والش به فدرال: نگه داشتن خود را شبه نظامی goon جوخه های خارج از بوستون

توسط adamg در سه شنبه 07/21/2020 - 4:19pm شهردار والش امروز پیوست یک دوجین دیگر شهرداران - از جمله کسانی

توسط NEWSPISHGAMANNN در 1 مرداد 1399

شهردار والش امروز پیوست یک دوجین دیگر شهرداران - از جمله کسانی که از پورتلند و یا شیکاگو - در نامه هایی که تقاضای وزارت دادگستری و امنیت داخلی به پیدا کردن چیزی به غیر از آدم ربایی مردم قدم زدن در خیابان و کنگره برای پایان دادن به این عمل است.

والش تاکید کرد او هیچ اطلاعاتی که فدرال مردان کوچک سبز به رهبری به بوستون می گوید: "من می خواهم به آن را کاملا روشن است که از آن استقبال نشده است در بوستون."

در نامه خود به دادستان کل ویلیام Barr و سازمان ملل متحد تایید مدیر امنیت داخلی چاد گرگ شهرداران می گویند از آن زمان رییس جمهور برای توقف کاشت "ترس و بی اعتمادی" و شکستن قانون اساسی:

یک جانبه استقرار این نیروها به شهرهای آمریکا بی سابقه است و نقض اساسی حمایت قانون اساسی و اصول federalsim. ...

استقرار نیروهای فدرال در خیابان های جوامع ما شده است نه درخواست شده و نه آن است که قابل قبول است. در حالی که ایالات متحده مارشال داشته اند قضایی در داخل فدرال courthouses برای چندین دهه آن را غیر قابل قبول است و سرد است که این دولت تشکیل شده و مستقر U. s. Department of Homeland Security سریع استقرار واحد و ارسال به مقامات فدرال برای انجام کنترل جمعیت در خیابان های شهر و بازداشت افراد است. در پورتلند اقدامات خود را تشدید کرده اند حوادث و افزایش خطر خشونت علیه غیر نظامیان و ماموران اجرای قانون محلی.

در پورتلند نیروهای فدرال استفاده کرده اند قابل توجه زور علیه معترضان به طور شبانه از جمله تیراندازی یک فرد در سر با مهمات بنا به گزارش شکستگی جمجمه او است. دیگران را "ربوده" یک فرد از خیابان مناسب و بدون شناسایی قرار داده و او را در یک بینام خودرو. این تاکتیک ما انتظار داریم از رژیم های اقتدارگرا - نه دموکراسی ما.

محله:

رایگان tagging:

آگهی:



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب