بوکوحرام جهادی مرگبار در درگیری با ارتش در جنوب غربی نیجر

صادر شده در: 06/05/2020 - 03:36 بوکوحرام مبارزان درگیری با نیروهای دولتی روز یکشنبه در دیففا بزرگترین شهر در

توسط NEWSPISHGAMANNN در 17 اردیبهشت 1399

صادر شده در:

بوکوحرام مبارزان درگیری با نیروهای دولتی روز یکشنبه در دیففا بزرگترین شهر در جنوب غربی نیجر در چه جهادی گفت: یک حمله موفق در یک اردوگاه نظامی.

تبلیغات

متضاد نسخه از نتیجه پدید آمده در روز سه شنبه با اسلامگرایان ادعا به تاخت و تاز کردن سایت اما ساکنان محلی گفتن AFP که مهاجمان شده بود دفع شد.

یک تبلیغ ویدئویی منتشر شده توسط دولت اسلامی غرب آفریقا استان (ISWAP) یک بوکوحرام متلاشی شدن گروه وابسته و به اصطلاح دولت اسلامی و آزار به شدت مسلح طوفان ارتش اردوگاه زیر پايدار و مبارزه با سلاح های سنگین آتش.

یک سرباز دیده می شود دروغ گفتن رو به پایین بر روی زمین یا مرده و یا ناخودآگاه و از اصابت گلوله.

مهاجمان پس از ترک این اردوگاه با وسایل نقلیه نظامی و سلاح به فریادهای الله اکبر (خدا بزرگترین است).

منطقه اطراف Diffa شهرستان در حدود 200 ، 000 نفر در نزدیکی مرز نیجریه بارها مورد حمله این گروه جهادی که ظهور در نیجریه در سال 2009.

محلی مردم شهادت دادند که آنها شنیده ام صدای سنگین مبارزه با.

"ما شنیده تیراندازی به خصوص سلاح های سنگین بین 4:30 بعد از ظهر و 7:00 pm در سمت جنوب از شهر" Masturbation Boukar یک ساکن محلی گفت.

"این یک بی پروا نفوذ تلاش بوکوحرام بودند که پس از آن مجبور به پل در Doutchi," او گفت: با اشاره به مرزی پل حدود 30 کیلومتر (18 مایل) به دور است.

یک شهروند دیگر گفت: این حمله "آمد بیش از نیجریه طرف در اواخر بعد از ظهر هنگامی که ماه رمضان سریع به -- آنها بدیهی است که امیدوار به گرفتن سربازان ما بی خبر است."

یک منبع امنیتی تایید کرد "حمله" اما به جزئیات. وزارت دفاع تماس با خبرگزاری فرانسه گفت: این امر با انتشار بیانیه ای بعد.

مشکل منطقه

بوکوحرام شورشیان ادعا کرده بیش از 36,000 زندگی پس از آن آغاز شد و در شمال شرقی نیجریه در سال 2009 و آواره نزدیک به دو میلیون نفر از خانه های خود.

خشونت بلوکهای بیش به کشورهای همسایه در ساحل عاج در سال 2015 به خصوص در دریاچه چاد منطقه که در آن مرزهای کامرون چاد و نیجر و نیجریه همگرا.

این Diffa منطقه است خانه را به 120,000 پناهندگان از نیجریه به عنوان به خوبی به عنوان 110,000 مردم آواره در نیجر به گفته سازمان ملل متحد آمار منتشر شده در ماه اکتبر.

روز یکشنبه حمله پس از هوا و زمین حمله علیه گروه توسط چاد پس از یک حمله بی پروایی نشان دادن که در آن نزدیک به 100 سرباز کشته شدند.

چاد ادعا می کند آن را به کشته شدن یک هزار و جهادی و از دست 52 از آن مردان و سوار جهادی در خارج از قلمرو آن است.

در اواخر ماه مارس تیمهای وزارت دفاع ادعا کرد که "از چهره های پیشرو" در بوکوحرام ابراهیم Fakoura شده بود کشته در یک عملیات در دریاچه چاد منطقه است.

در سال 2015 وفاداران بین نیجر سربازان و جنگجویان بوکوحرام در اطراف پل های استراتژیک در Doutchi و در نزدیکی Damasak یک مرز نیجریه ایجاد کرد که جهادگران تصرف در اکتبر 2014 ،

Damasak شد retaken بعد توسط ارتش نیجر حمایت Chadian سربازان.

نیجر نیز در مواجهه با حملات از جهادگران در غرب این کشور که از کشور مالی است.

حدود 4000 نفر کشته شدند در مالی و نیجر و بورکینافاسو در سال گذشته در جهادی خشونت است که اغلب در هم تنیده با اینتر-جامعه تنش با توجه به سازمان ملل متحد تخمین می زنند.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن