هفته در بررسی: پاریس رای خود را برای شهردار طنز جشن 'زن' و پشت بام کشاورزی شهری

صادر شده در: 27/06/2020 - 15:38Modified: 27/06/2020 - 15:38 بنیانگذار الگوریتمی لیگ عدالت به دنبال درست تعصب

توسط NEWSPISHGAMANNN در 7 تیر 1399

صادر شده در: Modified:

بنیانگذار الگوریتمی لیگ عدالت به دنبال درست تعصب نژادی در نرم افزار تشخیص چهره, یک فیلم مستند به تصویر می کشد عزیزان که به دنبال پاسخ در مورد کسانی که به زور ناپدید شده در طول جنگ داخلی در سوریه و یک پشت بام مزرعه در پاریس با هدف به بزرگترین شهری مزرعه در اروپا است.

تبلیغات

مقالات

نبرد دشوار برای پاکسازی حزب در فرانسه آینده انتخابات شهرداری

به عنوان نامزد در دور دوم از فرانسه در انتخابات شهرداری قرار دادن یک کمپین به شدت تحت تاثیر Covid-19 محدودیت همه چشم ها به حزب رئیس جمهور امانوئل پاکسازی و مسابقه در پاریس.

'زن': صفحه ویکیپدیا سوابق آزمایشات و دستاوردهای نامرئی زنان

ساختمان در موفقیت هشتگ #unefemme (یک زن) که هدف آن به تماس های روزمره جنسیتی در رسانه های طنز صفحه ویکیپدیا در فرانسه آغاز کرده است ضبط بسیاری از دستاوردهای زنان در نظر گرفته میشوند با هم در اخبار تحت ناشناس برچسب "یک زن".

با راه اندازی آن BeiDou ماهواره ای, پکن فضایی در جاده ابریشم است برای کسب و کار باز

چین راه اندازی کرده است به مدار نهایی ماهواره ای مورد نیاز برای ایجاد آن BeiDou سیستم ناوبری در سراسر جهان جایگزین برای آمریکا تعیین موقعیت جهانی و اروپایی گالیله سیستم. پکن در این ماهواره برنامه بسیار مهم است در بیش از یک رابطه است.

رها شده توسط کارفرمایان اتیوپی داخلی کارگران ریخته در خیابان های لبنان

بحران اقتصادی در لبنان تشدید Covid-19 گیر برانگیخته ناراحت پدیده عمدتا اتیوپی مهاجر داخلی اخراج کارگران و ریخته در خارج از سفارت در بیروت.

بازگشت به مدرسه برای میلیون ها نفر در فرانسه به عنوان بیشتر Covid-19 محدودیت برداشته

میلیون ها نفر از کودکان را به مدرسه بازگشت این هفته پس از بیش از سه ماه در خانه با توجه به این رمان شیوع کروناویروس. دانش آموزان در مهد کودک, مدارس ابتدایی و متوسطه تا به سن 15 سالگی ملزم به بازگشت پس از بازگشایی تدریجی آغاز شد که در هفته های اخیر.

پاریس مجسمه ای از ولتر و استعماری دوران به طور کلی پخش با رنگ قرمز

دو پاریس مجسمه های مربوط به فرانسه را در دوران استعمار بودند تحت پوشش در رنگ قرمز در میان جهانی تماس به خراب کردن بناهای یادبود ارقام با لینک کلیک کنید برای برده داری و یا استعمار.

"من خفه کننده': پلیس فرانسه با بررسی بیش از مرگ راننده تحویل

فرانسه محققان مورد سوال چهار افسر پلیس در طول ماه ژانویه بازداشت پاریس تحویل راننده که جان خود را از خفگی پس از افسران دوخته و او را به زمین به عنوان او بارها و بارها فریاد زد: "من خفه کننده".

'Ayouni' فیلم مستند قرار می دهد که یک چهره به سوریه را به زور ناپدید شد

برنده جایزه فلسطینی مدیر یاسمین Fedda آخرین مستند "Ayouni" میریزد نور در سوریه مجبور ناپدید شدن از طریق صمیمی داستان نورا بیوه سایبر فعال Bassel Safadi و Machi, خواهر, ایتالیایی, کشیش پائولو dall'oglio که ربوده شد در رقه در سال 2013 که محل ناشناخته باقی می ماند.

 The Families for Freedom bus
خانواده ها برای آزادی, اتوبوس, © Ayouni یاسمین Fedda 2020

گزارش تصویری

"آنها انسان هستند بیش از حد': اندونزی مردم محلی نجات Rohingya پناهندگان محروم توسط Covid ترس

مردم محلی در اندونزی, Aceh استان نجات یک گروه از Rohingya پناهندگان سرگردان در دریا بعد از مقامات حاضر به اجازه دهید آنها را به ساحل می آیند برای ترس آنها ممکن است حمل coronavirus.

مزرعه روی پشت بام پاریس: شهری مزرعه با هدف بزرگترین در اروپا

فاز اول وسیع کشاورزی شهری پروژه در پاریس است که در حال حاضر در راه های زیر دو ماه تاخیر ناشی از Covid-19 بیماری همه گیر. مجموعه ای در پاریس, پشت بام, مزرعه است به رشد بیش از دو سال آینده برای تبدیل شدن به بزرگترین شهری مزرعه در اروپا است.

A new urban farming project in Paris hopes to become Europe's biggest by 2022.
جدید کشاورزی شهری پروژه در پاریس امیدوار است برای تبدیل شدن به بزرگترین در اروپا تا سال 2022. © AFP / FRANCE 24

نشان می دهد که تلویزیون آنلاین

مصاحبه

Covid-19: 'Bolsonaro است بی احترامی به قربانیان' برزیل سابق وزیر بهداشت می گوید:

Luiz Henrique Mandetta یک دکتر با آموزش بود رئیس جمهور Jair Bolsonaro وزیر بهداشت در شروع Covid-19 بحران در برزیل. او از کار اخراج شد در مارس میان یک اختلاف با Bolsonaro های اجتماعی-فاصله گرفته است. در یک مصاحبه با فرانس 24 Dr Mandetta به شدت مورد انتقاد برزیل رهبر: "مدیریت خود را از وضعیت ... شوکه مردم است."

THE INTERVIEW
مصاحبه © فرانسه 24

پایین به زمین

با کروناویروس موجود در سیستم های آب آن را امن برای شنا در تابستان امسال ؟

با اثری از ویروس مسئول Covid-19 موجود در انسان فاضلاب دانشمندان در حال مطالعه که آیا خطر آن را به سواحل و رودخانه ها در این تابستان. چگونه ویروس تکامل در محیط زیست دریایی? ما را به یک نگاه نزدیک تر است.

خبرنگاران

فوکوشیما, المپیک قبل: آیا 'لعنت' منطقه امن از رادیواکتیویته در زمان بازی ؟

این 2021 بازی های المپیک لقب "بازسازی بازی های المپیک" باید اجازه می دهد به حرکت از سال 2011 در نیروگاه هسته ای فوکوشیما, فاجعه. منطقه رسما تمیز شده است اما بسیاری از مشکلات باقی می ماند مانند رادیواکتیویته و "ممنوع شهرستانها". در طی چند ماه خبرنگاران ما به دنبال زندگی روزمره ساکنان این "نفرین" منطقه است.

Reporters
خبرنگاران © فرانسه 24

TECH 24

تعصب نژادی: تصحیح کد تشخیص چهره

به عنوان معیوب تشخیص صورت مطابقت منجر به دستگیری یک مرد بی گناه در ایالت میشیگان ما نگاهی به زمینه ای نژادی و تعصب های جنسیتی از فن آوری است. دانشگاه MIT شادی Buolamwini بنیانگذار الگوریتمی لیگ عدالت است کمک برای اصلاح کد.

ENCORE!

نویسنده Nick Hornby: 'مبارزات زنان اغلب بیشتر فوتی و فوری از کسانی که از مردان'

Nick Hornby – جایزه اسکار-نامزد دریافت جایزه نویسنده "درباره یک پسر", "زمین تب" و فرقه کلاسیک "High Fidelity"– مذاکرات در مورد خود کتاب "دولت از اتحادیه: ازدواج در ده بخش" است که در حال ترجمه به زبان فرانسه. Hornby نیز در مورد نوشتن در مورد زنان و به همین دلیل در سال 2020 Zoë Kravitz حق انتخاب به بازی بازی های نر شخصیت در "High Fidelity" مجموعه های تلویزیونی است.

ENCORE!
ENCORE! © فرانسه 24

تمرکز

مقامات روسی جنگ دستمزد در 'خبر جعلی کشته Covid-19 همه گیر

پارلمان روسیه سریع ردیابی یک قانون در برابر "خبر جعلی" در پایان ماه مارس میان Covid-19 بیماری همه گیر. قانون معرفی دادرسی کیفری برای نویسندگان از اطلاعات نادرست در رسانه ها و حمایت ارتش از فعالان فضای مجازی که وظیفه trawling اینترنت. اما روسیه گروه های جامعه مدنی می گویند که این قانون را تابع را به سکوت و انتقاد از مقامات اداره بهداشت بحران است.

51 درصد

دشوار است و چگونه آنها نهفته زندگی ما

"مشکل زنان" و چگونه آنها زندگی ما را تغییر داده: UK روزنامه نگار هلن لوئیس در مورد آخرین کتاب فمینیستی پیشگامان. ما همچنین نگاهی به چگونگی نوجوان فحشا در فرانسه در حال افزایش است با نگرانی که رکود اقتصادی ناشی از این بیماری همه گیر خواهد شد در نتیجه حتی بیشتر زیر سن دختران تبدیل به جنس کار می کنند.

THE 51 PERCENT
51 درصد © فرانسه 24

شما اینجا هستید

کشف زیبا ترین روستا در فرانسه

برخی از 158 فرانسوی روستاهای متعلق به یک باشگاه نخبگان – کسانی که از نظر این کشور ، در تپه Auvergne در منطقه روستای Usson چسبیده به یک قله آتشفشانی در ارتفاع 600 متر. در جنوب Aveyron, Cantobre واقعی لانه عقاب: تنها 15 نفر زندگی می کنند بر روی این صخره به شکل قرن از فرسایش. بیشتر شرق در پروونس Provence, روستای صلح آمیز از Cotignac nestled در پای دیدنی سنگ.

You Are Here
شما اینجا هستید © فرانسه 24

مد

عمل گرایی و انعطاف پذیری: مد در میان Covid-19

عمل گرایی و انعطاف پذیری نیست معمولا کلمات در ارتباط با بالا پایان مد بود که قبل از Covid-19. فرانسه 24 به شما طول می کشد در سراسر جهان برای دیدن که چگونه طراحان و نوآوری در میان همه گیر.

Fashion
مد © فقط در XX مجموعه تایوان
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن