'ما را نمایندگی فرانسه': تصویری پارسه آماده برای یورو 2020 e-مسابقه

صادر شده در: 23/05/2020 - 13:53بروز رسانی: 23/05/2020 - 13:56 یورو 2020 ممکن است جاروب از این تقویم با توجه

توسط NEWSPISHGAMANNN در 3 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

یورو 2020 ممکن است جاروب از این تقویم با توجه به کروناویروس اما یوفا تصویری-بازی eTournament نسخه آغاز و در روز شنبه بدون در نظر گرفتن.

تبلیغات

به جای Kylian Mbappe هری کین یا کریستیانو رونالدو مسابقه در اطراف زمین پارسه خواهد slug it out, سیزده اولین eEuro از صندلی خود را.

"وزن کل چیزی است که بر روی شانه های ما" گفت: 21 ساله فرانسوی Lotfi Derradji که می آید از حومه پاریس اما 'نقش' برای موناکو که در آن او تاج گذاری شد فرانسه قهرمان در سال 2018 است.

"ما به نمایندگی از فرانسه و نه در زمین بلکه بر روی کنسول ما در حال گرفتن مقدار زیادی از حمایت" گفت: Derradji بین المللی و باشگاه هم تیمی ولید Rachid Tebane که برنده این فرد عنوان اروپایی در ماه ژوئن 2019.

"ما در حال نا امید است که یورو را به تعویق افتاده است اما در همان زمان آن را سوئیچ ها توجه بیشتری به ما" اضافه شده Derradji شده است که با بین المللی فرانسه مهاجم و علاقه مندان به بازی - تراکتورسازی.

این دو bespectacled eSports حرفه ای کسب 2,000-از 6000 یورو در ماه می افزایش است که با 40 ، 000 € برای grabs در این آخر هفته و تجاری آن tie-ins.

نسخه الکترونیکی

با استفاده از کنسول Playstation گروه مسابقات تنها دو در مقابل دو مسابقه.

مسابقات در مرحله حذفی خواهد بود از سه مسابقات و مخلوطی از یک در مقابل یک و دو در مقابل دو. نهایی خواهد شد بهترین از پنج.

"یک Kylian Mbappe همیشه بیشتر مایع به بازی با بیش از یک Mitroglou اما در این بازی او نیست بهتر از او" توضیح می دهد که Derradji با اشاره به Kostas Mitroglou یک مهاجم یونانی است که در مارسی کتاب.

"این هرگز جایگزین واقعی فوتبال هر چند اجازه نمی برد.

"این همیشه آسان نیست برای متقاعد کردن مردم در مورد یک رویداد که در آن رقبای نشستم."

اما محبوبیت بر روی خط بازی های چنین به عنوان Fortnite و لیگ از افسانه با مخاطبان جوان دیده است توسط یوفا به عنوان یک نشانه آن است که چشم انداز در حال تغییر است.

یک مدیر بازاریابی پسر-Laurent اپستین می گوید: مستند شده است یک مزیت برای eSports.

"این (بازی و ظهور پارسه) نشان دهنده یک فرصت را به دست گرفت," او می گوید.

"ما شاهد یک انفجار از حوادث در طول چند ماه گذشته به دلیل آن را نشان دهنده یک جایگزین برای طرفداران ورزش" او به خبرگزاری فرانسه گفت.

"و برخی از آنها را به خود جذب قابل توجه مخاطبان است."

وی افزود: "ما امیدواریم که برای حداقل چهار میلیون بیننده بیش از آخر هفته."

"ما را دیده اند که طرفداران محروم از ورزش در حال تنظیم در به تماشای مسابقات esports حتی اگر آنها هرگز انجام می شود که قبل از."

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن