قبلی دو گرمترین Junes – 2018 و 2019" مطالعه گفت.

رکورد راه اندازی شد در این شهر کوچک Verkhoyansk در نزدیکی قطب شمال شناخته می شود در یکی از سردترین مکان های روی زمین است. در ژوئن 20, 2020, جیوه آمار 38 درجه سانتیگراد است که روسیه هواشناسی گفت: بیشترین میزان ثبت شده در شمال دایره قطب شمال. سازمان جهانی هواشناسی میگوید آن است که انجام آن تحقیقات خود به بررسی این.

افراطی, موج گرما در منطقه است "احتمالا مهم ترین آب و هوا رویداد سال" گفت: میکا Rantanen یک پژوهشگر فنلاندی هواشناسی موسسه در توییتر. در یک مصاحبه با فرانس 24, Rantanen توضیح داد که آن را در دراز مدت پدیده پس "آن را در آغاز زمستان".

انرژی حرارتی جذب نمی شود, برف

دانشمندان با این حال جای تعجب نیست با تغییرات درجه حرارت بیش از این منطقه وسیع از 13 میلیون کیلومتر مربع که حساب برای 77 درصد از روسیه منطقه و بزرگتر از کانادا. آنها به مدت طولانی شناخته شده است که درجه حرارت در حال افزایش سریع تر به دلیل گرم جریانهای اقیانوسی که ذوب برف.

در این سال علاوه بر گرم شدن کره زمین, هواشناسی اشاره کرده اند که دو عوامل طبیعی است که باید برجسته گرما سنبله. اول غیر منتظره ای قوی تاوه بیش قطب شمال ایجاد کرده خفیف آب و هوا بیش از کل منطقه است. علاوه بر فشار سیستم در ماه ژوئن مورد علاقه افزایش در درجه حرارت.

"آن را به عنوان در حال حاضر گرم در فصل بهار پوشش برف ذوب شده و زودتر از حد معمول گفت:" Rantanen. "بنابراین انرژی گرمایی در تابستان بوده است نه مصرف به ذوب برف و یخ است. این منجر به ضبط درجه حرارت."

در حالی که اشاره کرد که "ما هنوز نمی دانیم, اگر این فقط یک رویداد سال یا شروع کاری کاملا جدید" Rantanen هشدار داد که "از آن خواهد شد به نگرانی در اگر شرایط مانند این ادامه".

آتش سوزی تهاجمی حشرات ناپدید شدن جنگل ها

رکورد قطب شمال heatwave دارای پیامدهای عمده ای برای گرم شدن کره زمین. عظیم آتش سوزی جنگل را فرا گرفته این منطقه با بیش از 275,000 هکتار رفتن در دود در قریب به اتفاق Sakha منطقه در شمال شرقی سیبری با توجه به دولت روسیه جنگلداری سازمان.

تعداد و شدت این آتش سوزی منجر به "برآورد مجموع 59 megatonnes CO2" تولید گازهای گلخانه ای در اتمسفر با توجه به کوپرنیک تغییر آب و هوا که یک رکورد است پس از اندازه گیری در سال 2003 آغاز شد.

اگر چه شدت این آتش سوزی ها کاهش یافته است در اواسط ماه جولای 159 آتش سوزی هنوز فعال و تهدید 333 ، 000 در هکتار است. بر اساس داده های ماهواره ای, صلح سبز, جنگل نظارت بر خدمات در روسیه تخمین می زند که حدود 9.26 میلیون هکتار متاثر شده اند آتش سوزی پس از شروع سال.

یکی دیگر از نتیجه افزایش درجه حرارت در جنگل است گسترش گونه های مهاجم مانند Dendrolimus sibiricus یک بید است که می تواند تولید مستعمرات قادر به بلعیدن شاخ غول پیکر درخت کاج در چند ساعت. خود حریص لارو حمله مخروطیان و سوزن آنها را بیشتر در معرض خطر آتش سوزی منجر کارشناسان هشدار می دهند در مورد "عواقب فاجعه بار" برای جنگل های کاج.

ذوب پرمافراست یک بمب آب و هوا

در نهایت افزایش درجه حرارت در سیبری منجر به ذوب پرمافراست یا زمین باقی می ماند که منجمد به مدت حداقل دو سال و تا صدها هزار سال است که روس ها تماس بگیرید "ابدی یخ".

این قطب شمال ذوب پرمافراست انتشار آثار باستانی زندگی از جمله عصر یخبندان ماده گیاهی و جانوری فسیل های قفل شده در خاک منجمد برای هزاران سال است که به نوبه خود منتشر می کنند و توده ها از کربن به اتمسفر است.

آن را نیز تا حدودی مسئول آسیب و فروپاشی یک دیزل سوخت مخزن ذخیره سازی در نوریلسک-Taimyr انرژی حرارتی نیروگاه در اواخر ماه مه که منجر به نشت نفت از حدود 20 ، 000 تن به Ambarnaïa رودخانه. این فاجعه زیست محیطی باعث شد رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین به اعلام یک وضعیت اضطراری ملی.

هواشناسی به مدت طولانی مشاهده آب شدن قطب شمال را پرمافراست به عنوان یک آب و هوا و سلامت بمب. نگرانی های خود را در حال حاضر آینه توسط برخی از سیاستمداران است. "برخی از شهرهای ما ساخته شد شمال دایره قطب شمال در پرمافراست" هشدار داد, پوتین در ماه دسامبر. "اگر آن شروع به گرم شدن شما می توانید تصور کنید که عواقب. آن را بسیار جدی است."

(این مقاله ترجمه ای از نسخه اصلی در فرانسه)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن