به NBA مربیان برابری نژادی است یک اولویت راه اندازی مجدد

دریاچه BUENA VISTA, Fla. — دالاس' ریک کارلایل در حال حاضر شروع می شود و هر جلسه مصاحبه با خواندن از یک تقو

توسط NEWSPISHGAMANNN در 2 مرداد 1399

دریاچه BUENA VISTA, Fla. — دالاس' ریک کارلایل در حال حاضر شروع می شود و هر جلسه مصاحبه با خواندن از یک تقویم است که برجسته چیزی که اتفاق افتاده در آن روز در این کشور در تاریخ نژادی. تورنتو نیک پرستار است که اغلب با پوشیدن پیراهن برای تمرین اعلام کرد که سیاه و سفید زندگی می کند مهم است. اورلاندو استیو کلیفورد در جای از قبل عمل فیلم نشان داد تیم او یک مستند در مورد زندگی, John Lewis, کنگره و حقوق مدنی آیکون که جمعه درگذشت.

در حالی که بازیکنان NBA با استفاده از فصل راه اندازی مجدد به تقاضای تغییر مربیان در لیگ هستند آنها راه رفتن در این مسیر به تنهایی.

مربیان در اطراف NBA — که در آن بسیاری از بازیکنان هستند و اکثر مربیان سفید شده اند شرکت کنندگان فعال در تقاضای اجتماعی تغییر در سراسر لیگ. خواسته شد flashpoint زمانی که جورج فلوید یک دستبند سیاه و سفید مرد فوت کرد زمانی که یک مینیاپولیس افسر پلیس فشرده یک زانو را به گردن خود برای چند دقیقه.

"من فکر می کنم آن را فقط درک لحظه ای و حرکت است که در حال وقوع است" گفت: آتلانتا مربی لوید پیرس, که سیاه و سفید است. "این چیزی است که همه ما مربیان انجام می دهند و به عنوان سفید مربیان آنها هیچ احمق. ... اگر ما قصد داریم به درخواست دیگران همدلانه من فکر می کنم همه ما باید همدلانه است."

پیرس نیست در NBA راه اندازی مجدد در والت دیزنی جهانی — هاوکز و همچنین رزمندگان نیست در میان 22 تیم هنوز بازی این فصل اما او فعال شده است در به طور منظم leaguewide مربیان زوم تماس و منجر به یک کمیته مربیان وظیفه با چه کسانی در NBA می تواند بهترین کمک های اجتماعی-تغییر حرکت است.

او همچنین به کسی که به مربی مربیان.

برایان استیونسون بنیانگذار و مدیر اجرایی برابر عدالت ابتکار NBA جامعه شریک زندگی و کسی که 30 سال را صرف تلاش برای عدالت اجتماعی است. او برنامه ریزی شده برای دیدار با NBA مربیان بیش از یک زوم تماس برای نیم ساعت چند هفته پیش. تماس رفت و بیش از سه بار که طولانی و از آنجا در حال اجرا dialogue متولد شد.

"آن مسحور" کارلایل گفت که تماس اولیه. "این یک آموزش و پرورش را در خود دارد."

این تقویم ایجاد شده توسط استیونسون سازمان که کارلایل می خواند از هر روز. تاثیر هر استیونسون گفت: به مربیان آن شب برای اولین بار است ادامه داد: طنین.

"شما باید به این باور چیزهایی که شما را دیده اند," استیونسون گفت. "شما باید به امیدواریم که که ما می توانیم این لحظه به چیزی بیش از یک لحظه. منظورم ناامیدی دشمن از عدالت و بی عدالتی غالب که در آن ناامیدی همچنان ادامه دارد. و اگر NBA مربیان بر این باورند که اگر بازیکنان NBA بر این باورند که پس از آن طرفداران می توانند آن را باور بیش از حد."

استیونسون زمان بوده است تقریبا تمام لیگ مربیان در هفته های اخیر. در لیگ که در آن یک تعداد انگشت شماری از مربیان — طلایی دولت استیو کر و سن آنتونیو در Gregg Popovich مهمترین — خجالتی نیست در مورد به اشتراک گذاری دیدگاه های سیاسی علنا این لحظه رانده است دیگر مربیان به استفاده از صدای خود را به عنوان به خوبی.

NBA کردم اجازه ساخت فیلم مستند "جان لوییس: خوب مشکل" به کارگردانی سان فرانسیسکو فیلمساز سحر پورتر در دسترس همه سر و دستیار مربیان در این هفته و چند تیم از جمله سحر و جادو در Clifford درخواست نمایش این فیلم است. آن را نیز در دسترس به عنوان یک ویژه فیلم در سرپرستی کانال در هتل ها.

بازیکنان در دیزنی به رقابت برای قهرمانی هر چند گسترده تر مسائل اجتماعی کاهش یافته است پس از آنها وارد شده است.

دنور Jerami گرانت در زمان پنج پرسش در مصاحبه ای در هفته گذشته و همه پاسخ خود را بدون توجه به موضوع حول یک تقاضا برای دستگیری در قتل Breonna تیلور. فیلادلفیا توبیاس هریس در زمان مشابه تاکتیک چند روز بعد و لس آنجلس کلیپرز' پل جورج آیا پس از تیم خود داد و بیداد, درب بازکن, چهارشنبه.

هوستون راسل وستبروک دارای یک خط تولید لباس است که صفحه نمایش اجتماعی-عدالت پیام و اکثر بازیکنان را می پوشند کشباف با افکار مشابه چاپ شده در پشت به عنوان به خوبی.

در دیزنی عبارت "Black Lives Matter" نقاشی شده است در دادگاه برای بازی. اگر این بازیکنان اقدام در دادگاه در طول بازی مانند زانو و مربیان بنا به گزارش ها توافق کرده اند که برای انجام همان.

"این یک لحظه ی منی به این معنا که ما یک فرصت برای انجام کاری دگرگون اگر ما شجاعت" Popovich گفت. "و همانطور که با بسیاری از چیزهایی که در جهان امروز دیگر کم بهره به سرعت بدون توجه به موضوع است. ... پس از لیگ, بازیکنان, مربیان, کارکنان, همه بسیار متعهد به نگه داشتن آن تا جلو در همه آگاهی حتی اگر همه هیجان زده به بازی. این یک فرصت بزرگ است."

تیم رینولدز یک خبر مربوط به نویسنده است.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن