الجزایر دفن عودت جمجمه از مبارزان مقاومت آن را به عنوان نشانه استقلال از فرانسه

صادر شده در: 05/07/2020 - 18:48بروز رسانی: 05/07/2020 - 18:53 الجزایر روز یکشنبه به خاک سپرده باقی مانده از

توسط NEWSPISHGAMANNN در 15 تیر 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

الجزایر روز یکشنبه به خاک سپرده باقی مانده از 24 مبارزان مقاومت در بازگشت از پاریس پس از بیش از یک قرن و نیم به عنوان آن مشخص 58 سالگرد استقلال خود را از فرانسه است.

تبلیغات

جمجمه از مبارزان به ضرب گلوله کشته و شماری در سال های اولیه اشغال فرانسه بودند گذاشته و به استراحت در طول زندگیاش در ال آلیا گورستان.

تابوت پیچیده شده در پرچم ملی را کاهش داده شد به تازه حفر قبر در شهید مربع از الجزایر بزرگترین زمین دفن در کنار قهرمانان ملی مانند بالا شورش رهبر Emir Abdelkader.

نخبگان واحد از گارد ویژه ارائه اسلحه در حالی که یک مراسم تشییع جنازه مارس در پس زمینه بازی یک خبرنگار AFP گزارش شده است.

"این برای من یک روز-یک روز استقلال" گفت: Yamina 84 ساله بزرگ grand-دختر یکی از مبارزان مختار بن Kouider ال Titraoui.

"این باقی مانده ها از اولین الجزایری که زندگی خود را قربانی برای این کشور است. بدون آنها ما را نمی خواهد امروز در اینجا," او اضافه شده است.

رئیس جمهور Abdelmadjid Tebboune که در زمان شرکت در این مراسم در کنار نظامی و غیر نظامی و چهره های به نام در فرانسه به عذر خواهی برای آن استعماری گذشته است.

"ما در حال حاضر به نیمه عذر خواهی. گام بعدی مورد نیاز است... ما در انتظار آن گفت:" کانال خبری فرانس 24 در مصاحبه روز شنبه.

عذرخواهی لازم بود به "صورت مشکل از حافظه است که به خطر می اندازد بسیاری از چیزهایی که در روابط بین دو کشور" که تا به حال شده است اغلب سرد Tebboune گفت.

آن را "آن را ممکن است برای خنک تنش و ایجاد آرامش فضای اقتصادی و روابط فرهنگی" به ویژه برای بیش از شش میلیون الجزایری که در فرانسه او اضافه شده است.

روز یکشنبه Tebboune تحویل پرچم که رویشان تابوت به دانشجویان از اکادمی های نظامی شبیه به "عبور از باتوم" را به نگه داشتن خاطرات مقتول مبارزان زنده در میان نسل جوان یک مقام رسمی گفت.

جمجمه یک بار به عنوان غنائم جنگ با استعمار فرانسه افسران بودند پرواز به الجزیره فرودگاه بین المللی روز جمعه و پس از نقل مکان به کاخ فرهنگ و ارشاد اسلامی که در آن آنها قرار داده شده بر روی صفحه نمایش.

'آشتی خاطرات'

با وجود خفقان گرما یک صف طولانی تشکیل شده در خارج از کاخ و برخی از زنان و مردان انتظار به پرداخت خود را در جهات گریستم با توجه به فیلم پخش چندین ایستگاه های تلویزیونی.

"من آمد به عنوان یک جنگنده به عنوان نامعتبر از جنگ از آزادی به عنوان یک شهروند که عاشق کشور خود گفت:" علی Zemlat.

85 سال مبارزه در رحم, 1954-1962 جنگ به پایان رسید که در فرانسه 132 سال از حکومت استعماری در الجزایر.

جمجمه ذخیره شده از قرن 19 در خزانه موزه Musée de l'homme در پاریس است که دارای تخصص در انسان شناسی.

در میان باقی مانده بودند کسانی که از رهبر شورش شیخ Bouzian که دستگیر شد در سال 1849 توسط فرانسه به ضرب گلوله کشته و شماری و کسانی که از رفقای خود را ملاقات کرده بود به همان سرنوشت.

الجزایر تا به حال رسما در خواست بازگشت خود را در سال 2018 و همچنین درخواست تحویل استعماری archives.

جبران از جمجمه دیده شده است به عنوان یک نشانه از سرگیری روابط میان الجزایر و سابق قدرت استعماری مشخص شده پس از استقلال توسط راجعه تنش است.

فرانسه ریاست جمهوری در بیانیه ای به خبرگزاری فرانسه گفت: بازگشت باقی مانده بود یک ژست "دوستی" و بخشی از تلاش ها برای "آشتی خاطرات فرانسه و الجزایر مردم".

بازگشت در میان جهانی reexamination از میراث استعمار برانگیخته شده توسط مه کشتار غیر مسلح آمریکایی آفریقایی جورج فلوید توسط یک افسر پلیس در ایالات متحده است.

قتل او موجب تظاهرات در سراسر جهان و مقام حقوق بشر سازمان ملل میشل باشله اتحاد کشور خواست به جبران برای "قرن ها از خشونت و تبعیض".

امانوئل پاکسازی اول رئیس جمهور فرانسه به دنیا آمد پس از 1954-62 استقلال جنگ که در آن 1.5 میلیون الجزایری درگذشت اولین دیدار رسمی به الجزایر در دسامبر 2017.

در آن زمان او گفت: اخبار سایت, Tout sur l'Algerie که او "آماده" برای دیدن کشور خود دست به جمجمه است.

در طول انتخابات ریاست جمهوری, کمپین پاکسازی کرده و در طوفان با تماس با فرانسه استعمار الجزایر یک "جنایت علیه بشریت".

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن