دلایل داغ شدن بیش از حد بدنه مایکروفر تکنو پشتیبان

این دو فنر دارای قابلیت کشسانی هستند و امکان باز و بسته شدن آسان درب را فراهم می کنند. برخی از انواع مدل های م

توسط NEWSPISHGAMANNN در 29 شهریور 1401
این دو فنر دارای قابلیت کشسانی هستند و امکان باز و بسته شدن آسان درب را فراهم می کنند. برخی از انواع مدل های مایکروفرها از یک سری دکمه‌ های خاص برخوردار هستند که درب دستگاه را باز می‌ نماید. در بسیاری از دلایلی که برای باز نشدن درب مایکروفر گزارش می گردد، مشکل از این دکمه ها می باشد. نتیجه گیری استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ماکروفر در مجموعه اصفهان تعمیر به شرح زیر می باشد.
  • البته استفاده از پوشش فریزر بر روی غذا، نسبت به در، موجب تازه‌تر ماندن آن خواهد شد.
  • پس بهترین و آسان‌ترین راه برای عدم وقوع چنین مشکلی، نظافت روتین و مرتب است.
  • سیم های مگنترون را جدا کنید و سپس دو سر مولتی متر را به آن وصل کنید.
  • به ورق میکا یا همان ورق نسوز توجه نمایید تا آسیب ندیده باشد.
  • امکان خروج امواج از آن ها بسیار کمتر است و معمولاً در کارخانه توسط دستگاه های حساس، آزمایش و کنترل می شوند.
از سیم برق آسیب دیده یا پریزی که اتصالی دارد استفاده نکنید. اما دلایل فنی برای مشکل گرم نشدن غذا، اگر شما یک لیوان آب را داخل دستگاه بگذارید و نهایتا بعد از سه دقیقه آب جوش نیامد یعنی دستگاه مشکل دارد. حتی ممکن است تنظیمات اولیه مایکروویو یا مایکروفر به صورتی باشد که از تمام توان دستگاه استفاده نمی شود. این مورد را تعمیرکار آچارباز برای شما بررسی و عیب یابی می کند.

فیوز حرارتی:

او در رشته‌های طراحی صنعتی و عمران تحصیلات دانشگاهی خود را به پایان رسانده. مهدی مشغول به کارهای ساختمانی است و نوشتن یکی از دل‌مشغولی‌های زندگی‌ او محسوب می‌شود. از علاقه‌مندی‌های او میتوان به موسیقی، ورزش و تکنولوژی اشاره کرد. قبل از نصب مایکروویو دستورالعمل و روش نصب را مطالعه کنید. سپس به خمیرتان شکل بدهید و آن را داخل ظرفی مناسب مایکروویو قرار بدهید و به مدت 5 دقیقه با گرمای زیاد روشن کنید. معمولا زمانی که عسل را برای مدت طولانی داخل یخچال قرار می دهید سفت و غیر قابل استفاده می شود. برای نرم کردن عسل می توانید آن را به مدت 30 ثانیه و یا یک دقیقه در مایکروویو بگذارید و بعد میل کنید. برای اینکه زمان پخت سبزیجات را کاهش بدهید، می توانید هر کدام را به صورت جداگانه در مایکروویو بپزید و بعدا آنها را روی کباب پز بپزید. سیب زمینی ها را به مدت 2 دقیقه در دستگاه حرارت دهید، سپس فلفل دلمه ای ها را برای 1 دقیقه در مایکروویو بگذارید. غذاهای مایکروفری رادیواکتیو ندارند و وقتی از مایکروفر بیرون آورده می شوند از خود انرژی متساعد نمی کنند. درست مانند لامپ که با خاموش شدنش دیگر نوری نمی دهد مایکروفر نیز وقتی خاموش می شود دیگر موجی از خود منتشر نمی کند. براساس اظهارات سازمان بهداشت جهانی، اگر ملاحظات امنیتی را رعایت کنید و همانطور که باید از مایکروفر استفاده نمایید خطری وجود نخواهدداشت. یکی از نگرانی هایی که درباره مایکروفر وجود دارد این است که موج هایش را به اطراف متساعد نکند. وقتی یک لیوان آب را در مایکروویو گرم می‌کنید، بدون آنکه به جوش آید به دمای بسیار زیادی می‌رسد. گاهی این دمای زیاد ولی نهفته می‌تواند به قلیان، جوشش و پاشِشِ ناگهانی منجر شود و آب بسیار داغ را به دست یا صورت شما پرتاب کند. مثلا زمانی که چای کیسه‌ای داخل آن می‌گذارید یا مایع دیگری (مثلا شیر برای قهوه) درون لیوان می‌ریزید.

دکتر تعمیر اینجاست تا به شما کمک کنه.

ما با نیم قرن تجربه در تعمیرات و شبکه‌ای بزرگ از تعمیرکاران متخصص در کنار شماییم تا بهترین و ارزان‌ترین خدمات تعمیرات لوازم خانگی را برای شما به ارمغان آوریم. اولین احتمال در هنگام گرم نشدن غذا خرابی لامپ مگنترون است. شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله دلایل گرم نشدن غذا در ماکروفر به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید. سرویس برتر با سال ها تجربه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی در کنار شماست تا دسترسی به متخصصان و تکنسین های مجرب را برای شما آسان کند. ما با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت خدمات تعمیرات لوازم خانگی را به شما ارائه می‌کنیم. برای کنترل می‌توانید دستگاه دیگری مانند جاروبرقی را به پریز برق بزنید تا معلوم شود پریز سالم است و برق در آن جریان دارد. اگر می‌خواهید منشاء دود کردن ماکروفر را بدانید بهتر است کابل‌های ماکروفر را بررسی کنید. روکش پلاستیکی ماکروفر در صورت داغ شدن شدید ذوب شده و امکان سوختن آن وجود دارد. در این شرایط، احتمال مشاهده دود وجود دارد که اگر به موقع تشخیص داده نشود ممکن است علاوه بر دود، خطرات جبران ناپذیری نیز برای دستگاه به همراه داشته باشد.

یخزدایی، گرم کردن یا پختن غذای منجمد

یکی از علت های سوختن غذا در ماکروفر، تنظیم اشتباه زمان برای پخت‌وپز یا گرم کردن غذاست. برای پخت‌وپز مواد غذایی مختلف در مایکروفر، حتما مطابق با نوع غذا؛ برنامه پخت‌وپز، یخ زدایی و گرم کردن را تنظیم کنید. برای اطلاع از علت های دیگر سوخته شدن غذا در ماکروفر، به محتوای علت های سوختن غذا در ماکروفر مراجعه کنید. اهرم درب ماکروفر یک قفل از جنس پلاستیک است که به چفت درب متصل است و هنگام بستن درب ماکروفر آن را می‌کشد و با باز کردن، قلاب های درب را رها می‌کند. اگر اهرم درب ماکروفر شکسته یا آسیب دیده باشد، گیر می‌کند و در مایکروفر باز نمی‌شود. بنابراین اگر علت باز نشدن درب ماکروفر شما شکستن اهرم در باشد، باید درپوش دستگاه برداشته شود تا بتوان آن را تعویض کرد. از متداول ترین دلایل نچرخیدن سینی ماکروفر، موتور گردان آن است. زیر سینی ماکروفر، یک موتور قرار دارد که باعث چرخیدن صفحه یا همان سینی می‌شود. اگر این موتور بسوزد یا صدمه ببیند، صفحه ماکروفر نمی‌چرخد.

چرا سینی ماکروفر بوش نمیچرخد

خدمات ارائه شده در نمایندگی رسمی ال جی در پارتهای تخصصی مجزایی انجام می پذیرند که شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به بخش واحدهای تعمیرات ال جی با هر یک از آنها آشنا شوید و اطلاعات مورد نیاز خویش را کسب نمایید. فلز عریان، بدون داشتن لعاب مخصوص باعث سردرگمی الکترون ها حول میدانی خاص می گردند که علت جرقه زدن مایکروفر می باشد. چنانچه این فلز با سرعت خارج نشود می تواند دلیل خسارت های زیاد مثل سوختگی دیواره های ماکروفر و حتی آتش سوزی در دستگاه شود. به دلیل قیمت بالای آن، تعمیر ماکروفر سامسونگ کاری نیست که بتوانیم به دست هر تعمیرکاری بسپاریم. اگر این اتفاق برای مایکروفر شما نیز رخ داده است با صبر و حوصله به مطالعه مقاله مشکل کار نکردن مایکروویو بپردازید تا بتوانید در سریع ترین زمان ممکن اقدام به عیب یابی و رفع آن نمایید. اگر مایکروفر شما به هر دلیلی گرم نمیکنه یا سینی آن نمی‌چرخد و مشکلات دیگری از آن دیده‌اید؛ دکتر تعمیر در سریع ترین زمان مشکل دستگاه شما را حل خواهد کرد.

خراب شدن ترانس های ولتاژ

افراد متخصص و کاربلد این امر می توانند در کوتاه‌ترین زمان و با مناسب‌ترین کیفیت تعمیر ماکروفر شما را انجام دهند. هم چنین با توجه به برند ماکروفر خود می توانید به یکی از نمایندگی ها آن هم مراجعه کنید. در زیر به عوامل مختلفی که خرابی ماکروفر را نشان می دهد اشاره می کنیم. برای رفع این مشکل ابتدا دستگاه را خاموش کرده و از برق جدا کنید. پس از انجام این کار سیم های مگنترون را جدا کرده و به دو سر آن مولتی متر را وصل نمایید. باید بین دو ترمینال مگنترون مقاومت ۲ یا ۳ اهمی را مشاهده کنید.

خدمات و تعمیرات ماکروفر در کرج سرویس

با ایجاد اختلال در ترانس ولتاژ بالا ، مگنترون نمی تواند به کار بیافتد و گرما ایجاد نمی شود . ولتاژ 220 ولت شهر به وسیله ترانس های ولتاژ به حدود 5000 ولت می رسد چرا که این ولتاژ بالا برای به کار افتادن مگنترون نیاز است . مواقعی که ماکروفر کنوود گرم نمی کند این احتمال وجود دارد که محل قرار گیری میکرو سوئیچ شکسته شده یا با تغییر محل با بسته شدن درب عمل نکند. در این مطلب با این که چرا ماکروفر دود می کند از هر دو قسمت داخلی و خارجی بررسی شده است. در انتها نیز تعمیرگاهی معتبر و تخصصی برای تعمیر ماکروفر از تمامی برندها و با تکنولوژی های مختلف معرفی شده است. در هر دو حالت قطعات خاصی دچار خرابی و نقص فنی می شوند که کارکرد ماکروفر با چنین حالتی منجر به سوختن و دود کردن آنها می شود. شرایط دریافت وام فوری با سود صفر + لینک ثبت نام علت خاموش شدن ماکروفر در حین کار به دلایل زیادی بستگی دارد. برخی از این دلایل را می توان در خانه تشخیص داد و تا حدودی برطرف کرد، در حالی که برخی دیگر نیاز به حضور متخصص در محل دارد. با این مقاله از آی پی امداد همراه باشید تا ای پی سرویس اصفهان عیب یابی 0 تا 100 و نحوه رفع خاموش شدن ناگهانی مایکروفر در حین کار را بیاموزید. آی پی امداد تعمیرگاه مجاز تعمیرات لوازم خانگی در تهران، کرج، فردیس، اندیشه، شهر قدس، شهریار، اندیشه، پردیس، لواسانات، دماوند، رودهن، بومهن و ... شاید چیزی که رویای داشتن آن را دارید اختراع شده است و در یک فروشگاه اینترنتی منتظر شماست. اگر قطعات ماکروفر نیاز به تعویض داشته باشند قطعا قیمت تعمیر افزایش می‌یابد. برای تنظیم کردن صحیح دمای مایکروفر ابتدا دفترچه راهنمای آن را مطالعه کنید تا با میزان دمای مورد نیاز برای گرم کردن هر غذا آشنا شوید. همچنین تنظیم دمای مایکروفر بر حسب فارنهایت می باشد و تبدیل آن به درجه سلسیوس ممکن است microwave repair kit مشکل باشد. از موارد دیگر که از گرم شدن مایکروفر جلوگیری می کند می توان به خراب شدن ترانزهای ولتاژ، خراب شدن فیوزهای حرارتی، خراب شدن ترمو سوئیچ و خراب شدن بورد اصلی اشاره کرد. مورد قبلی نیاز به بررسی میدانی داشت لذا ترجیح دادیم در مورد آن اظهار نظر نکنیم؛ این مورد هم باید از نزدیک بررسی شود و پس از بازکردن سولاردُم معلوم شود که آیا این قسمت از میدان خارج یا از کارافتاده است. انتشار هرگونه محتوایی که حقوق زنان، کودکان، سالمندان، مهاجران خارجی یا موارد مشابه را نقض کند. انتشار هرگونه آگهی که ناقض حقوق مالکیت فکری دیوار یا اشخاص ثالث باشد. انتشار هرگونه آگهی که موضوع و محتوا و تصویر آن در لیست کالاها و فعالیت‌های ممنوعه قرار دارد.

فروش تضمینی در قراردادهای فراسرزمینی

زمانی کهماکروفر روشن می‌شود ولی گرم نمی‌کند، بیشترین شانس خرابی در قطعات مختلف دستگاه، به مگنترون اختصاص می یابد. قطعه مگنترون، یکی از اجزا ماکروفر می‌باشد که کار آن تولید امواج رادیویی با طول موج بلند می‌باشد که همین امواج، باعث گرم شدن غذا می‌شوند. این قطعه با ولتاژ بالا کار می‌کند و دیود، ولتاژ مورد نیاز مگنترون را تامین می‌کند. در نتیجه اگر مگنترون خراب شود، بدیهی است که غذای شما به خوبی گرم نشود. مگنترون یا همان لامپ اشعه در ماکروفر وظیفه تولید امواج صوتی برای ایجاد ارتعاش در غذا را دارد. مگنترون معمولا بین 5 الی 10 سال برای مصارف خانگی عمر می‌کند. این نکته را باید بدانید که ماکروفر می تواند مقدار مرگباری از الکتریسیته را در خازن های ولتاژ بالای خود نگهداری کند. بنابراین حتی اگر ماکروفر به برق وصل نباشد به خاطر وجود این ولتاژ بالا امکان شوک الکتریکی و خطر مرگ وجود دارد. به همین علت توصیه می شود که برای تعمیر ماکروفر حتماً از یک تعمیرکار حرفه‌ ای کمک بگیرید. حال که با انواع مختلف ماکروویو تعمیر ماکروفر در اصفهان ای پی سرویس و روش کارکرد آن‌ها آشنا شدیم می‌خواهیم به بررسی یکی از مشکلات رایج در ماکروویوها که گرم نکردن غذا در مایکروویو هست بپردازیم. یکی دیگر از علت های خاموش شدن ماکروفر در حین کار مربوط به داغ شدن بیش از حد آن است. در مایکروفرهای امروزه سنسور حرات تعبیه شده است که با داغ شدن بیش از اندازه، دستگاه را خاموش میکند تا از آسیب جلوگیری کند. لامپ مگنترون دستگاه شما معیوب شده است که سیستم را قطع می کند. مشکلی که فرمودین ایراد حساب نمیشه و نمیشه رو دستگاه عیب گذاشت و بیشتر دستگاه ها مثل پاناسونیک با قطع و وصل برق یا نوسان، ریست می شوند. دستگاهتون مشکل بردی پیدا کرده و منبع تغذیه آن باید تعویض شود. به دلیل داغ کردن زیاد سنسور فعال شده و دستگاه رو خاموش کرده.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن