'یک نوع جدید از آلودگی': Covid-19 زباله تا پایان در جهان اقیانوس

صادر شده در: 10/06/2020 - 17:34بروز رسانی: 10/06/2020 - 17:35 این Covid-19 بحران است که منجر به یک منبع جدید

توسط NEWSPISHGAMANNN در 21 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

این Covid-19 بحران است که منجر به یک منبع جدید آلودگی به عنوان تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) مانند دستکش و facemasks باعث می شود راه خود را به جهان دریاها و اقیانوس ها در یک گروه زیست محیطی هشدار داده است.

تبلیغات

Opération مر Propre می گوید آن غواصان به طور فزاینده ای پیدا کردن PPE شناور در آبهای دور از سواحل فرانسه به عنوان استفاده از اقلام از جمله موج در پی Covid-19 بیماری همه گیر.

"این کاملا جدید. ما قبل از این. این استثنایی بود برای پیدا کردن یک دستکش و من تا به حال هرگز دیده می شود یک ماسک قبل از" لوران Lombard بنیانگذار Opération مر Propre گفت: عصر ایران.

"برای یک ماه در حال حاضر ما در حال شروع - پس از آن فقط شروع به دیدن این ماسک است. این یک نوع جدید از آلودگی است."

اگر چه PPE ضایعات ممکن است در نهایت در دریا آن است که مشکل آغاز می شود که در روی زمین در شهرها و شهرستانها این گروه می گوید.

"اگر مردم نبودند پرتاب ماسک در خیابان ما نمی خواهد پیدا کردن آنها را در دریا از 80 درصد از زباله است که ما در دریا می آید از زمین" گفت: Lombard.

"وقتی باران زباله دور گرفته شده توسط rainwaters و آنها را تا پایان در دریا از طریق رودخانه ها و دره ها."

زباله از PPE تبدیل به یک مشکل در حال رشد به عنوان پوشیدن facemasks و دستکش می شود یک دید مشترک در کشورهای سراسر جهان به طوری که فرانسه به تازگی افزایش جریمه برای PPE littering از €68 به €135.

اگر چه Opération مر Propre می گوید PPE باعث می شود تا کمتر از یک درصد از آن را زباله جمع آوری شده در ماه گذشته آن را هشدار می دهد این مشکل را افزایش می دهد که این بیماری همه گیر در drags اضافه کرد در حال حاضر به سطح قابل توجهی از زباله در جهان دریاها و اقیانوسها که در آن حدود هشت میلیون تن پلاستیک ریخته هر سال با توجه به WWF.

"این پیام است که واقعا به پرتاب ماسک خود را در سطل زباله. آن را خوب است برای محیط زیست - آیا پرتاب آن بر روی زمین و در غیر این صورت آن را به پایان می رسد تا در دریا" گفت: Lombard. "این ماده از عقل سلیم است."



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن