کشور مجموعه ای برای بلند مستند اقدامات به عنوان جهان Covid-19 موارد فراتر از 4 میلیون

صادر شده در: 10/05/2020 - 07:28ویرایش: 10/05/2020 - 07:28 تعداد coronavirus موارد در سراسر جهان در صدر چهار

توسط NEWSPISHGAMANNN در 21 اردیبهشت 1399

صادر شده در: ویرایش:

تعداد coronavirus موارد در سراسر جهان در صدر چهار میلیون به عنوان برخی از سخت ترین-آمار کشور آماده یکشنبه به بلند مستند محدودیت با وجود نگرانی در مورد موج دوم از عفونت.

تبلیغات

دولتها در سراسر جهان در حال تلاش برای جلوگیری از گسترش این بیماری در حالی که تکاپوی راه هایی برای کاهش فشار بر اقتصاد خود که در حال مواجهه با یک رکود تاریخی با میلیون ها تحت فشار قرار دادند به بیکاری است.

اما با مرگ و میر در حال حاضر گذشته 277,000 سازمان ملل مشتاق هستند برای جلوگیری از دوم امواج از عفونت است که می تواند خود را پایمال بهداشت و درمان و سیستم های جدید با خوشه ای از موارد در کره جنوبی افزایش نگرانی در مورد ویروس ضربه زدن به عقب به سرعت در حال.

در میان رگبار گلوله از مرگ و میر برخی از کشورهای اروپایی اشاره کرد نشانه هایی از پیشرفت که گفتند توجیه محتاط گام به سوی یک حس نرمال.

مقامات فرانسه روز شنبه گفت: روز مرگ و میر از 80 به پایین ترین سطح از اوایل ماه آوریل در حالی که در خانه سالمندان مرگ و میر نیز به شدت کاهش یافت به عنوان ملت آماده برای استراحت محدودیت هایی در جنبش عمومی تحمیل هشت سال پیش.

این کاهش برای شروع توصیه به ارمغان آورده است واکنش.

"من می ترسم به مرگ" در مورد بازگشایی گفت: مایا Flandin یک کتابفروشی مدیر از لیون. "این یک مسئولیت بزرگ را برای محافظت از کارکنان و مشتریان من."

بهداشت فرانسه مقامات هشدار داده اند که "این بیماری همه گیر فعال باقی می ماند و در حال تحول است" و اجتماعی فاصله باید نگه داشته شود تا حتی به عنوان محدودیت ها کاسته.

در اسپانیا حدود نیمی از جمعیت اجازه خواهد داشت از روز دوشنبه به صورت محدود اجتماعى کردن و رستوران خواهد بود قادر به ارائه برخی از منزل خدمات به این کشور آغاز می شود مرحله به مرحله انتقال مجموعه به گذشته از طریق ژوئن.

ترس درنگ اما از تجدید حیات و مقامات مستثنی مادرید و بارسلونا -- دو COVID-19 نقاط -- از مرحله اول.

بلژیک نیز کاهش برخی از محدودیت ها در روز دوشنبه و در برخی از قطعات از آلمان بارها و رستورانها و بازگشایی در روز شنبه با کاهش بیشتر مجموعه برای دوشنبه.

به طور کلی وضعیت در اروپا بود و هنوز هم به دور از عادی.

بریتانیا گزارش شده است که برنامه ریزی برای اعلام روز یکشنبه که همه در خارج از کشور بازدید کنندگان روبرو خواهد شد اجباری دو هفته قرنطینه و اتحادیه اروپا هشدار داد در برابر باز کردن مرزها به مسافران از خارج از بلوک.

در سراسر اروپا مراسم بزرگداشت مارک 75 سال پس از آلمان نازی تسلیم شد لغو و یا کوچک.

و لهستان در انتخابات روز یکشنبه خواهد بود یکی برای کتاب های تاریخ به عنوان مراکز رای دهی بسته باقی می ماند و مردم در انتخابات را در ساعت صفر با توجه به بحران سیاسی در تنظیم کردن با این بیماری همه گیر -- ریاست جمهوری رای گیری به طور رسمی و نه به تعویق افتاد و نه لغو زیرا دولت و مخالفان قادر به توافق بر سر قانون اساسی و راه حل های امن.

'فوق العاده' بهبود ؟

کره جنوبی سئول پایتخت بسته به تمام کافه ها و باشگاه در روز شنبه پس از پشت سر هم از موارد دنبال شد به یکی از این شهر شلوغ زندگی شبانه در منطقه.

حتی به عنوان کشور کاسته ویروس محدودیت مقامات هشدار داد در برابر بی دقتی جدید با خوشه ای از عفونت های برجسته چالش حاوی گسترش این بیماری کشنده در حالی که به دنبال یک احیای اقتصادی.

اقتصادی جهانی آمار و ارقام با اشاره به حاد ترین رکود در نزدیک به یک قرن با کسب و کار مجبور به تعطیل و تامین خطوط به شدت مختل و فشار در حال رشد است در رهبران در سراسر جهان برای پیدا کردن یک راه است.

در ایالات متحده آمریکا کشور با جهان بالاترین مرگ و میر رئیس دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن مواجه انتقاد شدید از سلف خود باراک اوباما که گفت: در یک درز نوار که مغلوب ساختن پیشی جستن را از دست داده و بحران بود "مطلق و هرج و مرج فاجعه".

رو انتخاب مجدد در نوامبر تهمت اصرار دارد که در سال آینده خواهد بود "فوق العاده" برای اقتصاد آمریکا خواستار بازگشایی در یک کشور که در آن ویروس همچنان ادعا می کنند بیش از 1000 زندگی روزانه است.

ایالات متحده از دست داد بی سابقه 20.5 میلیون شغل در ماه آوریل رانندگی نرخ بیکاری به 14.7 درصد-بالاترین سطح خود از زمان رکود بزرگ.

زندگی 'هزینه'

کارشناسان بهداشت هشدار داده اند که در حالی که رشد موارد ممکن است کاهش در برخی از کشورهای اروپایی و آسیایی از کشورهای دیگر -- بسیاری از آنها فقیر -- تنها در اولین مرحله از شیوع بیماری خود را.

در ایران و خاورمیانه ویروس کانون بسیاری از استفاده از شل محدودیت با وجود نگرانی در مورد افزایش عفونت.

"هزینه های زندگی گفت: حامد 22 ساله در خیابان های تهران بدون ماسک. "مردم باید برای رفتن به محل کار از آنجا که این ویروس شده است با ما در حدود سه ماه در حال حاضر."

و در کشور همسایه پاکستان و جهان پنجم-پرجمعیت کشور, دولت به پایان رسید, این مستند در روز شنبه و مردم محلی جاری به بازار و مغازه ها هنوز هم با وجود بالا عفونت نرخ.

Tehmina ستار, خرید و پسران در راولپندی گفت: "ما خوشحال هستند با این تصمیم اما در همان زمان من ترس در قلب من است که اگر این بیماری و گسترش آن می تواند ویرانگر باشد."

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب