'ما ایجاد یک فضای امن برای همه': سیاتل معترضان تا خود را مستقل منطقه

تبدیل شدن به یک ناظر پس از یک هفته از تظاهرات و تنش برخورد با نیروهای امنیتی به معترضان در سیاتل راه ان

توسط NEWSPISHGAMANNN در 26 خرداد 1399
پس از یک هفته از تظاهرات و تنش برخورد با نیروهای امنیتی به معترضان در سیاتل راه اندازی منطقه ای که آنها خواستار یک "منطقه خودمختار" با برکت و رحمت از دولت شهرستان. داخل CHAZ آنها شده ایم توزیع مواد غذایی, برگزاری vigils برای افراد کشته شده توسط پلیس و سازماندهی گروه های بحث. آنها می گویند هدف اصلی آن است که به یک "فضای امن" برای مخالفان.

اگر شما در جستجوی هشتگ #Chaz که مخفف "کاپیتول هیل خودمختار منطقه" سپس شما را در سراسر صدها نفر از عکس ها و ویدئوها از سیاتل کاپیتول هیل محله که تبدیل شده به یک فضا برای معترضان. یکی از ورودی ها مشخص شده است و با نشانه ای که می گوید "شما در حال حاضر ورود رایگان کلاه هیل". در داخل مردم راه اندازی یک دیوار ادای احترام به کشته شدگان توسط پلیس و یا در جریان تظاهرات علیه خشونت پلیس و نژادپرستی نظاممند.


تظاهرات علیه خشونت پلیس بوده در حال انجام در سیاتل پس از مه 25. در ژوئن 7, پس از یک هفته از خصوص در زمان تظاهرات پلیس رها شرق حوزه ایستگاه در کاپیتول هیل محله در تلاش برای کاهش گرما. پس از آن معترضان اشغال کال اندرسون پارک به عنوان به خوبی به عنوان دو همسایه در خیابان.
این نقشه ساخته شده توسط فعالان را نشان می دهد منطقه ای که آنها را اشغال کرده اند.

فعالان بلافاصله شروع به سازماندهی حوادث در منطقه از جمله کنسرت و سخنرانی و نمایش فیلم. برخی از مردم حتی شروع به راه اندازی چادر.
 
گروه شده اند و با برگزاری کنسرت در این منطقه است.
 

'CHAZ شده است یک محل عالی برای صحبت کردن و شده یک حمایت دیگر تظاهرات اتفاق می افتد در شهر'

متی ساقی است که یک متصدی بار در سیاتل. او شده است از اعتراض با سیاه زندگی ماده (پل) جنبش معترضان در مه 25. او می رود به CHAZ تقریبا هر روز.
 
Black Lives Matter معترضان ایجاد این فضا به عنوان یک "فضای امن" برای معترضان. ما ایجاد یک لیست از خواسته های که داده شد به این شهر [یادداشت سردبیر: یک تقاضا برای تغییر ایستگاه پلیس به یک مرکز جامعه] و ما انتظار داریم آنها را به یک مکالمه را شروع کنید و تغییر دهید.

ما با ارائه همه با آب و غذا با تشکر از کمک های مالی و کمک از فروشگاه های محلی. ما یک توافق بزرگ روی ماسک و اجتماعی فاصله. هر کس در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی وجود دارد و هیچ کس بی ارزش در معرض خود را.

CHAZ شده است یک محل عالی برای صحبت کردن و به حمایت از دیگر تظاهرات اتفاق می افتد در شهرستان. ایده کلی از محل بود به ارائه یک فضای است که امن از پلیس به طوری که معترضان می تواند مراقبت و فرصتی برای احاطه شده توسط دیگران است. من می گویند که حدود 60 تا 70 درصد از مردم در CHAZ سیاه و سفید هستند و حدود 30 تا 40 درصد هستند. ما مطمئن شوید که مردم در جامعه را منجر شود. ما در اینجا به حمایت از آنها.

ما می خواهیم به زور شهرستان به توقف و گوش دادن به ما به عنوان به خوبی به عنوان دیگر شش اعضای شورای شهر شده اند که با پیوستن به معترضین. CHAZ است که نه تنها یک بیانیه همچنین یک جنبش است که تداوم در سراسر جهان در حال حاضر به طوری که بدان معنی است که ما در حال انجام چیزی.

 
این یک لیست از فروشگاه های محلی است که حمایت از سیاه و سفید زندگی مهم جنبش است. (عکس: Matthew ساقی)
هر کسی می تواند با شتاب مواد غذایی رایگان در CHAZ. این پوستر آمده است: "کمک به خودتان این است که شما برای شما!" (عکس: Matthew ساقی)

مواد غذایی رایگان

کاپیتول هیل محله دارای یک تاریخ غنی به عنوان نمادین محل تظاهرات در سیاتل. در سال 1999 بزرگ تظاهرات صورت گرفت در کاپیتول هیل در نشست سازمان تجارت جهانی. اشغال سیاتل (یک جنبش با الهام از جنبش اشغال وال استریت) در زمان بیش از این منطقه در سال 2011.
 

"کسانی که زشت آنارشیست ها باید stooped [sic] بلافاصله" نوشت: یکی از کاربران شبکههای اجتماعی در کنار عکس های رنگارنگ پیاده رو نقاشی مطلب "خوش آمدید به CHAZ." صدای جیر جیر یک مرجع به یک صدای جیر جیر توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در ژوئن 11. او توییتی شهردار سیاتل و فرماندار ایالت واشنگتن گفت: "زشت آنارشیست ها باید فورا متوقف!".

"این فضایی که آمده است "مردم متحد هرگز تقسیم' است که به ویژه مهم در ایالات متحده آمریکا با بسیاری از نژادهای مختلف و اقوام"

"درخشان Pariah" (که ترجیح میدهد به ناشناس باقی می ماند) با این نسخهها کار در سیاتل کاباره و آفریقایی آمریکایی. او شده است مستند اعتراضات خود Instagram حساب می رود و به CHAZ به عنوان اغلب به عنوان او می تواند.
 
دوست داشتنی است که در حال حاضر که پلیس نیست تحریک خشونت است. قبل از من کمک پزشکی برای افرادی که تا به حال بوده است اشک با گاز کشته و اسپری فلفل. زمانی که همه چیز آرام من شده است برای کمک به مطمئن شوید که منابع توزیع شده است. من دست کمک کردن ماسک های مواد غذایی, و غیره. مردمی سازماندهی در میان خود را در گروه های کوچک. آنها خود بگویید داستان منحصر به فرد آنها صحبت در مورد تجارب خود را با پلیس و بحث آنها در مورد آنچه نیاز به تغییر است.

برخی از مردم بر این باورند که آن را تحت اللفظی تصاحب. که ما "برنده" در برابر پلیس. دیگران مثل من فکر می کنم که این فضا بیشتر نمادین و می گوید "مردم متحد هرگز تقسیم شده" است که به ویژه مهم در ایالات متحده آمریکا با بسیاری از نژادهای مختلف و اقوام است.


جنی Durkan دموکراتیک شهردار سیاتل در پاسخ به رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن بخشنامه به شهر خود بازگشت و تحت کنترل با دفاع از سیاتل دستياران حق اعتراض. او همچنین گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن به "بازگشت به پناهگاه خود را."

معترضان در CHAZ می گویند که آنها خواهد ماند تا زمانی که خواسته های خود را برآورده. آنها خواستار کاهش شدید در بودجه پلیس و برای آن پول را مجددا اخذ شود به سلامت و دیگر خدمات اجتماعی.

آن را نسبتا مشترک به مجموعه مناطق خودمختار در طول زیادی جنبشهای اعتراضی. در سال 2016 چند صد نفر جمع شده بودند در پاریس Place de la République به عنوان بخشی از Nuit Debout جنبش بود که در اعتراض پیشنهاد کار اصلاحات.

مقاله توسط ماری Genries.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن