ما پشت در دوباره باز به عنوان Covid-19 موارد سنبله به سطح رکورد

جدید روزانه coronavirus موارد در ایالات متحده افزایش یافت و گذشته از 50000 برای اولین بار چهارشنبه به سازمان

توسط NEWSPISHGAMANNN در 12 تیر 1399

جدید روزانه coronavirus موارد در ایالات متحده افزایش یافت و گذشته از 50000 برای اولین بار چهارشنبه به سازمان بهداشت جهانی تحویل یک قبر هشدار داد که جهانی همه گیر شتاب گرفته است.

تبلیغات

رستوران ها و سواحل در جهان بدترین ضربه ملت بسته از کالیفرنیا به فلوریدا به عنوان متحده وضعیتی وخیم از دیگری افزایش ویروس کشنده آماده برای روز استقلال جشن.

جهانی عفونت آمار بالاترین سطح خود در هفته گذشته که داده ها نشان داد با رئیس Tedros Adhanom Ghebreyesus گفت: موارد جدید در صدر "160,000 در هر روز."

گریم نقطه عطف آمد و به عنوان اتحادیه اروپا ترک ایالات متحده و برزیل و روسیه را از لیست نهایی از سازمان ملل به اندازه کافی امن به ساکنان اجازه می دهد برای ورود به مرزهای خود.

با بیش از 52,000 جدید COVID-19 نفر در ایالات متحده به تنهایی در 24 ساعت گذشته با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز شمارش چند ایالت آمریکا تحمیل 14 روز قرنطينه در بازدید کنندگان در تجمع به آخر هفته طولانی را در تاریخ 4 ژوئیه جشن.

کالیفرنیا معلق داخل سالن ناهار خوری در رستوران در لس آنجلس و چند شهرستان در حالی که نیویورک اوراق برنامه اجازه می دهد تا رستوران به مشتریان صندلی داخل از هفته آینده.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تصریح کرد اعتقاد خود را که سرایت خواهد شد "در برخی از نقطه... مرتب کردن بر اساس فقط ناپدید می شوند امیدوارم."

اما ما رهبر است که هنوز دیده می شود در عمومی با پوشیدن یک ماسک صورت در طول همه گیر اضافه شده او را "بدون مشکل" انجام این کار است.

اتحادیه اروپا ممنوعیت سفر کاسته

این حرکت صعودی آمد و به عنوان اتحادیه اروپا بازگشایی مرزهای خود به بازدید کنندگان از 15 کشور جهان است.

بلوک امیدوار است آرامش بخش محدودیت در کشور از الجزایر به اروگوئه را تنفس زندگی را به گردشگری آن بخش بی ممنوعیت غیر ضروری سفر از اواسط ماه مارس.

مسافران از چین که در آن ویروس پدید آمده در اواخر سال گذشته خواهد بود و مجاز به ورود به اتحادیه اروپا تنها در صورتی پکن reciprocates.

و برزیل -- است که دچار بیشترین مرگ و میر در سطح جهان برای هفته گذشته است و دوم-بدترین آسیب دیده کشور به طور کلی -- به طور کامل کنار گذاشته شد.

آن را در صدر 60,000 مجموع تلفات چهارشنبه پس از درد و رنج 1,000 مرگ و میر در فقط 24 ساعت است.

اما با بیش از 10 میلیون شناخته شده عفونت در سراسر جهان و بیش از 500 ، 000 مرگ و میر این بیماری همه گیر است "و نه حتی به نزدیک بودن بیش از" WHO هشدار داد.

داده های ارائه شده توسط آژانس سلامت سازمان ملل متحد برای هفت روز از تاریخ 25 ژوئن-جولای 1 بيشترين تعداد روزانه موارد تا کنون ثبت شده در ژوئن 28, زمانی که بیش از 189,500 جدید موارد ثبت شده در سراسر جهان است.

'هلندی فاحشه خانه ها بازگشایی'

با توجه به سازمان ملل متحد coronavirus بحران می تواند هزینه جهانی گردشگری و بخشهای مرتبط از 1.2 دلار به $3.3 تریلیون دلار درآمد از دست داد.

یونان که رنج می برد کمتر از 200 ویروس مرگ و میر دیده می شود اقتصاد آن ضربه سخت مستندات و محدودیت های مسافرتی -- همه اما پایان دادن به آن سودآور گردشگری فصل قبل از آن آغاز شد.

رومانیایی Cojan Dragos بود "اولین توریست" در یکی کورفو هتل پس از رانندگی وجود دارد و با همسر و دخترش.

"ما باید تمام هتل فقط برای ما" او به خبرگزاری فرانسه گفت.

به طور جداگانه اسپانیا و پرتغال برگزار شد مراسم به عنوان آنها خود را بازگشایی مرز زمینی.

هلند نیز تایید بازگشایی جمعه از دیگر جلب توریست -- آن فاحشه خانه ها و نور قرمز منطقه.

"من کاملا رزرو شده" گفت: کارگر جنسی Foxxy, و اضافه کرد که او تا به حال برگزار شد "حزب کوچک" زمانی که او شنیده محدودیت خواهد بود برداشته.

خوشه خار مستندات جدید

روسیه را ندارد اتحادیه اروپا در لیست مورد تایید کشورهای بنابراین شهروندان خود غایب خواهد بود از بلوک های توریستی نقاط داغ است.

این کشور اما لذت می برد یک روز تعطیل عمومی روز شنبه به آن رای دادند و در یک همه پرسی به تصویب تغییر قانون اساسی اجازه می دهد ولادیمیر پوتین رئیس جمهور برای باقی ماندن در قدرت برای یکی دیگر از 16 سال است.

پوتین مجبور شد برای به تعویق انداختن رای گیری در ماه آوریل به عنوان دولت خود را درگیر شیوع است که آلوده تقریبا 650,000 مردم -- سوم -- بالاترین در جهان است.

در کشورهای دیگر خوشه هنوز هم باعث مشکلات.

بخش هایی از استرالیا شهر ملبورن دچار افزایش شدید در عفونت ترغیب جدید stay-at-home اقدامات است.

تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد در پنج روز مستند در سراسر غرب بانک پس از افزایش موارد تایید شده.

و کارخانجات نساجی در مرکزی, انگلیسی, city of Leicester پیشنهاد شد به عنوان دلیلی برای افزایش عفونت است که باعث reimposition از محدودیت های محلی.

آمریکا سنبله

در ایالات متحده خوشه در سراسر جنوب و کشورهای غربی در حال رانندگی افزایش عفونت ملی.

تگزاس که دوباره شکست آن روزانه COVID-19 رکورد با بیش از 8 ، 000 مورد جدید پیوست فلوریدا و کالیفرنیا در بسته شدن برخی از سواحل برای آینده تعطیلات آخر هفته.

اپل اعلام کرد آن را خواهد دید دیگر 30 ما فروشگاه در پنجشنبه نیمی از آنها در کالیفرنیا است.

بیشتر از 700 مرگ و میر در سراسر کشور در زمان ما گذشته 128,000 مرگ و میر در کل.

به سازمان بهداشت پان آمریکا هشدار داد که مرگ و میر در امریکا لاتین و کارائیب می تواند چهار برابر به بیش از 400 ، 000 اکتبر بدون سختگیرانه بهداشت عمومی اقدامات است.

دولت آمریکا این هفته اعلام کرد آن را خریداری کرده بود 92 درصد از تمام remdesivir تولید -- برای اولین بار مواد مخدر نشان داده شود به نسبتا موثر در درمان COVID-19.

بریتانیا و آلمان, اما, گفت, آنها تا به حال سهام به اندازه کافی از مواد مخدر است.

'کرونا کودک'

در بریتانیا برخی از 1500 اعمال از Ed Sheeran و Coldplay به پل مک کارتنی و رولینگ استونز خواست county دولت برای صرفه جویی در زندگی و صنعت موسیقی است که سقوط به دلیل coronavirus.

اما در حالی که مستند اقدامات شده اند یک فاجعه برای بسیاری از بعضی از آنها استقبال شانس به صرف چند وقت با کیفیت با سخت کار همکاران.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب