سه پلیس فرانسوی به اتهام قتل نفس بیش از سبد, مرگ

صادر شده در: 16/07/2020 - 17:08 سه فرانسوی, اعضای پلیس به اتهام قتل نفس بیش از خفگی مرگ یک مرد تحویل که شد د

توسط NEWSPISHGAMANNN در 26 تیر 1399

صادر شده در:

سه فرانسوی, اعضای پلیس به اتهام قتل نفس بیش از خفگی مرگ یک مرد تحویل که شد دوخته به زمین با دستگیری افسران در ژانویه منابع قضایی به خبرگزاری فرانسه گفت در روز پنج شنبه.

تبلیغات

سدریک Chouviat, 42, در بیمارستان درگذشت دو روز پس از مبادله گرم با افسران پلیس برگزار شد که او هنوز هم با پوشیدن او روروک مخصوص بچه ها کلاه برای حدود 20 ثانیه پس از دستگیری او در نزدیکی برج ایفل در پاریس.

Chouviat از شمال آفریقا منشاء گفت: "من خفه کننده" هفت بار قبل از بدن خود رفت و لنگی بر طبق یک بررسی که توسط محققان از فیلم از این حادثه.

فرانسه شاهد تظاهرات در هفته های اخیر در برابر اتهام خشونت پلیس و نژادپرستی.

تظاهرات بودند را برانگیخت به گزارش پاکسازی افسران که دستگیر آدما ترائوره 24 ساله سیاه مردی که در بازداشت پلیس در سال 2016. یکی از افسران به حال اعتراف مرد جوان دوخته بود به زمین با خود همراه وزن بدن.

بحث به دست آورده رزونانس پس از تظاهرات توده فوران در ایالات متحده بیش از این قتل توسط پلیس جورج فلوید یک مرد سیاه پوست که به طور مشابه درگذشت پس از دوخته شدن به زمین به او التماس کرد: "من نمی توانم نفس بکشم".

با عجله به بیمارستان در یک شرایط بحرانی Chouviat در اثر خفگی با "شکستگی حنجره" با توجه به دادستان گزارش دهند.

دو نفر از افسران درگیر در Chouviat خود بازداشت شد و متهم هفته گذشته یک منبع قضایی به خبرگزاری فرانسه گفت, و یک سوم در روز پنج شنبه با توجه به وکیل.

یک چهارم افسر پلیس در دست بررسی است اما نه متهم شده است.

Chouviat خانواده روز پنجشنبه گفت که به اتهام قتل نفس بیش از حد ملایم "برای خشونت و پرخاشگری از افسران پلیس" به عنوان دیده می شود در فیلم های گرفته شده توسط شاهد.

"داوطلبانه ضربات منجر به مرگ سدریک Chouviat," خانواده در بیانیه ای گفت. به اتهام "داوطلبانه خشونت" می تواند یک مجازات بالاتر از قتل نفس تحت قانون فرانسه.

خانواده خواسته است که خویشتنداری تکنیک های مورد استفاده در Chouviat - - - یک سبد و یک موقعیت که در آن فرد مجبور است رو به پایین بر روی زمین در حالی که فشار اعمال شده بر تنه -- ممنوع شود.

وزیر کشور سابق کریستف Castaner اعلام کرد ممنوعیت chokeholds در ژوئن اما عقب نشینی پس از واکنش پلیس نشان داد که در سراسر فرانسه است.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن