خرید کتاب دانشگاهی

خرید کتاب دانشگاهی برای برخی از دانشجویان این روزها به یک مشکل بزرگ تبدیل شده است. به خصوص دانشجویانی که در رش

توسط NEWSPISHGAMANNN در 24 آذر 1399
خرید کتاب دانشگاهی برای برخی از دانشجویان این روزها به یک مشکل بزرگ تبدیل شده است. به خصوص دانشجویانی که در رشته های پزشکی، زبان و … تحصیل می کنند و برای تحصیل خود به ناچار باید از کتاب های زبان اصلی استفاده کنند. این دانشجویان اغلب برای خرید کتاب های دانشگاهی خود با مشکل رو به رو هستند. اگر چه سایت های زیادی وجود دارند که این کتاب ها را به فروش می رسانند، اما برخی از این کتاب ها تنها در سایت های مرجعشان یافت می شوند. خرید کتاب های الکترونیک از سایت های مرجع خارجی برای کاربران ایرانی غیر ممکن است. چرا که نیازمند داشتن کارت های اعتباری است که بتوانند به درگاه های بانکی بین المللی متصل شوند.
خرید کتاب دانشگاهی
خرید کتاب دانشگاهی

چگونه کتاب های دانشگاهی زبان اصلی را از سایت های خارجی بخرم؟

برای خرید کتاب های دانشگاهی زبان اصلی نیازی به خرید از سایت های خارجی نیست. این روزها سایت های مخلتفی مانند آنلاین شاپ ها وجود دارند، که نقش واسطه بین شما و سایت اصلی فروش این کتاب ها را ایفا می کنند. این فروشگاه های کتاب، کتاب ها را خریداری کرده و آن را با قیمت تومان و از طریق درگاه های بانکی مرتبط با حساب های بانکی ایرانی در اختیار شما قرار می دهند. سایت ایران پیپر یکی از سایت هایی است که در این زمینه فعالیت می کند. کتاب های دانشگاهی را به سه روش مختلف می توانید از سایت ایران پیپر دریافت کنید.

خرید کتاب های دانشگاهی از سایت ایران پیپر چگونه است؟

سایت ایران پیپر آرشیو عظیمی از کتاب های اورجینال را در خود دارد. این سایت کتاب ها را در زمینه های مخلتف از سایت های اصلی تهیه کرده و پس از کسر ۸۰ درصد قیمت آن را در اختیار کاربرانش قرار می دهد. برای خرید از سایت ایران پیپر کافی است وارد سایت ایران پیپر با آدرس iranpaper.ir شوید. سپس نام کتاب خود را در تب جستجوی کتاب وارد کنید. دقت داشته باشید که برای خرید کتاب باید حتما از منوی کناری گزینه سایر کتاب ها را انتخاب و سپس برای روی جست و جو کلیک کنید.
دانلود کتاب از آمازون
دانلود کتاب از آمازون
اگر کتاب شما در آرشیو ایران پیپر موجود باشد، هزینه و لینک دانلود آن در اختیار شما قرار داده می شود. با پرداخت هزینه می توانید کتاب خود را دریافت کنید.

کتاب دانشگاهی خود را با بالاترین کیفیت و بدون پرداخت هزینه دانلود کنید…

ایران پیپر گروهی از کتاب های خود را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد. این ویژگی مربوط به بخشی از کتاب های موجود در ایران پیپر است. برای آنکه بفهمید کتاب شما در میان کتاب های رایگان وجود دارد یا خیر باید آن را مطابق مرحله قبل در سایت وارد کنید. سپس از منوی کناری گزینه کتاب های رایگان را انتخاب و بر روی جست و جو کلیک کنید. اگر کتاب شما در میان این بخش از کتاب ها باشد، لینک دانلود رایگان آن برای شما نمایش داده می شود.

سفارش خرید کتاب های دانشگاهی کمیاب تنها با چند کلیک:

با آنکه ایران پیپر یک آرشیو میلیونی از کتاب ها را دارد، اما ممکن است برخی از کتاب های مورد نظر شما در سایت وجود نداشته باشد. در این صورت پس از جست وجوی کتاب با گزینه سفارش کتاب رو به رو می شوید. با کلیک کردن بر روی گزینه سفارش کتاب صفحه ای برای شما به نمایش در می آید که در آن صفحه باید لینک دانلود کتاب و مشخصات آن را وارد کنید. ایران پیپر این مشخصات را دریافت و قیمت کتاب را بر اساس محاسبات خود تخمین زده و به شما اعلام می کند.
دانلود کتاب از آمازون با ایران پیپر
دانلود کتاب از آمازون با ایران پیپر
هنگامی که هزینه را پرداخت کردید، می توانید کتاب مورد نظرتان را دانلود کنید. read more
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن