هیچ چیز اجتناب ناپذیر در مورد نام کریستف کلمب پارک; آن شده است می تواند به نام یک مرکز شهر بانکدار

او در دفاع از کریستف کلمب پارک و کلمبوس مجسمه دیروز, دولت, Rep. هارون Michlewitz ساخته شده است آن را صدا مانند

توسط NEWSPISHGAMANNN در 22 خرداد 1399

او در دفاع از کریستف کلمب پارک و کلمبوس مجسمه دیروز, دولت, Rep. هارون Michlewitz ساخته شده است آن را صدا مانند هر دو پروژه همیشه به معنای افتخار افتخار "شمالی پایان مردم" ایتالیایی تبار و چیزی که باید انجام شود یا بدون رضایت خود را.

در واقع پارک ریشه را کمتر به مردم خوب شمالی پایان و بیشتر به تلاش های پس از آن در بند و برخی از مرکز شهر تجار و بازرگانان برای انجام کاری در مورد آنچه در حال تبدیل شدن به یک پوسیده باتلاق متزلزل و اغلب ساختمان های رها شده و ریل قطار در کنار اسکله که در آن اقیانوس اطلس خیابان منحنی به انتهای شمالی.

زمانی که پارک بود به طور رسمی اختصاص داده شده در مارس 9, 1976 - در زمان برای این شهر جشن از جشن دویست ساله آمریکا - BRA مدیر رابرت کنی تا به حال کسی دیگری در ذهن پارک: Frank S. مسیحی, یک معاون ارشد رئیس جمهور در انگلستان تجار بانک ملی و رئیس بوستون اتاق بازرگانی که آغاز شده بود دفاع جدید اسکله از خوابگاه ها و پارک ها و جاذبه های دیگر در سال 1959.

در سال 1961 مسیحی مطرح $200,000 برای مطالعه به تقویت ایده های خود را که سینه و سپس به تصویب رسید و در سال 1964. مسیحی نیز کمک مالی جدید تولید و بازار در اورت برای باقی مانده تولید فروشندگان در این منطقه به حرکت می کند به طوری که خود را خسته ساختمان می تواند پاره و او را متقاعد جدید انگلستان آکواریوم به حرکت به محل فعلی خود در چه نامیده می شد و سپس مرکزی اسکله.

بنابراین زمانی که صحبت کنی در پارک رسمی افتتاح گفت:

به مناسبت آقای مسیحی تلاش های خستگی ناپذیر از طرف اسکله تجدید سینه است اختصاص جدید اسکله پارک در خیابان اطلس به حافظه خود را.

مسیحی زندگی می کنند نه برای دیدن فداکاری - درگذشت او در سال 1970.

4.5 هکتار پارک ایجاد شده در بخشی با کمک هزینه فدرال و طراحی شده توسط ساساکی همکاران از Watertown - باقی مانده است به سادگی اسکله پارک از طریق حداقل 1979. لیست وقایع را به عنوان بخشی از این شهر سابق Summerthing جشنواره هنر تمام مراجعه به اسکله پارک. اسکله پارک بود نیز تعیین شده به عنوان نهایی (یا اول) سایت در شهرستان های رسمی پیاده روی به دریا یک نوع دنباله آزادی به معنای پیوند مرکز دولت به آب است.

سپس آرتور Stivaletta اتفاق افتاده است.

Stivaletta نبود شمالی پایان اقامت او زندگی می کردند در ددهام. اما او به خوبی شناخته شده به صورت محلی و حتی ملی برای خود طرفدار جنگ "از خواب بیدار و امریکا" کمپین. در سال 1969 او به استخدام یک هواپیما به رها کردن 10,000 آگهی در پشتیبانی از جنگ در ویتنام بیش از یک ضد جنگ با تجمع در مشترک. سپس چند ماه بعد او سازماندهی یک طرفدار جنگ رالی - این برنامه شامل باب هوپ کمتر - در تالار شهر میدان که جذب برخی از 20000 نفر است.

Stivaletta شروع یک کمپین برای تغییر نام این پارک به عنوان کریستف کلمب پارک و به او سفارش مجسمه - یکی که تا به حال سر خود را lopped این هفته قرار داده می شود وجود دارد. مجسمه قرار داده شده بود در پارک در سال 1979 و آن را به طور رسمی دوباره به نام on Oct. 21, 1979 در یک مراسم led شهردار توسط Kevin سفید با دیدگاه توسط North End شهر, عضو شورای فرد Langone و سابق رژیم صهیونیستی. جان Volpe.

اگر چه او نمی زندگی می کنند در هر نقطه در نزدیکی پارک Stivaletta ساخته شده یک نقطه از بازدید از آن برای سیاسی تظاهرات. در سال 1979 قبل از پارک تغییر نام بود او سوخته یک پرچم ايران در مقابل کلمبوس ایستگاه. در سال 1981 او سوخته یک پرچم اتحاد جماهیر شوروی وجود دارد.

در سال 1999 ویلیام فاولر جمهور ماساچوست تاریخی جامعه به نام مجسمه یک اشتباه شروع با این واقعیت است که بسیاری از Sicilians که ساخته شده تا بسیاری از ایتالیایی مهاجرت به شمال End بودند ماهیگیران و کلمب هرگز صید یک روز در زندگی خود را. اما او همچنین اعتراض به مجسمه و نزدیکی داربست - به دلیل آن بلوک دسترسی به آب که از دست رفته تمام نقطه نقطه تاریخ به عنوان یک بارانداز و محل برای ماهیگیران به جمع آوری. او پیشنهاد تغییر نام این پارک به عنوان T اسکله پارک افتخار است که تاریخ و بارانداز بعدی به اسکله جایی که قایق های ماهیگیری یک بار گره خورده است.

H/t Adam Balsam, برای, باعث این همه.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب