به عنوان جورج فلوید خشم گسترش می یابد و فرانسه در برابر خود شیاطین

خشم جهانی باعث جورج فلوید به قتل در آمریکا پرسیده است: بحث در مورد پلیس در فرانسه قومی متنوع حومه که در آن مع

توسط NEWSPISHGAMANNN در 14 خرداد 1399

خشم جهانی باعث جورج فلوید به قتل در آمریکا پرسیده است: بحث در مورد پلیس در فرانسه قومی متنوع حومه که در آن معترضان می گویند از آن زمان این کشور از خواب بیدار به فرهنگ خود را از سوء استفاده و مصونیت از مجازات.

تبلیغات

در سال صف آرایی علیه نژادپرستی و خشونت پلیس, Loom دیده می شود هرگز چنین جمعیت قبل از. همه در اطراف او جاری شدن سیل در این منطقه در اطراف پاریس دادگاه دریایی از معترضان موج با خشم, خشم و جوانی چهره های پوشش داده شده در ماسک.

"آنچه در آمریکا اتفاق می افتد در اینجا بیش از حد آن همان ظلم و ستم و بی عدالتی گفت:" 38 ساله تولید کننده موسیقی با اشاره به جورج فلوید قتل است که موجب اعتراضات گسترده در ایالات متحده و فراتر از آن.

وی افزود: "تفاوت در این است که فرانسه نیز در آن اتفاق نمی افتد."

هجوم پلیس سفارشات برخی از 20,000 نفر در خارج از پایتخت فرانسه را در دادگاه روز سه شنبه شب در اعتراض به نژادپرستی و مصونیت از مجازات. تظاهرکنندگان ابراز حمایت خود را به صورت سیاه و سفید زندگی می کند موضوع اعتراض و خواستار عدالت برای آدما Traoré یک جوان سیاه که مانند فلوید درگذشت در حالی که در بازداشت پلیس در حومه پاریس در سال 2016.

"این نگرانی همه ما" گفت: Loom که می رود به نام او انتخاب کرده است خود را برای موسیقی شرکت می باشد. "ما می خواهیم عدالت برای قربانیان خشونت پلیس و ما می خواهیم نژاد پرستی به هر کجا که آن را طول می کشد سرعت — همه racisms نه فقط یک انتخاب است."

Huge crowds converged on the Paris courthouse in Paris calling for an end to police violence and impunity.
جمعیت عظیمی همگرا در دادگاه پاریس در پاریس خواستار پایان دادن به خشونت های پلیس و مصونیت از مجازات. © Gonzalo Fuentes رویترز

در حالی که ابراز افتخار بزرگ مشارکت برچسبها نا امید شده بود با عدم روزنامه نگاران در این مراسم با خبرنگاران خارجی ظاهر می شود به تعداد ،

"ما همیشه stigmatised به عنوان خشونت آمیز مشکل اما از کجا مطبوعات به گزارش صلح آمیز این جمعیت؟" "به من اعتماد آنها را تنها به نظر می رسد اگر تشدید بحران سیاسی."

"من نمی توانم نفس بکشم'

جزئی درگیری را شکستن بعد در شب بموقع گرفتن بسیاری از رسانه ها مورد توجه است. دولت ابراز خشم خود را هشدار داد که "خشونت در هیچ جایی در دموکراسی". اما این واژه ها را حلقه توخالی به جوانان از مهاجر-غنی حومه که تجربه خشونت عادی اساس — و که صدای کمی داریم فضا در دموکراسی است.

روابط بین پلیس و ساکنان بوده است مملو موضوع در فرانسه قومی متنوع حومه که در آن مردان از آفریقا و شمال آفریقا منشاء شکایت در مورد اینکه به طور معمول متوقف و جستجو تنها به دلیل رنگ پوست خود را.

یک مطالعه 2009 توسط فرانسه و مرکز ملی تحقیقات علمی نشان داد که سیاه پوستان بودند 11.5 برابر بیشتر احتمال دارد به بررسی توسط پلیس نسبت به سفید پوستان و کسانی که از عرب تبار هفت برابر بیشتر احتمال دارد. در یک افسرده چرخه خشونت و تنفر از جمله چک معمول می تواند منجر به خشونت مجادلات و در نهایت شورش یک معجون انفجاری که تهدید به دلیلی در این کشور coronavirus مستند زمانی که یک پلیس حادثه باعث چند شب از ناآرامی در پایتخت فرانسه را محروم حومه, شناخته شده به عنوان banlieue.

سرد تصویری از فلوید را به قتل توسط پلیس آمریکا در مینیاپولیس است برانگیخته مقایسه با این مورد از 24 سال از آدما Traoré که مرگ در حالی که در بازداشت پلیس در جولای 2016 برانگیخته روز درگیری در حومه شهر. دو کالبد شکافی و چهار جداگانه معاینات پزشکی ارائه شده متناقض دلایل Traoré مرگ با خانواده خود را حفظ که او خفه تحت وزن از سه افسران استفاده می شود که یک بحث روش برای مهار او.

Protesters hold up signs reading "Black Lives Matter", "Stop killing us" and "Justice for Adama".
معترضان نگه دارید تا نشانه های مطلب "Black Lives Matter", "Stop killing ما" و "عدالت برای آدما". © بنیامین Dodman, فرانسه 24

در خارج از دادگاه در روز سه شنبه بسیاری از معترضان انجام شده علائم خواندن "من نمی توانم نفس بکشم" — آخرین کلمات صحبت های هر دو فلوید و Traoré.

"امروز دیگر این مبارزه از Traoré خانواده — این مبارزه خود را بیش از حد" Assa Traoré, آدما Traoré خواهر و یکی از مارس کلیدی سازمان به جمعیت گفت. "هنگامی که ما برای مبارزه با جورج فلوید ما مبارزه برای آدما Traoré بیش از حد."

چرخه معیوب

ساعت قبل از تظاهرات پاریس بخشدار اعلام کرد او منع رویداد در زمینه بهداشت عمومی — یک حرکت بسیاری از معترضان را دیدم به عنوان شواهد بیشتر از دو برابر استاندارد.

"حتی به عنوان ما صحبت می کنند, کل پاریس را در نوار تراس. هیچ کدام از آنها با پوشیدن ماسک کجاست اجتماعی فاصله پرسید:" برچسبها اشاره به سمت مرکز شهر که در آن جمعیت زیادی خود لذت می برد اولین شب پس از 11 هفته مستند.

"نگاهی به جمعیت ما به جای: هر کس می پوشد, ماسک, همه, دقیق," او اضافه glossing بیش از راهپیمایان که در سمت چپ خود را به ماسک زدن زیر چانه و یا انجام هیچ.

چندین معترض برجسته تضاد بین ضرورت علت خود و بی پروا revelling فقط در اطراف گوشه.

"مقامات خوشحال هستند برای باز کردن کافه ها و مراکز خرید, اما آنها نمی خواهد اجازه دهید ما اعتراض علیه نژادپرستی و بی عدالتی گفت:" 17 سال سن آنا Boisnot که تبدیل شده تا با دوستان خود با وجود تردیدی در مورد کوروناویروس.

"ما نگران به خصوص برای پدر و مادر ما. اما ما تا به حال به اینجا ما نمی توانیم در زندگی در یک جهان که در آن تنها رنگی افرادی مانند ما هستند مورد آزار و اذیت توسط پلیس گفت:" مارلین Meite, 16. "نژادپرستی کاشته شده در جامعه ما آن را تبدیل به پیش پا افتاده مردم حتی نمی آن را ببینید دیگر" اضافه شده دوست خود را Raphaël Bavioudy.

سه نفر بودند heartened برای دیدن بسیاری از مردم سفید در جمعیت مانند 29 ساله Maxime, که گفت که او "بیمار و خسته از دیدن همان چرخه خشونت و نفرت و مصونیت از مجازات و دوباره و دوباره".

"چرخه معیوب فقط نگه می دارد تکرار خود گفت:" سوئیس متولد عکاس که کاهش یافته است را به نام و نام خانوادگی. "سفید بودن آن است که اغلب سخت به نژادپرستی و تبعیض است که بسیار فراگیر. و بیشتر ما در زندگی ما کمتر به احتمال زیاد به آن را ببینید زیرا ما را از جمله مسیرهای مختلف از کسانی که در شروع یک نقطه ضعف است."

Inégalité

فرانسه متقاطع اجتماعی و نژادی و نابرابری بودند یک بار دیگر در معرض در طول مستند در سراسر کشور اعمال شده در اواسط ماه مارس برای جلوگیری از گسترش Covid-19.

در اولین روز از سلول های, Seine-Saint-Denis بخش در شمال شرقی پاریس به فرانسه می رسد و از مهاجر-غنی مناطق – اختصاص 10 درصد از جریمه های دست برای نقض این مستند با وجود متشکل از بیش از دو درصد از جمعیت کشور. در طول هفته بعدی, فیلم های سنگین و دست و نژادی شارژ دستگیری گردش به طور گسترده ای در رسانه های اجتماعی باعث خشم و خواستار انتقام است.

Healthwise, Seine-Saint-Denis نیز پرداخت نامتناسب سنگین و قیمت. ترکیبی از خانواده های بزرگ در تنگ چهارم و عدم پزشکان و تخت های بیمارستانی در سمت چپ محلی جمعیت به خصوص در معرض ویروس. و در حالی که بسیاری از پاریسی فرار به حومه خوابگاه یا روشن به کار از خانه های پایتخت فقیر حومه عرضه شده بسیاری از کارگران که در خط مقدم نگه داشته کلان شهر در حال اجرا است.

اما برای فرانسه را با افتخار برابری طلب — و ظاهرا colour-blind — موسسات racialised طبیعت از جمله نابرابری به سادگی وجود ندارد نه به عنوان یک آمار نه به عنوان یک متمایز اجتماعی تجربه می کنند.

"همه که صحبت از برابری و برادری آن را مزخرف گفت:" روزنامه نگار سابق Divy Vasanth کوبیدن مقامات و رسانه ها برای امتناع از تعامل با اقلیت و اذعان نژادی و نابرابری.

Vasanth با اشاره به مورد خواننده و بازیگر Camélia Jordana که به تازگی ناشی از طوفان با استفاده از اصطلاح "قتل عام" به بحث از خشونت پلیس در حومه شهر به عنوان نشان دهنده جامعه ای است که نادیده افراد تا زمانی که آنها زندگی می کنند در banlieue و انتظار دارد آنها را سپاسگزار و "shut up" زمانی که آنها موفق هستند.

"هنگامی که Assa Traoré صحبت می کند او گفت: بسته به این دلیل است که او را از حومه. و هنگامی که Camélia Jordana می گوید چیزی است که او گفت: او هیچ دلیلی برای شکایت" Vasanth گفت. "آنها نمی گوش دادن به آنچه که ما را به می گویند: آنها را مسخره کلمات استفاده می کنیم و چشم پوشی از ماده است."

پلیس 'درد و رنج بیش از حد'

"ما سیاه و قهوه ای و سفید و غیره. این واقعیت است. و ما باید برای جلوگیری از تظاهر که سیاه پوستان و دیگران هستند و نه تبعیض" گفت: Maelle M. a 23 ساله دانشجو از حومه پاریس ایستاده در این نزدیکی هست با خواندن نشانه: "آن را در مقابل سیاه و سفید. این همه در مقابل نژادپرستان".

Maelle و دوستش الین نیز dithered در ظهر قبل از پیوستن به این تجمع ترس برای ایمنی خود را. آنها انجام شده شیر و قطره چشم خود را در کوله پشتی به سهولت نیش از teargas.

"البته فرانسه و امریکا بسیار کشورهای مختلف اما آنها یک دشمن مشترک: نژادپرستی" گفت: Maelle. "هیچ چیز هرگز تغییر خواهد کرد تا زمانی که مردم تحصیل کرده هستند در مورد نژاد پرستی. شروع با پلیس است."

For Maelle M. (right) and her friend Aline, tackling racism is they key to healing the fraught relationship between police and youths in the suburbs.
برای Maelle M. (راست) و دوستش الین مقابله با نژادپرستی است و در آنها کلید شفا مملو رابطه بین پلیس و جوانان در حومه شهر. © بنیامین Dodman, فرانسه 24

تضاد بین پلیس و گروه های اقلیت در مناطق محروم نشان دهنده یک ساختاری عدم تمایل به تعامل با جوامع محلی.

استقرار پلیس جامعه در نوبه خود از قرن مشخص شده یک عمر تلاش برای پل خلیج فارس با ساکنان banlieues. اما به اصطلاح پلیس proximité de (نزدیکی پلیس) jarred با سخت "نظم و قانون" لفاظی های محافظه کار firebrand نیکولا سارکوزی که منحل واحد پس از تبدیل شدن به وزیر کشور فرانسه در سال 2002.

"شما یک مددکار اجتماعی" سارکوزی معروف گفته یک افسر که به کمک سازماندهی مسابقات فوتبال برای جوانان, در یک فقیر حومه شهر تولوز.

همیشه از چپ سیاستمداران باید به طور منظم شناور ایده reintroducing نوعی از پلیس proximité de. اما رئیس جمهور فرانسوا اولاند سوسیالیستی دولت ساخته شده به هیچ گونه تلاش. به جای ترس از جوانان اقلیت خاص توسط پلیس فرانسه از دولت reneged در مبارزات انتخاباتی وعده را به شما معرفی یک فرم نوشته شده است برای دریافت تمام چک هویت انجام شده توسط افسران — اندازه گیری طولانی حمایت فعالان در مقابل نژادی.

از جمله وعده های شکسته را گسترده تر خلیج فارس بین سیاستمداران و اقلیت ها گفت: برچسبها تاسف خوردن تعداد کمی از سیاستمداران حضور در روز سه شنبه رالی.

"تنها افراط علاقه: سمت چپ برای حمایت از ما و سمت راست را به پشت پلیس" او پکتیا میباشد. "همانطور که برای جریان اصلی آنها اهمیتی نمی دهند."

برچسبها گفت: سیاستمداران نمی شد کمک به پلیس با اجازه دادن به چرخه خشونت و تنفر به کشیدن به جای پرداختن به ریشه آن باعث می شود. مقامات باید دوباره سیاست جامعه و جلوگیری از استقرار rookie افسران با هیچ دانش از زمین او استدلال کرد.

"هنگامی که صحبت کردن در مورد banlieue مردم به استفاده از عبارت "باندهای" و "omertà' (کد سکوت). اما وجود دارد به مراتب بیشتر omertà در پلیس," او گفت:. "و آنها از این رنج می برند بیش از حد."



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن