هفته در بررسی: ترک در فرانسه, بهداشت و درمان, سرنگونی مجسمه ها و تولد 'La Résistance'

فرانسوی سلامت کارگران به خیابان ها ریختند این هفته به برجسته یک بحران در قلب یک سیستم بهداشت و درمان اغلب تبل

توسط NEWSPISHGAMANNN در 30 خرداد 1399

فرانسوی سلامت کارگران به خیابان ها ریختند این هفته به برجسته یک بحران در قلب یک سیستم بهداشت و درمان اغلب تبلیغ به عنوان بهترین در جهان است. در جای دیگر ملل بحث که آیا برای سرنگونی مجسمه از چهره های از برده داری و یا دوران استعمار بریتانیا و فرانسه پیوست و نیروهای به علامت 80 سال پس از کمی شناخته شده به طور کلی به نام شارل دوگل به نام فرانسه را به مقاومت در برابر نازی ها از تبعید در لندن است.

تبلیغات

مقالات

'پیروزی' در چه هزینه ؟ چگونه Covid-19 در معرض ترک در فرانسه را گرامی سیستم بهداشت و درمان

روز پس از رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی اعلام "پیروزی" در نبرد علیه Covid-19 سلامت کارگران معترض در شهرهای سراسر فرانسه گفت: یک داستان بسیار متفاوت از یک بحران است که لرزاند یک سیستم طولانی تبلیغ به عنوان یکی از بهترین در جهان است.

Hidalgo, Dati Buzyn: سه زن از سه استراتژی در شهر پاریس سالن مسابقه

سه زن در حال رقیب برای پاریس دفتر شهردار در اجرای انتخابات در ژوئن 28: سوسیالیستی وقت Anne Hidalgo; محافظه کار Rachida Dati سابق وزیر دادگستری و اگنس Buzyn بود که وزیر بهداشت در پاکسازی را میانه رو دولت تا ماه فوریه.

فرانسوی معلمان تقلا برای انطباق پس از پاکسازی اعلام تعجب از راه اندازی مجدد کلاس های

فرانسه مهد کودک, مدارس ابتدایی و, مدارس را بازگشایی در روز دوشنبه با "حضور اجباری" برای تمام کشور را دانش آموزان پاکسازی شد یک شوک حرکت معنی معلمان کشور تا به حال فقط یک هفته برای آماده سازی خود و بازگشت به مدرسه برنامه.

اوکراین Covid-19 مستند منجر به نوزاد شمع و رحم جایگزین واکنش

Covid-19 مستندات منجر به دلخراش تاخیر برای بسیاری از والدین مشتاق به ادعای خود در نوزادان متولد شده از طریق رحم جایگزین. با محدودیتهای سفر به اوکراین در حال حاضر کاهش وجود داشته است تپش homecomings. اما ده ها تن از بچه ها فراهم نشده باقی می ماند و وضعیت درخشید نور خشن در کشور پررونق رحم جایگزین میباشد.

Covid-19: انتقال ترس جرقه دوچرخه دیوانگی در پست-مستند پاریس

در حالی که پاریس به مدت طولانی آرزو داشت برای تبدیل شدن به شماره 1 در جهان دوچرخه سواری پایتخت آن بود تا coronavirus طور گسترده ترس از انتقال در حمل و نقل عمومی است که پاریسی واقعا شروع به پدال.

مقاومت قهرمانان افتخار در 80 سالگرد دوگل را دعوت به مقاومت در برابر نازی ها

چهار نفر از اعضای جنبش مقاومت فرانسه مفتخر شد توسط نخست وزیر بوریس جانسون رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی در یک مراسم 80 سال پس از ژنرال شارل دوگل ساخته شده و معروف خود را درخواست تجدید نظر برای مقاومت در برابر نازی ها از بی بی سی در لندن در طول جنگ جهانی دوم است.

General Charles de Gaulle at the BBC in October 1941.
ژنرال چارلز دوگل در بی بی سی در اکتبر 1941. © Musée de l'ordre de la Libération

گزارش تصویری

Colbert, Gallieni De Gaulle: این ارقام در مرکز فرانسه مجسمه بحث

از رهبران مؤتلفه در آمریکا به تاجران برده در انگلستان مجسمه جنجالی چهره های تاریخی قرار داده شده اند توسط معترضان در سراسر جهان است. در فرانسه مجسمه از افراد درگیر در این کشور استعماری گذشته است که هدف قرار داده شده است اعم از قرن 17 دولتمرد به یک رئیس جمهور سابق.

From left to right, statues of Joseph Gallieni, Charles de Gaulle and Jean-Baptiste Colbert.
از چپ به راست مجسمه جوزف Gallieni, چارلز دوگل و ژان باپتیست کلبر. © AFP / FRANCE 24

"ما احساس توهین': پلیس فرانسه در اعتراض به سبد بان

پلیس فرانسه در اعتراض کردند در این هفته بیش از یک ممنوعیت دولت در استفاده از chokeholds برای جلوگیری از متهمان با این روش در آینده تحت بررسی پس از مرگ جورج فلوید در آمریکا و یک رشته از حوادث مشابه در فرانسه.

A police officer protests in Nice, France, on Thursday, June 11, 2020.
یک افسر پلیس در جریان تظاهرات در نیس فرانسه در روز پنج شنبه 11 ژوئن 2020. © Reuters / France 24

نشان می دهد که تلویزیون آنلاین

خبرنگاران

جلسه سوریه پزشکان در Covid-19 خط مقدم در فرانسه

در ارتفاع Covid-19 همه گیر زمانی که پزشکی کارگران غرق شد بسیاری از پزشکان خارجی داوطلب برای حمایت از خود فرانسه همکاران. خبرنگاران ما رفت و به دیدار, سوریه, پزشکان, زندگی در فرانسه که متعهد به کمک به خود و کشور میزبان – گاهی اوقات در خطر زندگی خود را – که مهارت های خود را در یک جنگ منطقه ثابت کرد یک دارایی با ارزش است.

Reporters
خبرنگاران © فرانسه 24

خاورمیانه و مسائل

'مهمان ناخواسته': گرفتاری های جامعه افغانستان در ایران

به عنوان ضد نژادپرستانه تظاهرات در سراسر جهان ما به بررسی وضعیت جامعه افغانستان در ایران, گاهی اوقات به نام "مهمانان ناخوانده". مورد اخیر از ایران خشونت پلیس علیه مهاجرین افغان را برجسته کرده اند تنش و عدم تعادل قدرت بین کشورهای همسایه. ما صحبت می کنند به Fawzia Koofi, افغانستان اولین زن معاون رئیس مجلس است.

فرانسه در تمرکز

نگاهی به افزایش مقاومت فرانسه

در 80 سالگرد شارل دوگل درخواست تجدید نظر به مردم فرانسه را به مقاومت در برابر نازی ها اشغال جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی و نخست وزیر بریتانیا مشخص شده این رویداد تاریخی در مراسم سراسر Chanel. اما در حالی که 18 ژوئن 1940 است برای همیشه ریشه دوانده در فرانسه در حافظه جمعی, حقیقت این است که آن را نمی بلافاصله بازی را به عنوان امیدوار بود.

فرانسه اتصالات

فرانسه پس از مستند: اجتماعی فاصله در کافه

با فرانسه کاهش آن مستند وجود دارد یک حس خوش آمدید عادی در پاریس به عنوان مردم یک بار دوباره پر کردن سرمایه های معروف کافه تراس. اما چگونه است که با کار اجتماعی فاصله قوانین ؟ همچنین برج ایفل و سینما در حال آماده شدن برای دوباره باز اما دقیق بهداشت قوانین اعمال خواهد شد بیش از حد وجود دارد.

French Connections
فرانسه اتصالات © فرانسه 24

بحث

Grand بازگشایی? فرانسه 24 و دویچه وله در فرانسه-آلمانی مرز

به عنوان بسیاری از اتحادیه اروپا و سازمان ملل آسانسور خود را Covid-19 محدودیت های مسافرتی, FRANCE 24 فرانسوا پیکارد در Schœneck و دویچه وله را ملیندا جرثقیل در شهر زاربروکن در فرانسه-آلمان مرزی مورد بررسی قرار گرفت که چرا برخی از مردم محلی در طرف فرانسوی هنوز تلخ در مورد برلین یک طرفه تصمیم به احداث موانع است که تا به حال دیده شده است و در دهه.

ENCORE!

های دیدنی و جذاب بصری قریب به اتفاق نور و صدا موزه به درمان خود را مستند بلوز

بزرگترین هنر دیجیتال مرکز باز کرده است در سابق پایه زیر دریایی در شمال شهر بوردو. زیادی اتاق و جلوه های بصری خیره کننده از Bassins د Lumières با نمایشگاه اختصاص داده شده به گوستاو کلیمت و پل کله دقیقا همان چیزی است که ما باید پس از نزدیک به سه ماه در سلول است.

فیلم نشان می دهد: 'بر باد رفته' بیش از حد حساس به وحشت از برده داری?

به عنوان ضد نژادپرستی تظاهرات رفت و برگشت جهان, فیلم و تلویزیون را نشان می دهد شامل حساس توصیفاتی از مسابقه کشیده شده است از VOD سیستم عامل و سینما. 1939 کلاسیک "بر باد رفته" را در بر داشت خود را در کانون توجه برخی از مردم خواستار آن نیست نشان داده شود دیگر – گراند سينما رکس در پاریس برنامه ریزی شده برای جشن بازگشایی سینما در سراسر کشور با نشان دادن فیلم معروف قبل از برادران وارنر تصمیم به آن را برداشت. این عاشقانه مجموعه ای در برابر پس زمینه از جنگ داخلی آمریکا بیش از حد حساس به وحشت از برده داری نشان داده می شود امروز ؟

ENCORE!
ENCORE! © فرانسه 24

51 درصد

#SayHerName برجسته جنبش زنان قربانی خشونت پلیس

به عنوان سیاه و سفید زندگی می کند توجه به تظاهرات رفت و برگشت از طریق جهان ما گزارش سیاه زن قربانیان خشونت پلیس در امریکا است که اغلب موفق به جلب توجه است. ما همچنین در فرانسه زنان به خیابان ها به نام عدالت نژادی و بحث به روزنامه نگار و فعال Rokhaya Diallo در مورد چگونه زنان در هر دو طرف اقیانوس اطلس در حال رانندگی ،

شما اینجا هستید

فرانسه Mercantour پارک ملی یک کوهنورد بهشت

این Mercantour پارک ملی در جنوب فرانسه یک کوهنورد بهشت. راجر ستیمو, 94, کشف سایت تقریبا 66 سال پیش و صرف تمام عمر خود را به مطالعه و عکاسی از حیات وحش خود را. در ارتفاع کوهنورد می توانید ببینید marmots و گوزن تحسین مناظر روستایی و یا علاقه به ماقبل تاریخ حکاکی. فرانسه 24 طول می کشد شما را به کشف این کوه نفس که در آن بیش از 400 ، 000 بازدید کنندگان برای شارژ باتری های خود را هر تابستان است.

Mercantour national park
Mercantour پارک ملی © فرانسه 24

پست-سلول

(ارسال)-سلول, #12 هفته: بهترین از گزارش ما در فرانسه Covid-19 مستند

در نسخه نهایی نشان می دهد ما در coronavirus بحران ما به شما یک انتخاب از گزارش ما از گذشته 12 هفته در عواقب اعمال و سپس به تدریج لغو این مستند در پاریس و در سراسر کشور است.

مد

پست-Covid جهان: انتظار چه چیزی را برای مد است ؟

این Covid-19 همه گیر و متعاقب آن جهانی مستند تا به حال تاثیر عمیقی بر جهان از مد. پس چه خواهد شد ما sartorial آینده نگاه مانند? طراح جنیفر Rönne است فشار برای پایداری بیشتر در حالی که دانا Messika است بازاندیشی او سایه ها. موسسه ملی مد در ضمن اصرار برچسب به نوبه خود مسئولیت اجتماعی تعهدات و وعده های به عمل بتن می باشد.

Fashion
مد © فرانسه 24


tinyurlv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن