در طراحیهای مدرن و نوین بهتر است تا از فضای خالی یا ((white space)) در فروشگاه بیشتر استفاده کنید. برای اینکه بتوانید دکوراسیون چنین مغازههایی را به بهترین شکل ممکن طراحی کنید باید از پتانسیل فضای داخلی مغازه استفاده کرده و تمرکز خود را صرفا بر روی محصولاتتان معطوف نکنید. گاهی با دیدن ویترین مغازه ی دیگران چنان ایدههای شگفت انگیزی به ذهنتان میرسد که بهترین طراحان دنیا نیز ممکن است نتوانند این ایدهها را پیدا کنند. و نورهایی که قرار است چشمهای ما به آنها نگاه کنند سازندهی تصویر نهاییای هستند که ما قرار است به آن نگاه کنیم. همچنین توجه داشته باشید که نحوه قرار دادن لباس ها در دکوراسیون مغازه اهمیت زیادی دارد و بهتر است لباس ها را به گونه ای در مغازه خود بچینید که مشتریان با دیدن آن ها نیاز شدید به خرید لباس را برای خود احساس کنند. به عنوان پیشنهاد آخر در مورد طراحی داخلی دکوراسیون فروشگاه مانتو فروشی، توصیه میکنیم که گاهاً از اشیاء نامرتبط برای تزئین مغازه خود کمک بگیرید و به خارج شدن آن از فضای خشک و ساده کمک کنید.
همینطور به جای تمرکز بر افزایش تنوع محصولات، تمرکزتان را بر روی افزایش کیفیت محصولات و بهبود طراحی فضای داخلی در جهت بهتر دیده شدن مانتوهای خود معطوف کنید. در طراحی داخلی این فروشگاهها هم بهتر است مانند دکوراسیون فروشگاه مانتو فروشی به سمت کاهش تنوع اجناس و تمرکز بر روی افزایش قابلیت دید همان محصولات اندک بروید. روسریها برخلاف دیگر محصولات و البسهها، تنوع رنگی بالایی دارند. همچنین یکی دیگر از عواملی که به زیبایی ورودی تاثیر دارد استفاده از رنگ های مناسب برای ورودی می باشد؛ که توجه به این نکات باعث می شود ذهنیت اعم از با ارزش بودن و لوکس بودن مغازه شما را در ذهن مشتریان ایجاد نماید. در طراحی داخلی مغازه اهمیت پرداختن به فضای ورودی آن بسیار گوشزد شده و این فضا باید به گونه ای طراحی شود که تا قبل از ورود فرد به فضای اصلی داخل مغازه های کوچک و بزرگ به ترتیب حدود ۵ تا ۱۵ قدم را طی کرده باشد. همانطور که می دانید پارتیشن بندی فضای مغازه ها یا فروشگاه های کوچک همواره جزو چالش برانگیزترین موارد می باشد اما استفاده از قفسه های بلند کتاب بهترین راهکار است. ممکن است ویترین مغازه شما به سلیقهی برخی از مشتریها حسابی خوش بیاید، اما برای بعضی دیگر یادآور احساسات منفی باشد.
اما چرا نورپردازی این همه مهم است؟ فرسایش بخشهایی از ساختمان فروشگاه: همه مصالح مورد استفاده از عمر مفیدی برخوردار هستند که پس از سپری کردن این عمر مفید لازم است اقدام به تعویض یا تعمیر آن کنیم. در دکوراسیون مغازه روسری فروشی به ندرت از مانکنهای بزرگ و دیگر اِلمانهای موجود استفاده میشود و به همین دلیل باید برای جلوگیری از ساده جِلوه کردن دکوراسیون، در چیدمان آن ازخلاقیت بهره ببریم! اگر چنین ایدههایی پیدا کردید و موفق اجرا کردن آنها شدید بسیار خوشحال خواهیم شد این تجربه را با ما در میان بگذارید. مثلاً میتوانید درصد تخفیفهای جدیدتان را بر روی پوسترهایی بنویسید و طراحی داخلی مغازه کاشی و سرامیک در ویترین بگذارید. نقاط شاخص را در هر دیوار به صورت مجزا کار کنید و اگر دیوار های طولانی دارید حتما به تقسیم بندی و دوری از یکنواختی بیندیشید. در این مقاله جامع قصد داریم تا بهصورت تخصصی در مورد دکوراسیون مغازههای مختلف توضیحات مهمی را به شما ارائه کنیم. شاید استفاده از تجربیات سایر مغازه داران حوزه برق و الکتریک که در این مقاله گردآوری شده است. برای اینکه بتوانید نگاه با سختپسند خانمها را به سمت فروشگاه خود جذب کرده و پس از آن، آنها را متقاعد به خرید محصولاتتان کنید، باید به خوبی سلیقههای زنانه را در دکوراسیون داخلی مغازهتان دخیل کنید.
باعث میشوند تا حتی نگاه مشتریان گذری بیرون از فروشگاه نیز ناخواسته به سمت فروشگاه و محصولات شما کشیده شود. علاوه بر نکات گفته در مورد ویترین و چیدمان دکور مغازه، نکته مهم دیگری که به عنوان یک اصل در طراحی داخلی مغازه وجود دارد، سیرکولاسیون و مسیر رفت و آمد مشتریان است. مانکنها، نورپردازی و چیدمان دکور، همه و همه جزو عناصر بصری هستند. به محض ورود با عطر دل انگیز شکوفه های تازه مواجه شده و همه حواس شما از جمله بینایی و بویایی غلغلک داده می شوند. برعکس دکوراسیون داخلی مغازه روسری فروشی، دکوراسیون مغازه پوشاک پتانسیل کمی در وجود رنگها و استفاده از آن دارد. دو مورد بسیار مهم ولی ساده در طراحی مغازه پروتئینی مدرن باعث بالا رفتن سطح بهداشت و رضایت مشتری میشود. نکات مهم در طراحی داخلی مغازه های کوچک: برای بزرگ نشان دادن فضای داخلی مغازه می توانید یکی از دیوار های مغازه را به رنگ تیره رنگ آمیزی کنید و برای چیدن اجناس مغازه می توانید به صورت عمودی اجناس را بچینید و یکی از مهمترین فاکتورها در طراحی مغازه های کوچک نورپردازی داخل مغازه می باشد زیرا داشتن نور زیاد در مغازه باعث بزرگ تر نشان داده شدن مغازه خواهد شد و اینکه به هیچ وجه از رنگ ها و طرح هایی که مغازه را شلوغ نشان دهد، استفاده نکنید.
مقالات مشابه
- فرانسه پاکسازی 'مایل به حضور در اجلاس G7 در ما اگر همه گیر اجازه می دهد تا
- Diasporas در coronavirus دوران Part 5: الجزایر خواننده Mahdi
- چرا رونوشت ساختمان در خیابان واشنگتن زیادی D در آن
- Family of black French man who died in police custody seeks justice – this time for his cousin
- بررسی بهترین لپ تاپ خارجی در مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ ایران
- گاز اشک آور به سوی معترضان مهاجر در جزیره یونانی لسبوس شلیک شد
- توضیح دستگاه اسپکتروفتومتر پرتابل
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- فرانسه Covid-19 تلفات سبقت اسپانیا برای رسیدن به نزدیک به 27,000
- انگلستان تعلیق معاهده استرداد با هنگ کنگ 'فورا'