ترکیه می گوید که با ایتالیا به لیبی صلح excoriates اتحادیه اروپا

صادر شده در: 19/06/2020 - 22:29Modified: 19/06/2020 - 22:32 ترکیه و ایتالیا ادامه خواهد داد به کار برای یک ص

توسط NEWSPISHGAMANNN در 31 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

ترکیه و ایتالیا ادامه خواهد داد به کار برای یک صلح و راه حل سیاسی در لیبی و ترکیه و وزیر امور خارجه روز جمعه گفت در حالی که کوبیدن اتحادیه اروپا نیروی دریایی در عملیات های مدیترانه ای است که تلاش می کند برای به اجرا درآوردن U. N. ارسال سلاح جنگ زده کشور است.

تبلیغات

Mevlut Cavusoglu ساخته شده به نظر در یک کنفرانس خبری مشترک با همتای ایتالیایی خود Luigi Di Maio. ایتالیا و ترکیه در حمایت از U. N. مورد حمایت دولت است که در طرابلس در برابر رقیب نیروهای تحت فرمان خلیفه Hifter که با حمایت فرانسه, روسیه, اردن, امارات متحده عربی و دیگر کشورهای عربی.

ترکیه می گوید اتحادیه اروپا عملیات نیروی دریایی — دوبله ایرینی — این است که تلاش و تمرکز خود را از طرابلس مبتنی بر دولت و نه به اندازه کافی در Hifter نیروهای که در راه اندازی یک حمله در ماه آوریل 2019 به جذب سرمایه است.

"ما همچنان به کار با ایتالیا برای یک صلح و راه حل گرا روند سیاسی" Cavusoglu به خبرنگاران گفت: ستایش ایتالیا برای آنچه که او به عنوان خود را "متعادل موضع" در لیبی است.

"عملیات ایرینی متعادل نيست. آن را هرگز ملاقات هر یک از (طرابلس-based) دولت توافق ملی درخواست ها و نگرانی های" Cavusoglu گفت. او می گوید که این عملیات نادیده اتهام "ثابت اسلحه نقل و انتقالات به Hifter توسط فرانسه است."

Cavusoglu نظرات آمده در حال رشد در میان تنش بین ترکیه و فرانسه بیش از لیبی. دبیر کل ناتو ینس استولتنبرگ روز پنجشنبه گفت که اتحاد نظامی را بررسی حادثه بین ترکیه کشتی های جنگی و یک کشتی نیروی دریایی در دریای مدیترانه به عنوان فرانسه متهم ترکیه از نقض مکرر از U. N. تحریم تسلیحاتی در لیبی و مارک آنکارا مانع برای تامین آتش بس وجود دارد.

Di Maio گفت: نه طرف در بحران لیبی باید دسترسی به اسلحه اضافه کرد که رم استقبال نشانه آن است که دو طرف مایل به مذاکره است.

او همچنین در دفاع از اتحادیه اروپا نیروی دریایی عملیات توصیف آن به عنوان "متعادل است."

"هدف این است که برای کنترل ورود تمام تسلیحات" Di Maio گفت. "آن است که یک درمان برای تمام مشکلات اما حداقل این تضمین می کند که تحریم مشاهده شده است."

لیبی شده است در آشفتگی از سال 2011 که قیام ناتو مورد حمایت رهبر سرنگون Moammar Gadhafi بود که بعدا کشته شد. این کشور پس از تقسیم شده است بین رقیب دولت در شرق و غرب هر یک از حمایت گروه های مسلح مختلف و دولت های خارجی.

ترکیه حمایت نظامی خود به سازمان ملل-حمایت دولت از جزر و مد در جنگ رانندگی Hifter را نیروهای. ترکیه نیز با ارسال سوریه شبه نظامیان برای مبارزه با دولت طرابلس.

(AP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب