به عنوان سرخپوستان کلیولند در نظر گرفتن تغییر نام Atlanta Braves می گویند آنها نمی

ویژه برای تغییر درخشان در Cleveland Indians. در حال حاضر که NFL واشنگتن تیم بازنشسته آن ستیز نام کاربری و

توسط NEWSPISHGAMANNN در 24 تیر 1399

ویژه برای تغییر درخشان در Cleveland Indians. در حال حاضر که NFL واشنگتن تیم بازنشسته آن ستیز نام کاربری و لوگو سرخپوستان به نظر می رسد بعد از ورزش حق رای دادن است که ممکن است فرض یک هویت جدید.

"من درک می کنم مردم مایل به تغییر و یا به سرعت و یا آنها امیدوارند این لحظه در جریان است به تصویب. آن را نه" گفت: فعال فرانسیس خطر است که Muscogee (نهر) و سمینول از اوکلاهما. "و در حال حاضر که ما بدست آنچه ما در مورد (NFL) سمت ما در حال رفتن به شروع به کار بر روی بقیه آنها. ما در حال رفتن به اجازه دهید."

کلیولند وضعیت متفاوت است از واشنگتن. اول سرخپوستان هستند و نه احساس عمومی گرما از حامیان مالی شرکت ها.

سرخپوستان نمی وعده برای تغییر نام مستعار خود را. اما می توان آن را سخت به تصور کنید که آنها را از طریق یک ارزیابی دقیق و تصمیم گیری به چوب با یک نام مستعار است که گروه های بومی آمریکا را محکوم کرده اند برای سال به عنوان اهانت آمیز و نژادپرستانه. کلیولند نشان داد تمایل به نام تجاری جدید خود را هنگامی که آن را کشیده ارشد نبراسکا آرم خود را با لباس و کلاه.

اگر چه سرخپوستان به نظر می رسد باز به یک هویت جدید بریوز نیست budging.

آنها هیچ برنامه ای برای تغییر نام مستعار خود را گفتن فصل-دارندگان بلیط در نامه هفته گذشته که "ما همیشه خواهد بود آتلانتا بریوز." با این حال این تیم گفت: آن را بررسی تیم "Tomahawk ریز ریز کردن" شعار — سنت قرض گرفته شده در اوایل 1990s از ایالت فلوریدا در فوتبال برنامه.

تاماهاوک ریز ریز شده و محبوب طرفداران از اوایل 1990s. تیم اغلب توزیع قرمز فوم tomahawk cutouts مورد استفاده توسط طرفداران که "خرد" در شعار.

• دوقلوها مینه سوتا مرکز fielder بایرون Buxton که قرار بود همه در یک intrasquad بازی در هدف درست زمانی که او از آسیب رنج می برد. این بارها مجروح Buxton ردیابی شد از یک پرواز طولانی توسط Nelson Cruz زمانی که او صدمه دیده پای چپ خود را, و او تا به حال به carted کردن این زمینه است.

• سنت لوئیس مسکن اردن هیکس تصمیم گرفتند از بازی در این فصل با استناد به زمینه نگرانی های بهداشتی. او تشخیص داده شد در دبیرستان مبتلا به دیابت نوع 1.

• بالتیمور left-hander Ty Blach سابق غول را انجام پایان فصل تامی جان عمل جراحی و shortstop ریچی مارتین, یک عملیات در راست خود مچ دست است که او را کنار خواهد برای دو تا سه ماه است.

• ببر به right-hander زاک Godley خود را بی قید و شرط آزاد کند. Godley, 30, است 37-30 با 4.68 عصر در پنج لیگ برتر فصل.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن