در میان تظاهرات علیه باند خشونت و فساد در هائیتی یک کشیش منتشر ویدئوها با اعضای باند

تبدیل شدن به یک ناظر در هائیتی ویدئوها از یک کشیش نما با سلاح های که به نظر می رسد آنلاین در نزدیکی پای

توسط NEWSPISHGAMANNN در 24 تیر 1399

در هائیتی ویدئوها از یک کشیش نما با سلاح های که به نظر می رسد آنلاین در نزدیکی پایان ماه ژوئن به سرعت به دست آورد کشش در رسانه های اجتماعی. این مرد شناسایی شد که 34 ساله ژان گونزالس Jamison تئودور بهتر شناخته شده به عنوان "کشیش برگر مدرن" [که ترجمه را به مدرن چوپان]. در چند تا از فیلم های او همراه با چند شناخته شده اعضای باند در Port-au-Prince.

یکی از ناظران ما در Port-au-Prince, Zéphirin Niepce فرستاده ما سه تا از فیلم های که در حال گردش در رسانه های اجتماعی.

در این ویدئو برای اولین بار کشیش برگر, مدرن, فیلم برداری خود را برگزاری دو تفنگ با یک سوم پرتاب شده در سراسر قفسه سینه خود را. او همچنین دارای دو اسلحه های کوچک بسته به شلوار خود را. در پایان این ویدئو یکی از اسلحه ها خاموش می رود و کشیش فریاد می زند و می خندد به عنوان عکس های آتش به هوا.


در این ویدئو دوم جوان پاستور نشان می دهد مجموعه ای از اسلحه صف پشت دیوار پشت سر او. او می رود و پایین خط چیدن یکی پس از دیگری. کشیش برگر توضیح می دهد که او در گراند دره محبوب منطقه جنوب Port au Prince.

"ما می خواهیم به مردم نشان می دهد این نوع از صلح ما می خواهیم به در کشور است. آن یک سوال از صلح بین Ti Mepri (کمی تمرد در زبان انگلیسی) [یادداشت سردبیر: Ti Mepri رهبر برجسته باند] و دیگر آقایان از دره گرند."

به عنوان او فیلم خود را با سلاح در برابر دیوار در پس زمینه پاستور برگر می گوید مردم در هائیتی خسته از فعلی خود را در کیفیت زندگی است.

"آنها می خواهند یک زندگی بهتر; آنها می خواهند یک تغییر در کشور است به طوری که افرادی که زندگی می کنند در خارج از کشور می آیند و سرمایه گذاری در کشور و کمک به کسانی که نمی توانند حمایت خود را," او می گوید.

سومین تصویری که Niepce مشترک با ناظران نشان می دهد پاستور ایران برگر صحبت کردن با Ti Mepri که به نظر می رسد با صورت خود را به طور کامل تحت پوشش استتار شال به جز چشمان او.


 
در این فیلم او به همراه یکی از قدرتمند رهبران باند از زاغه به نام Village de Dieu و بزرگ دره. این رهبر باند شناخته شده با نام Ti Mepri (کمی تحقیر) تبعید شد از ایالات متحده است.

Niepce کمک به ناظران مستقیم قسمت فیلم برداری در Port-au-Prince در سال 2018 است. بخش اول نگاه واعظان نفوذ در هائیتی از جمله کشیش برگر.
 
باند خشونت در هائیتی
 
در Port-au-Prince, تظاهرات علیه فساد و مصونیت از مجازات برخوردار قدرتمند باندهای گرفته اند بیش از این خیابان برای ماه می باشد. وجود حدود 100 باندهای در پایتخت و بسیاری از مزایا از دولت و پرداخت از احزاب مخالف و بخش خصوصی کسب و کار. جرم و جنایت بدتر زمانی که سازمان ملل متحد تثبیت ماموریت در هائیتی (MINUSTAH) به پایان رسید و در اکتبر 2017. در دو ماه گذشته وجود داشته است 54 قتل در پایتخت هائیتی تا حد زیادی وابسته به باند خشونت است.

کشیش برگر وابستگی با اعضای باند و اخیر خود ویدئوها آمد که کاملا یک شوک به بسیاری از در هائیتی Niepce توضیح داد.
 

مردم بودند و نه شگفت زده کرد این همکاری با این بدنام راهزنان. آن را مانند او انجام آن را برای یک شوخی است. این واقعیت است که او به نظر می رسد با اراذل و اوباش و اعضای باند که تحت تعقیب پلیس قرار می دهد خود را در معرض خطر است. در واقع حکم بازداشت صادر شده علیه او.

در روز سه شنبه, جولای 7, ملی پلیس قضایی (DCPJ) کمیسر ژاک Lafontant حکم صادر شده برای کشیش بازداشت. کشیش برگر می خواستم به صورت غیر قانونی در اختیار داشتن اسلحه گرم و ارتباط با جنایتکاران.

در جولای 9, پاستور ایران برگر جدید منتشر شده 10 دقیقه طولانی فیلم که در آن او در واکنش به حکم صادر شده علیه او.
در این ویدئو او ادعا می کند که او "فرستاده شده از طرف خدا برای ایجاد صلح است."

"من تصمیم گرفتم به صحبت می کنند به خاطر من انجام یک کار خوب برای این کشور است. من تصمیم به صحبت کردن چون من می خواهم صلح در این کشور است."

"این دولت خوب برای هیچ چیز است. من احساس می کنم که دولت آن را دوست دارد زمانی که مردم خود را از بین ببرد. دولت آن را دوست دارد زمانی که وجود دارد این است که تخریب غارت. دولت آن را دوست دارد زمانی که وجود دارد ربایی و تجاوز در کشور است. به همین دلیل آنها می خواهند من را بازداشت کنند. من آماده هستم تا هر زمان که آنها می خواهند به خاطر من چیزی خوب است چرا که من موعظه صلح است. و من هستم نه دزد. حکم باید فرستاده شده اند برای دزد از PetroCaribe بودجه. نه من
[یادداشت سردبیر: PetroCaribe اشاره به برنامه است که ونزوئلا استفاده می شود به عرضه نفت به هائیتی. در سال 2019 عالی دادگاه از حسابرسان در هائیتی کشف کرد که بیش از 1,7 میلیارد یورو ناپدید شده بود در طول برنامه و گفته به نفع رئیس جمهور Jovenel Moïse.]"
 

کشیش قبلا دستگیر و در سال 2018
 
دو سال پیش کشیش برگر مدرن بود و موضوع اختلاف زمانی که یک ویدیو ظاهر که اسیر کشیش نوسانی یک کودک در اطراف خود را در یک مراسم. کشیش ادعا کرد که این مراسم را کمک به درمان کودک از یک بیماری نامشخص.

کشیش برگر تاسیس جماعت شناخته شده به عنوان "لنگ sélès" در creole [در زبان انگلیسی سماوی ارتش]. جماعت شیوه های مشابه به عنوان دکترین کلیسای پنطیکاستی هائیتی سناتور ژان-Renel Sénatus گفته ناظران در سال 2018 است. پس از این ویدئو به اشتراک گذاشته شده آنلاین توسط مردم در این مراسم با پلیس افتتاح شد رسیدگی به پاستور برگر که فرار کرد. او دستگیر شد اما منتشر شد و یک هفته بعد.
 

"او می تواند به دنبال افتخار در رسانه های اجتماعی پس از او دارای یک درجه از محبوبیت در سایت های رسانه های اجتماعی"


زمانی که فیلم برای اولین بار بیرون آمد آن را دشوار است به تشخیص پاستور برگر انگیزه. در رسانه های اجتماعی مردم در هائیتی کاملا شوکه کرد.

یکی از ناظران ما مورد بررسی قرار گرفت. این فرد درخواست به ناشناس باقی می ماند.
 

پیامبر در حال کار به عنوان کسی که ترویج چهره خوب از باند 'G9 یک fanmi. منابع تایید آن را به من.این هیچ ربطی به دین و مذهب, اعتقادات, اما از آن است که 100% سیاسی.

انگیزه برای فیلم است و نه دین. رفتار او نه چیزی برای انجام با دین است. شما ببینید راه او نما. او مانند یک پسر رپر.

کشیش برگر گفت: آن را صلح آمیز ویدئو نشان می دهد که باندهای صلح...اما وجود دارد که باندهای فوق العاده خشونت آمیز. مردم در حال تجزیه با قمه.


اگرچه بسیاری از مردم مسیحی بسیاری نیز عمل vodou است که یک دین که به هائیتی با بردگان را از غرب آفریقا به فرانسه حکومت استعماری.

ما ناظر می افزاید:
 

به طور کلی باندهای عمل vodou و ارزش های مسیحی را با هم مخلوط کنید و با ایشان است. اما اختلاط مذهبی مشهود است با کشیش دین (Celestial ارتش). گاهی اوقات آن را دشوار است برای گفتن که اگر خود را در مراسم مسیحی یا vodou. این امکان وجود دارد که وضعیت خود را به عنوان یک کشیش تسهیل ارتباط خود را با باندهای که در محبوب و مناطق آسیب پذیر که اغلب این دین (Celestial ارتش).

ما ناظر به ما اطلاع داد که کشیش برگر تنظیم شده است به نظر می رسد در دادگاه امروز. اما کشیش وعده داده است به همراه جمعیت زیادی از مردم از جمله "rara تیم است." Rara است یک نوع از موسیقی در هائیتی با ابزار است که مردم به طور سنتی استفاده در vodou مراسم.
 
این Rara گروه برای جذب جمعیت. معمولا هنگامی که وجود دارد یک تظاهرات در هائیتی شما همیشه دیدن 'rara" در آن است.

پیامبر (ص) است و گفت که او در حال رفتن به دادگاه فردا. اما او مطمئن است که بسیاری از مردم با او. آنها همیشه آن را انجام دهد در این راه. هنگامی که وجود دارد بسیاری از مردم قاضی هرگز او را نگه دارید.


در هائیتی با نفوذ چهره های اغلب تجمع جمعیت بزرگ زمانی که آنها ظاهر می شود در دادگاه با توجه به ما ناظر. جمعیت intimidates قاضی که پس از آن می توانید در مورد رد. این ارعاب روش های مکرر در هائیتی. با جمعیت زیادی بعید است که کشیش برگر مورد پیگرد قانونی خواهد داشت.

این مقاله به روز خواهد شد با تحولات است.

مقاله توسط Sophie Stuber (@sophiestube)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب