با استفاده از چه روش هایی می توانیم یوسی را در بازی پابجی به دست آوریم؟

تمام گیمر ها بر اساس یک نقشه پیش می روند. اتفاقات بستر این بازی به این صورت است که ۱۰۰نفر به عنوان گیمر در این

توسط NEWSPISHGAMANNN در 24 اردیبهشت 1400

تمام گیمر ها بر اساس یک نقشه پیش می روند. اتفاقات بستر این بازی به این صورت است که ۱۰۰نفر به عنوان گیمر در این بازی شرکت داده می شوند با چتر نجات از هواپیما می پرند و در جزیره ای فرود می آید. یک نقشه ۸ در ۸ کیلومتر در اختیار آن ها قرار میگیرد که بر اساس آن پیش می روند. با گذشت زمان مساحت این نقشه نیز کاهش می یابد و رقابت سخت تر می شود‌.

 گیمر ها در طول این بازی باید تجهیزات و اقلام نظامی جمع آوری کنند تا بتوانند در نبرد های دور و نزدیک شرکت کنند.در بازی پابجی نیز مانند سایر بازی های بتل رویال، شما با پرداخت درون برنامه ای مواجه خواهید شد که از طریق ارز رایج بازی که تحت عنوان یوسی شناخته می شود، انجام می پذیرد.

از چه روش هایی می توانیم یوسی را به دست آوریم؟

یوسی از طریق دو روش پولی و رایگان قابل دسترسی است که این دو روش نقطه مقابل یکدیگر هستند. مثلا در روش رایگان شما نیاز دارید که زمان زیادی را صرف بدست آوردن یوسی کنید و در انتها نیز مقدار محدودی یوسی در اختیارتان قرار خواهد گرفت. اگر به دنبال کسب یوسی از طریق روش رایگان هستید موارد زیر را به شما پیشنهاد می کنیم، البته علاوه بر روش های زیر، در لینک زیر می توانید محبوب ترین این روش ها را پیدا کنید:

https://www.shabakeh-mag.com/ads-report/18662/%D8%A2%D8%B4%D9%86%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%88-%D8%A7%DB%8C%D8%AC%D8%A7%D8%AF-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B7-%D8%A8%DB%8C%D8%B4%D8%AA%D8%B1-%D8%A8%D8%A7-%D9%88%DB%8C%D8%A8%D8%A7%DA%A9%D8%B3-%D9%81%D9%88%D8%B1%D8%AA%D9%86%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%88-%DB%8C%D9%88%D8%B3%DB%8C-%D9%BE%D8%A7%D8%A8%D8%AC%DB%8C

 

چک کردن برنامه های اجتماعی به ویژه یوتیوب، گاها پیش می آید که رقابت هایی برای گیمرها در یوتیوب در نظر گرفته می شود که اگر پیروز شوند مقداری یوسی به آنها تعلق خواهد گرفت.

نصب برنامه های PlayerZon و MPL ؛شما در واقع با نصب این برنامه ها می توانید کسب درآمد کنید و از درآمد حاصله برای تهیه یوسی استفاده کنید.

وارد سایت Pubskins شده و جیمیل فعال خود را وارد نمایید، در واقع همان جیمیلی که با آن وارد بازی پابجی شده اید. پس از انجام این کار متوجه خواهید شد که مقداری یوسی به شما تعلق گرفته که البته می توانید با استفاده از لینک بازار یابی که خود سایت به شما داده چند بار دیگر یوسی رایگان بدست آورید.

در مقابل روش های رایگان، روش های پولی قرار میگیرند که بسیار سریع تر انجام می شوند و مقدار یوسی دریافتی شما نیز زیاد خواهد بود.

اشکال این روش این است که چون پرداخت ها به صورت دلاری است شما در ایران باید از سایت های واسطه استفاده کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن