اکانت اسپاتیفای رایگان را از کجا تهیه کنیم ؟

اسپاتیفای در درجه اول به دلیل سرویس پخش موسیقی خود شناخته می شود ، که به کاربران امکان می دهد موسیقی را از برچ

توسط NEWSPISHGAMANNN در 3 شهریور 1400

اسپاتیفای در درجه اول به دلیل سرویس پخش موسیقی خود شناخته می شود ، که به کاربران امکان می دهد موسیقی را از برچسب های اصلی وب یا از طریق یکی از بسیاری از برنامه های رسمی Spotify پخش کنند. اسپاتیفای همچنین به عنوان بستری برای بارگیری پادکست ها و همچنین پخش موسیقی عمل می کند.

اسپاتیفای چگونه کار می کند؟

خرید اکانت اسپاتیفای رایگان یک ابزار کاملاً قانونی برای پخش آنلاین موسیقی و گوش دادن به پادکست ها است. براساس تعداد دفعاتی که کاربران اسپاتیفای  به هر آهنگ گوش می دهند ، این شرکت مجوز قطعاتی از برچسب های اصلی و فرعی را در کتابخانه بزرگ موسیقی خود می گیرد و مبلغ نامعلومی به دارندگان حقوق می پردازد.

به همراه لیست های پخش شده توسط کارکنان اسپاتیفای ، نوازندگان و سایر کاربران ، می توانید به کل آلبوم ها در Spotify گوش دهید.

گوش دادن به موسیقی در اسپاتیفای کاملاً رایگان است ، اما همه کاربران مکرر به عنوان یک تجارت با تبلیغات بنری در برنامه های رسمی و گاه به گاه تبلیغات صوتی در آهنگ ها در نظر گرفته می شوند.

اسپاتیفای  رایگان در مقابل اسپاتیفای پرمیوم

استفاده از نسخه رایگان اسپاتیفای  برای اکثر افرادی که از پخش موسیقی لذت می برند و از پخش گاه به گاه تجاری بین آهنگ ها ناراحت نیستند ، یک گزینه کاملا قانونی است.

اسپاتیفای  Premium مزایای کمی دارد ، اما ممکن است برای برخی از کاربران جذاب باشد.

  • بهبود کیفیت صدا . پخش رایگان آهنگ ها را با سرعت 160kbit/s پخش می کند در حالی که Premium پخش با کیفیت بالاتر را با سرعت 320kbit/s ارائه می دهد.
  • بدون تبلیغات . تبلیغات صوتی و بنری به طور کامل از تجربه اسپاتیفای حذف شده است.
  • گوش دادن آنلاین . قابلیت بارگیری آهنگ ها برای گوش دادن آفلاین برای کاربران اسپاتیفای  Premium قفل شده است.
  • طرح Hulu (با پشتیبانی تبلیغات) . به همه کاربران اسپاتیفای  Premium اشتراک رایگان Hulu (با پشتیبانی تبلیغات) به عنوان بخشی از برنامه آنها تعلق می گیرد.
  • اشتراک پی اس . کسانی که برای برنامه اسپاتیفای Premium for Student ثبت نام می کنند ، علاوه بر همه مزایای فوق ، به کانال کابل Showtime و برنامه های پخش کننده دسترسی پیدا می کنند.

هزینه اسپاتیفای  Premium 9.99 دلار در ماه است در حالی که گزینه اسپاتیفای  Premium برای دانشجویان 4.99 دلار در ماه هزینه دارد.

گزینه پرداخت اسپاتیفای  Premium for Family نیز با 14.99 دلار در ماه در دسترس است. این مدل اشتراک به پنج نفر که در یک آدرس زندگی می کنند امکان دسترسی کامل به تمام مزایای اسپاتیفای  Premium در تمام حساب های شخصی خود را می دهد.

نحوه ایجاد حساب اسپاتیفای 

برای استفاده از سرویس پخش اسپاتیفای  ، باید یک حساب Spotify ایجاد کنید. این را می توان از طریق صفحه ایجاد حساب در وب سایت Spotify یا با ضربه زدن روی  ثبت نام رایگان  پس از باز کردن برنامه Spotify در دستگاه خود انجام دهید.

برای ایجاد حساب Spotify باید یک آدرس ایمیل معتبر ، رمز حساب ، نام کاربری ، تاریخ تولد و جنسیت را وارد کنید. تنها یک دقیقه طول می کشد تا کل عملیات را انجام دهید.

همچنین اگر حساب فیس بوک دارید برای ورود به Spotify بدون ایجاد حساب Spotify از قبل می توانید از آن استفاده کنید. ورود به سیستم با فیس بوک به این معنی است که نگران حفظ رمز عبور نخواهید بود. هنگام استفاده از برنامه Spotify ویندوز 10 ، برخی ویژگی های اجتماعی را نیز اضافه می کند.

چگونه می توانم به موسیقی اسپاتیفای گوش کنم؟

با استفاده از پخش کننده رسمی وب Spotify یا نصب برنامه رسمی Spotify Music برای تلفن هوشمند یا رایانه لوحی iOS یا Android ، رایانه Windows 10 ، رایانه Mac OS یا کنسول Xbox One یا PlayStation 4 ، می توانید در هر مرورگر وب رایانه خود به Spotify گوش دهید. یا گوشی هوشمند

Spotify علاوه بر بلندگوهای هوشمند Sonos ، Amazon Alexa ، Google Home ، Denon ، Bose و Chromecast Audio در تلویزیون های هوشمند سامسونگ ، Android TV ، Amazon Fire TV و Google ChromeCast نیز پشتیبانی می شود.

برخی از مدل های خودرو همچنین دارای قابلیت اتصال جریان Spotify Music هستند.

نحوه بارگیری آهنگ ها از اسپاتیفای

کاربران خرید اکانت Spotify که هزینه خدمات Spotify Premium را پرداخت می کنند ، می توانند بعداً آهنگ ها را برای گوش دادن آفلاین در برنامه های Spotify بارگیری کنند. متأسفانه ، هیچ راهی برای بارگیری تنها یک آهنگ به تنهایی وجود ندارد. یک آهنگ را فقط می توانید به عنوان بخشی از آلبوم یا لیست پخش بارگیری کنید.

برای بارگیری لیست پخش یا آلبوم در Spotify ، آن را باز کنید و به سادگی روی  کلید بارگیری ضربه بزنید  . اکنون کل لیست پخش یا آلبوم در تلفن هوشمند یا رایانه لوحی شما بارگیری می شود.

اگر واقعاً فقط می خواهید یک آهنگ را بارگیری کنید ، می توانید با ایجاد یک لیست پخش جدید که تنها یک آهنگ در آن وجود دارد ، این محدودیت را برطرف کنید.

  1. آهنگی را که می خواهید بارگیری کنید باز کنید و روی بیضی شکل در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.
  2. روی افزودن به لیست پخش ضربه بزنید  .
  3. روی لیست پخش جدید ضربه بزنید  .
  4. نام لیست پخش جدید خود را وارد کرده و روی ایجاد ضربه بزنید  .
  5.  از منوی پایین روی کتابخانه خود ضربه بزنید  .
  6. روی لیست پخش ضربه بزنید  .
  7. روی نام لیست پخش جدیدی که به تازگی ایجاد کرده اید ضربه بزنید.
  8. روی کلید کنار بارگیری ضربه بزنید  .

منبع

آخرین مطالب