بوستون می تواند شروع به گسترش برخی از پیاده رو به جاده تا پایان ماه با ایران

کارگران در بوستون حمل و نقل بخش را آغاز کرده اند inventorying شهر متعلق به مخروط ترافیک و بشکه آنها به عنوان آ

توسط NEWSPISHGAMANNN در 24 اردیبهشت 1399

کارگران در بوستون حمل و نقل بخش را آغاز کرده اند inventorying شهر متعلق به مخروط ترافیک و بشکه آنها به عنوان آماده برای یک coronavirus مربوط به تلاش برای ادعا می کنند بخش هایی از برخی از جاده های شهر برای گسترش پیاده روها اجازه می دهد تا برای بیشتر اجتماعی فاصله میان عبور و مرور از جمله مشتریان در رستوران ها که خواهد بود مجبور به کاهش خود را داخل صندلی فرماندار به آنها OK دوباره خود را باز و ناهارخوری - یک BTD رسمی گفت: شهرستان نمایندگان امروز.

در یک جلسه به نام با نمایندگان میشل وو (در مقیاس بزرگ) و لیز Breadon (Allston/برایتون), Vineet گوپتا, BTD مدیر برنامه ریزی گفت: مسئولان هنوز به دنبال دقیقا در کدام جاده ها می تواند یک پارکینگ خط گرفته شده - و یا نقل مکان به یک خط سفر - به اتاق را برای عبور و مرور به عنوان بسیاری از شهرستانها در سراسر جهان - و همسایه Brookline - انجام داده اند به عنوان افراد و در مورد بر پا و سفر خطوط باقی می ماند تا حد زیادی استفاده نشده.

مقامات نیز به دنبال محدود کردن ترافیک در سمت کوچکتر خیابان ها و ایجاد "پاپ" مسیرهای دوچرخه سواری و اتوبوس خطوط حداقل برای مدت زمان از coronavirus بحران است.

او گفت: کار به طور موقت گسترش پیاده رو باید شروع تا پایان ماه با بیشتر و بیشتر گسترش گردشگاهها اضافه شده بیش از چند ماه آینده. او افزود که اگر این شهر به اندازه کافی ندارد مخروط و بشکه به ترسیم فضاهای جدید به خاطر عبور و مرور امن و آن را محلی برای پیمانکاران عمومی به قرض گرفتن یا اجاره آنها را از.

یعقوب Wessel شهر را به قلمرو مدیر گفت: نامزدهای احتمالی برای گسترده تر راه رفتن مناطق شامل مرکز و خیابان در جامائیکا Plain, خیابان واشنگتن در درچستر را Codman مربع و النهار و خیابان در شرق بوستون. این سه خیابان را نامزد نخست برای "باز-محدود کردن رویکرد" از آنجا که همه آنها دو راه خیابان با پیاده رو باریک است که باعث می شود عابر پیاده اجتماعی فاصله دشوار است به خصوص که بیشتر مردم خارج و به درجه حرارت آب.

Wessel گفت: این شهرستان همچنین نگاه حتی تهاجمی تر "به اشتراک گذاشته شده/خیابان های آرام" در جاده های باریک مانند هارولد شمالی خیابان فرانکلین پارک. او گفت: بوستون خواهد بود قادر به انجام این کار به عنوان بسیاری از جاده ها به عنوان برخی از شهرهای دیگر از آنجا که بسیاری از بوستون ساخته شده است نه بر روی یک شبکه که منظور بالا بردن عمومی-ایمنی عمومی-حمل و نقل مسائل مربوط به.

وی افزود: این شهرستان نیز به دنبال در "پاپ آپ" مسیرهای دوچرخه سواری در مناطق مانند کشورهای مشترک المنافع خیابان بین کنمور مربع و بو پل Malcolm X بلوار و Columbus Avenue. در میان کسانی که ممکن است به نفع: در بزرگ عضو شورا مایک فلاهرتی, که گفت که او در حال حاضر دوچرخه سواری به طور منظم.

گوپتا و Wessel گفت: یکی از مناطق اصلی آنها با تمرکز بر اطمینان است که بهداشت و درمان کارگران و سایر کارگران ضروری می توانید به راحتی به شغل خود را حتی به عنوان محدودیت اعمال می شود. مسیرهای دوچرخه سواری یک بخش کلیدی از آنجا که بسیاری از کارکنان بهداشتی درمانی باید با شوق و ذوق گرفته شده به BlueBikes به نقطه ای که یک BlueBike ایستگاه خارج جرم است. به طور کلی در حال حاضر شلوغ در شهر گوپتا افزود BlueBike ایستگاه های اطراف لنگوود پزشکی منطقه نیز شاهد افزایش استفاده از.

دو و جارد جانسون مدیر عامل شرکت حمل و نقل مسائل بهداشت و درمان گفت: کارگران نیز بیشتر احتمال دارد به تکیه بر اتوبوس از قطار برای رسیدن به محل کار. جانسون گفت: قطار ridership دارای حفره حفره بیش از چند ماه گذشته - راه آهن رفت و آمد در حال حاضر حمل تنها حدود 1% از مردم از آن استفاده می شود. در حالی که اتوبوس ridership پایین است آن را نه افتاده کاملا تا آنجا که قطار او گفت: - اتوبوس ridership در حال حاضر 22 تا 33 درصد از آنچه در آن استفاده می شود. شهردار والش دیروز گفت او امیدوار است برای کار با T برای گسترش ظرفیت در برخی از خطوط اتوبوس که به طور معمول به شدت شلوغ مانند در جنوب بوستون.

Wessel گفت که همراه با جدید ممکن است خطوط اتوبوس شهر به دنبال گسترش طول اتوبوس را متوقف می کند - و حتی نقاشی نشانگر در پیاده رو به طوری که مسافران می دانید که چگونه به فضای خود را به عنوان آنها منتظر اتوبوس.

این جلسه با ارائه توسط جف ذره یک برنامه ریز شهری زندگی می کند که در Brookline که گفت آن فوری برای بوستون به حرکت به جلو با چنین طرح هایی را به عنوان سریع که ممکن است به دلیل coronavirus در حال رفتن به با ما برای مدت زمان طولانی.

"ما رو فوری فضایی بحران که نیازمند فوری پاسخ فضایی," او گفت:.

شهرستان شورا اد فلین (جنوب بوستون جنوبی پایان چینی, مرکز شهر) گفت که علاوه بر آن به عابرین پیاده و دوچرخه سواران بیشتر اتاق های شهرستان نیاز به انجام کاری در مورد درایور او گفت: باید با استفاده از کاهش ترافیک به نوبه خود محلی به خیابان کشیدن مسابقه speedways. او پیشنهاد کاهش زمان سراسر شهر بود با سرعت حد از 25 به 20 یا حتی 15 متر.p.h.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب