مغلوب ساختن پیشی جستن وتو قطعنامه کنگره برای محدود کردن حق خود را به جنگ با ایران

صادر شده در: 06/05/2020 - 23:38Modified: 07/05/2020 - 00:34 رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی

توسط NEWSPISHGAMANNN در 18 اردیبهشت 1399

صادر شده در: Modified:

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در چهار شنبه وتو آنچه که او به نام "بسیار توهین آمیز" کنگره قطعنامه به دنبال محدود کردن خود جنگ قدرت در ایران است.

تبلیغات

در یک بیانیه مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که او با استفاده از حق وتو به دلیل این قطعنامه -- نادر دو حزبی ملامت به رئیس جمهور تایید شده در مارس -- بر اساس "سوء تفاهم از حقایق و قانون است."

اندازه گیری ناشی از ترس در میان هر دو مغلوب ساختن پیشی جستن جمهوری خواهان و دموکرات ها این است که کاخ سفید بود سکندری به جنگ با جمهوری اسلامی است.

در این بیانیه نسبت ناروا می گوید کنگره اشتباه خود قانون اساسی اقتدار به عنوان محدود به "دفاع از ایالات متحده و نیروهای خود را در برابر حمله قریب الوقوع."

"که نادرست است," او گفت:.

"ما در یک خصمانه جهان در حال تحول تهدیدات و قانون اساسی را به رسمیت می شناسد که رئیس جمهور باید قادر به پیش بینی دشمنان ما' بعدی حرکت می کند و سریع و قاطع عمل در پاسخ. که آنچه من!"

حامیان این قطعنامه گفت: آنها می خواستند به اطمینان حاصل شود که کنگره دارای قدرت منحصر به فرد برای اعلام جنگ به عنوان مشخص شده در قانون اساسی ایالات متحده.

مغلوب ساختن پیشی جستن به موعظه نیاز به خروج از آمریکا درگیری نظامی در خارج از کشور, اما ramped تا یک رابطه خصمانه با ایران است.

دولت او تحمیل کرده است فلج کننده تحریم های اقتصادی بر ایران است. در ژانویه تهمت دستور حمله هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا که در ایران و قوی ترین ژنرال قاسم سلیمانی در فرودگاه بغداد.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب