تلویزیون گناوه

راهنمای خرید تلویزیون 2020: چگونه بهترین تلویزیون را برای خود انتخاب کنیمقبل از خرید تلویزیون بعدی خود ، مطمئن

توسط NEWSPISHGAMANNN در 30 آذر 1399

راهنمای خرید تلویزیون 2020: چگونه بهترین تلویزیون را برای خود انتخاب کنیم
قبل از خرید تلویزیون بعدی خود ، مطمئن شوید که تمام اعداد و کلمات اختصاری قیمت تلویزیون در گناوه گچ بری آن و همچنین آنچه را که برای شما واقعاً مهم است درک می کنید.

در چند سال گذشته فناوری TV جهش های زیادی تلویزیون گناوه داشته است ، بنابراین اگر بخواهید یک نسخه جدید را ارتقا دهید ، می توانید از تجربه خرید تلویزیون مدرن گیج شوید. آیا شما باید OLED یا QLED دریافت کنید؟ LED یا LCD؟ و چه برنامه های جریانی لازم دارید؟

تلویزیون ها نه تنها بازی عملکرد تصویر را از صفحه نمایش  بالا می برند (همه به جز کوچکترین و ارزان ترین مدل ها اکنون دارای رزولوشن حداقل 4K هستند) ، بلکه فناوری های کاملاً جدیدی نیز برای پیچیدن سر شما وجود دارد ، مانند HDR ، OLED و QLED ، در کنار س questionsالات اساسی اندازه صفحه ، جایگذاری تلویزیون ، تعداد ورودی و "آیا Netflix دارد؟"

دلهره آور است ، ها؟ برای اینکه این کار کمتر شود ، ما یک راهنمای خرید تلویزیون کامل ارائه کرده ایم که باید تجربه را بسیار دردناک تر کند. خواه چند صد یا چند هزار فرصت برای خرج کنید ،قیمت تلویزیون بندر گناوه ما به شما کمک می کنیم تلویزیون مناسب خود را انتخاب کنید.

راهنمای خرید تلویزیون: 9 نکته ای که باید بدانید

از این راهنمای خرید تلویزیون استفاده کنید تا تلویزیون مناسب انتظارات و بودجه خود را بدست آورید.

این راهنمای خرید تلویزیون حلقه رسیور قیمت تلویزیون گناوه شما برای همه چیز تلویزیون است. خواه به دنبال مشاوره ساده خرید باشید و یا نیاز به دانستن اینکه کدام ویژگی بیشتر از همه مهم است ، این راهنما شما را در تمام مواردی که برای خرید یک تلویزیون جدید باید بدانید ، راهنمایی می کند. مهم نیست که وقت خود را می گیرید یا چیزهای زیادی را می پرید. از تفاوت بین وضوح 8K و 4K ، اصول اولیه ویژگی های تلویزیون های هوشمند ، اینکه چرا شما می خواهید و HDR و تفاوت بین LED و OLED ، ما به همه سوالات رایج در مورد تلویزیون های هوشمند پاسخ داده ایم.

امروزه یک طیف مسخره از تلویزیون های با کیفیت بالا (HD) ، 4K Ultra HD و حتی 8K در فروشگاه ها وجود دارد ، از صفحه نمایش بزرگ چانه زنی گرفته تا نمایشگرهای سطح بالا که بهترین تلویزیون های موجود را متمایز می کنند. فن آوری ها و ویژگی های آن شگفت انگیز است ، اما به سختی می توان همگام با آن همه را تأیید کرد ، چه رسد به اینکه مهم بودن را تعیین کنیم. ما با راهنمای خرید تلویزیون اینجا هستیم تا به شما در تصمیم گیری کمک کنیم.

اما اگر تصور اینکه بزرگتر بهتر است وسوسه انگیز باشد ، اندازه مجموعه ای که برای شما مناسب است ، کاملاً به میزان نزدیک به صفحه ای که می نشینید و وضوح تصویر منبع اصلی که مشاهده می کنید بستگی دارد.

خوشبختانه ، سازمانی به نام SMPTE (مخفف جامعه مهندسین فیلم و تلویزیون) قیمت تلویزیون بندر گناوه رهنمودهای مفصلی را در مورد اینکه دقیقاً چقدر باید فاصله داشته باشید را برای بهینه سازی عملکرد تلویزیون منتشر کرده است.

اگر در فاصله صحیح از تلویزیون خود نشسته باشید ، جزئیات ، تعریف لبه خوب و حرکت صاف و تمیز را مشاهده خواهید کرد ، اما اگر خیلی نزدیک به صفحه نشسته اید ، تصویر بیشتری خواهید دید سر و صدا و مصنوعات.

از طرف دیگر ، خیلی دور از تلویزیون بنشینید و تلاش خواهید کرد تمام جزئیات تصویری که تلویزیون شما ارائه می دهد را بگیرید.

تلویزیون و صدا منطقه ای است که به طور مداوم در حال پیشرفت فن آوری است و به طور مداوم از فن آوری های جدید سازگار و پیاده سازی می کند. از خارج به نظر می رسد و قیمت تلویزیون گناوه به نظر می رسد مانند یک پیچ و خم پیچیده اصطلاحات اصطلاحات واژگان و واژه ها باشد اما انتخاب تلویزیون لزوماً پیچیده نیست.

هدف از این راهنمای خرید خدمت به عنوان ورودی است. پورتالی به دنیای وسیع تلویزیون و صدا ، از بین بردن موانع و کمک به یافتن بهترین فناوری برای خانه شما. با توجه به اینکه جهان تلویزیون 4K UHD در نوک انگشتان شماست ، شامل تلویزیون ، پخش کننده های Blu-ray و محتوای جریانی ، هرگز زمان بهتری برای غواصی در دنیای تلویزیون نبوده است.

4K چیست؟

ممکن است پیش از خواندن این عبارت ، اصطلاحات وضوح بالا و وضوح کامل را شنیده باشید و 4K اساساً مرحله بعدی در وضوح صفحه است. 4K که با نام UltraHD نیز شناخته می شود ، صفحه شما را با بیش از هشت میلیون پیکسل پر می کند.

اما به چه معنا است؟

پیکسل های بیشتری که صفحه شما را پر می کنند منجر به جزئیات بیشتر و تصاویر اشباع رنگی می شود. رنگ ها روشن تر به نظر می رسند و هر تصویری که به صفحه شما لطف کند با جزئیات و سرزندگی بی نظیری خود را نشان می دهد. برای درک بهتر این موضوع ، یک تلویزیون 4K چهار برابر جزئیات مدل استاندارد HD در اختیار شما قرار می دهد.

به دنبال ارتقا هستید؟

تأثیر بیشتری از فیلم ها یا بازی های خود می خواهید؟ به دنبال فناوری ULED یا NanoCell باشید. Hisense یک تلویزیون ULED ایجاد کرده است که تصویری روشن تر را ارائه می دهد ، به این معنی که شما می توانید نمایش های مورد علاقه خود را با وضوح تصویر واضح و واضح تماشا کنید.

فناوری NanoCell از کیفیت تصویر و طراحی بهره می برد. ال جی از NanoCell برای تقویت دقیق تر و طبیعی تر رنگ ها از هر جهت استفاده کرده است. بدین معنی که هرجایی که نشسته اید تصویر بهتری خواهید گرفت.

نهایت تجربه مشاهده

تلویزیون های دارای OLED یا QLED همچنین از تلویزیون های HD ، 4K و تلویزیون هوشمند پشتیبانی می کنند. این بدان معنی است که شما بهترین تجربه مشاهده را دارید.بندر گناوه اما آنها همچنین وضوح و عمق رنگ را افزایش می دهند - ایجاد یک تصویر واقعی تر.

 

تفاوت بین OLED و QLED چیست؟

OLED (دیود ساطع شده از نور) به نور پس زمینه LED نیازی ندارد ، زیرا هر پیکسل می تواند نور خود را تولید کند. QLED مشابه است اما از "نقاط کوانتومی" در سراسر صفحه نیز برای بهبود چشمگیر تصویر از هر زاویه استفاده می کند.

هر دو کنتراست تأثیرگذار از رنگ قیمت تلویزیون گناوه و جزئیات عالی را برای یک تصویر خیره کننده به شما می دهد.

خوب یا بد ، اخیراً همه ما تلویزیون های بیشتری تماشا کرده ایم. بسیاری از افراد به تلویزیون پیری خود نگاه می کنند و فکر می کنند آیا زمان ارتقا فرا رسیده است. اگر تلویزیون شما در حدود 10 سال است و معلق است ، پاسخ این است: کاملا. اخیراً تعداد زیادی نوآوری و ویژگی های جدید در تلویزیون وجود داشته است و این بدان معناست که شما باید قبل از خرید با برخی اصطلاحات فن آوری جدید و اصطلاحات خاص آشنا شوید.

نگران نباشید: این راهنمای خرید تلویزیون 4K / 8K همه چیز را به زبانی قابل فهم توضیح می دهد. در پایان ، شما دقیقاً خواهید دانست که کدام ویژگی را جستجو کنید و کدام یک را می توانید منتقل کنید تا بهترین معامله در مورد بهترین تلویزیون جدید برای خانه خود را بدست آورید.

کیفیت عکس

کیفیت تصویر احتمالاً تنها مهمترین عامل بندر گناوه هنگام در نظر گرفتن تلویزیون بعدی شماست. موارد کلیدی که باید در نظر گرفت:

وضوح - به زبان ساده ، صفحه نمایش تلویزیون از چند پیکسل تشکیل شده است. به طور کلی ، هرچه تعداد پیکسل ها بیشتر باشد ، کیفیت تصویر با جزئیات بیشتری ارائه می شود.
نرخ پردازش - این همان سرعت پردازش تلویزیون است که صفحه تغییر می کند. هرچه میزان پردازش بیشتر باشد ، تصویر صاف تری حتی در اکشن ترین رویدادها مانند فیلم ها یا ورزش نیز وجود دارد.

تلویزیون هوشمند

تلویزیون های هوشمند به اتصال اینترنت خانه شما متصل می شوند ، به شما امکان می دهد برنامه ها و محتوای اضافی را که ممکن است در غیر این صورت به آنها دسترسی نداشته باشید ، مرور کنید. علاوه بر این ، تلویزیون های هوشمند اغلب می توانند به سایر دستگاه های هوشمند مانند بندر گناوه تلفن ها و رایانه های لوحی متصل شوند ، به شما این امکان را می دهد که به راحتی محتوا را از یک دستگاه به دستگاه دیگر به اشتراک بگذارید.

گوگل سایت 

نماشا

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن