مغلوب ساختن پیشی جستن به تعویق انداختن منسوخ ' G7 اجلاس به دنبال گسترش لیست دعوت

صادر شده در: 31/05/2020 - 07:33Modified: 31/05/2020 - 07:33 رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی

توسط NEWSPISHGAMANNN در 12 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: او به تعویق انداختن یک گروه هفت نشست او امیدوار بود برای نگه داشتن ماه آینده تا ماه سپتامبر و یا بعد از آن و گسترش فهرست مدعوین که شامل استرالیا و روسیه و کره جنوبی و هند است.

تبلیغات

صحبت با خبرنگاران در نیروی هوایی خود را در طول بازگشت به واشنگتن از کیپ کاناورال در فلوریدا مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: G7 گروه که جهان پیشرفته ترین اقتصادهای شد "بسیار از رده خارج از کشور" در آن زمان فرمت.

"من به تعویق انداختن آن به دلیل احساس می کنم که به عنوان یک G7 آن را به درستی نشان دهنده اتفاقاتی است که در جهان" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

معلوم بود که آیا تهمت تمایل برای دعوت از سایر کشورها بود یک پیشنهاد به طور دائم گسترش G7. در چندین نوبت قبلی او پیشنهاد روسیه بود افزود: با توجه به آنچه که او به نام مسکو جهانی اهمیت استراتژیک است.

روسیه اخراج شد از چه شد و سپس به G8 در سال 2014 زمانی که مغلوب ساختن پیشی جستن سلف, باراک اوباما, بود, رئیس جمهور ایالات متحده پس از مسکو ضمیمه منطقه کریمه از اوکراین است. روسیه هنوز هم دارای خاک های مختلف و G7, دولت قبلی رد تماس از مغلوب ساختن پیشی جستن به readmit مسکو.

کاخ سفید سخنگوی الهام فرح گفت: تهمت می خواهد این کشورها برای بحث در مورد چین در نشست.

مغلوب ساختن پیشی جستن است حمله پکن بیش از دست زدن به آن از coronavirus همه گیر آغاز شد که در چین و در روز جمعه به او دستور دولت برای آغاز روند پایان دادن به ویژه ایالات متحده برای درمان هنگ کنگ در اقدامی تلافی جویانه برای چین تصمیم به تحمیل امنیتی جدید قانون در این مستعمره سابق بریتانیا.

تصمیم به تعویق انداختن اجلاس G7 یک عقب نشینی برای مغلوب ساختن پیشی جستن که تا به حال به دنبال میزبان گروهی از کشورهای صنعتی در واشنگتن به عنوان یک تظاهرات که ایالات متحده بازگشت به حالت عادی پس از coronavirus بیماری همه گیر است که به کشته شدن بیش از 103,000 آمریکایی ها تا به امروز است.

مغلوب ساختن پیشی جستن لغو کرده بود در فرد G7 جلسه برنامه ریزی شده برای ماه مارس به عنوان ویروس گسترش بود اما به تازگی به دنبال احیای آن است.

رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی حمایت این ایده از یک فرد در جلسه, با توجه به کاخ سفید اما نخست وزیر کانادا جاستین ترودو کاهش یافته و به تایید این گفته وجود دارد بیش از حد بسیاری از بهداشت-سوالات مرتبط. این هفته آنگلا مرکل صدراعظم آلمان گفت که او نمی تواند حضور داشته باشد.

کره جنوبی آگاه است از مغلوب ساختن پیشی جستن را دعوت خواهد شد و بحث در مورد این موضوع با ایالات متحده یک دولت رسمی در سئول به رویترز گفت در روز یکشنبه.

G7 گروه های ایالات متحده و بریتانیا و فرانسه و ژاپن و آلمان و ایتالیا و کانادا و اتحادیه اروپا نیز حضور.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب