'آنها سالمندان را قربانی کردند': چگونه Covid-19 در خانه های مراقبت از سوئد گسترش یافت

صادر شده در: 16/09/2020 - 09:28اصلاحشده: 16/09/2020 - 09:30 ساکنان خانه مراقبت نزدیک به نیمی از مرگ و میر مرت

توسط NEWSPISHGAMANNN در 26 شهریور 1399

صادر شده در: 16/09/2020 - 09:28اصلاحشده: 16/09/2020 - 09:30

ساکنان خانه مراقبت نزدیک به نیمی از مرگ و میر مرتبط با Covid-19 در سوئد را به خود حساب می کنند، نسبت بالایی که متخصصان بهداشت و خانواده های قربانیان آن را بی میلی دولت به پذیرش بیماران مسن به بیمارستان سرزنش کرده اند. گزارش کاترین نوریس ترنت فرانسه 24 و جیمز آندره.

تبلیغات
ادامه

موسی ناندا ۷۲ ساله بود که بر اثر کروناویروس در یک خانه مراقبت سوئدی برای سالمندان درگذشت. خانواده او از آن زمان گزارش پلیس را ارائه کرده اند و می گویند چندین دور در مراقبت از او وجود دارد.

"عموي من هميشه براي من اونجا بود به همین دلیل است که من الان برایش می جنگم.» خواهرزاده اش جولیانا جیهم به فرانسه ۲۴ می گوید. "ميدونم که اون اينو قبول نميکنه، اون واقعا عصباني ميشه"

ناندا از زوال عقل رنج می برد. او در ۱۲ آوریل مبتلا به کوید-۱۹ تشخیص داده شد و تنها چهار روز بعد درگذشت.

جیهم یادآور می شود: «دکتر به ما گفت که پروتکل هایی را برای سالمندان دنبال می کنند و از آنجا که عموی من آنقدر پیر و ضعیف بود که از بیمارستان مراقبت نمی کرد.»

سوئد بیش از 5800 مرگ و میر ناشی از Covid-19 - نزدیک به نیمی از آنها را در خانه های مراقبت دیده است. دانشمندان برجسته از رویکرد مقامات انتقاد کرده اند و دولت خود اعتراف کرده است که نتوانست به اندازه کافی از سالمندان محافظت کند.

>> استراتژی Covid-19 سوئد باعث شده است 'تقویت اپیدمی'

او می گوید: «آنها سعی نکردند جان خود را نجات دهند. آنها می ترسیده بودند که بخش های مراقبت های ویژه غرق شوند و شما نمی توانید از جوانان مراقبت کنید.» "و بنابراین آنها انتخاب [بیماران]، کمی بیش از حد خشن من فکر می کنم".

با کلیک بر روی بازیکن بالا به تماشای گزارش کامل.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب