بچه ها عاشق فروشگاه اینترنتی هستند

در حقیقت اگر بسیاری از ما در حال حاضر به راحتی محصول یا خدمتی را از یک فروشگاه خریداری میکنیم؛ مدیون فعالیتها

توسط مدیر سایت در 19 اردیبهشت 1402

در حقیقت اگر بسیاری از ما در حال حاضر به راحتی محصول یا خدمتی را از یک فروشگاه خریداری میکنیم؛ مدیون فعالیتهای خیلی حرفهای دیجیکالا در خصوص فرهنگسازی خرید اینترنتی هستیم. در حال حاضر یعنی سال 96 حدود 2700 نفر در این کسب و کار فعالیت میکنند. اولین شعبه فیزیکی خود را برای فروش کتاب در سال 2015 نیز در آمریکا تاسیس کرد. چرا که به واسطه تجربیاتی که خود این افراد دارند، در اختیار شما دوستان عزیز قرار میدهند. پیوند بین دیجی کالا و شبکهی تبلیغاتی انتورک هم در رشد آن تاثیر زیادی داشته است؛ هر دو پروژه موفق شرکت سرآو به مدیریت سعید رحمانی سرمایهگذاری کرده است. دیجی کالا برای خلق تجربه کاربری بالا همچنان در دو بخش علاوه بر توضیحات فنی محصولها، DigiMag را در تابستان 94 ایجاد کرده است؛ شامل بخشهای خبری، سرگرمی، ویدیو و پادکست است، تا افراد بتوانند در مورد محصولات دیجیتالی برندهای مختلف اطلاعات زیادی را کسب نمایند. کسب و کار اینترنتی ای مالز هم رتبه الکسای 105 در ایران و 6847 جهان است که در حقیقت رابط بین خریداران و فروشندگان است.

کارآفرینها و مدیران Proactive شرکتهای مختلف یک کسب و کار به خوبی میدانند؛ داشتن تبلیغات و بازاریابی مستقیم تاثیر فراوانی در جذب مشتری و کنار زدن رقبای جدی دارد. این در حالی است که در یک فروشگاه فیزیکی؛ تهیه منابع چاپی، ایجاد فضایی در مغازه برای ارائه اجناس جدید یا تخفیفدار و یا تبلیغات در نشریات محلی، فرایندی پرهزینه و زمانبر در فروشگاه فیزیکی است. در فروشگاه لوازم خانگی میتوانید لوازم خانگی برقی کوچک اعم از جاروبرقی، سرخ کن، آبمیوهگیری، همزن و انواع لوازم برقی مورد نیاز آشپزخانه و خانه را با سهولت کامل خریداری کنید؛ همچنین در فروشگاه اینترنتی لوازم خونگی لوازم آرایشی و بهداشتی شخصی نیز موجود است و افراد میتوانند اقلامی همچون انواع ریشتراشها و ماشینهای اصلاح، سشوار و حالت دهندههای مو را نیز از این مجموعه خریداری کنند. تا با استفاده از این معرفی مزیت رقابتی که باید هر فروشگاهی نسبت به رقبای خود داشته باشند را بهتر درک نمایند. فروشگاه اینترنتی کالا تیک کار خود را از تابستان 96 آغاز نموده است و در حوزههای متفاوت عرضه محصولات دیجیتال فعالیت مینماید. وجود دارد که مشتریان عزیز میتوانند به صورت نقدی و اقساطی از فروشگاه بزرگ ما خرید انجام دهند.

دیجی کالا فروشگاه خود را در ابتدا با فروشگاه ساز مجنتو راهاندازی کرد. این بخش با عنوان OpenBox فعالیت خود را شروع کرده است که به صورت زیر مجدد قیمتگذاری میشود. مطمئن هستم که این شرکت بزرگ ایرانی چنین قابلیتهایی را دارد و به این موضوعات هم توجه زیادی دارد. البته ساخت چنین سایتی معمولا هزینه زیادی میخواهد. بعد از مدتی پلتفرم فروشگاه اختصاصی مختص خودشان را ایجاد کردند، که قابلیتهای زیادی را به آن اضافه کردند. با این که روزانه نزدیک 850 هزار کاربر یونیک از آن بازدید میکنند. در ابتدای راهاندازی افراد آن را به خاطر اینکه اطلاعات خوبی را در مورد محصولات دیجیتالی ارایه میداد؛ پیگیری میکردند که بعدها با افزایش مهارتشان در این حوزه و کسب تجربیات جدید شروع به ایجاد فرهنگ خرید اینترنتی در کشورمان نمودند. قبل از این که به معرفی 10 فروشگاه اینترنتی برتر در کشورمان بپردازم؛ خواستم که با ساختار کسب و کار دیجیتالی از این نوع آشنایی بیشتری پیدا کنید. از ابتدای زمستان ۹۴، دیجیکالا تصمیم گرفت و تدبیری اندیشد تا مشتریها هم این فرصت را داشته باشند؛ که از بهترین و کم آسیبدیدهترین کالاهای جعبه باز با قیمتی پایینتر استفاده کنند؛ کالاهایی که دچار آسیب یا مشکل جدی نیستند و البته که در توضیح محصول، ایرادشان بهصورت کامل شرح داده شده است.

خانم ها دوست دارند که همیشه شیک و آراسته باشند به همین دلیل انواع مدل لباس از جمله مانتو زنانه و شومیز زنانه را برای حضور در موقعیتهای مختلف انتخاب میکنند.سله بن با انواع دسته بندی زنانه با قیمتی اقتصادی با اعلاترین پارچهها و انواع مدل برش، دوخت و جنس پارچهها می باشد و همچنین همیشه راحتی لباس ها شعار سله بن بوده است. از ایرادات کالا عکاسی می شود و کالا با ذکر جزیی ترین ایرادات در سایت جعبه باز درج می شود. از ویژگی های بوتیک تاج این است که فروش به صورت عمده هم انجام می دهند. جعبه باز گروه های کالایی را با توجه به نیاز های فصلی ارائه می کند. ارسال پست های پشتیبانی شده با مارک های تجاری برند تجاریتان، پستی ارسال کنید که نشان دهنده برند تجاری یا معرف تبلیغ محصول تبلیغاتی شما باشد. که رقبا با صرف هزینههای تبلیغاتی بیشتر هم نمیتوانند چنین فروشی را تجربه کنند.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با دیدن صفحه اصلی وب سایت خود باشید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن
avatar
کاربر سایت
تاریخ ثبت : 19 اردیبهشت 1402


avatar
کاربر سایت
تاریخ ثبت : 19 اردیبهشت 1402