بوستون انتخابات مقامات می گویند که آنها می خواهم برای تبدیل به رای دادن از طریق پست اما احتیاط آن می تواند دشوار برای آماده شدن برای انتخابات سقوط

بوستون مقامات انتخابات گفت: شورای شهرستان در کمیته امروز در حالی که رای گیری از طریق پست خواهد بود ایده آل در

توسط NEWSPISHGAMANNN در 26 اردیبهشت 1399

بوستون مقامات انتخابات گفت: شورای شهرستان در کمیته امروز در حالی که رای گیری از طریق پست خواهد بود ایده آل در سن همه گیر آنها در حال حاضر مجموعه ای برای رسیدگی به آن را - که بدون برنامه ریزی مناسب آن می تواند به معنای داشتن صدها نفر از داوطلبان شمارش آراء در نزدیکی شهرستان در سالن که خواهد شکست نقطه تمام از تلاش برای نگه داشتن مردم به دور از هر یک از دیگر.

در جلسه اسپانسر شده از طرف شهرستان عضو شورا مت اومالی (جامائیکا Plain, West Roxbury) چندین نمایندگان ابراز می شود که ناامیدی که نه تنها وزیر امور خارجه ویلیام گالوین کاهش به شرکت در جلسه آنلاین خود کارکنان حاضر به نشان می دهد تا به عنوان به خوبی. عضو شورای لیدیا ادواردز (شمال شرق بوستون چارلستون) اگر چه بیشتر رفت و گفت او نا امید شده بود اما منزجر که دولت در شارژ از انتخابات حاضر به بحث در مورد این موضوع را با نمایندگان در دولت بزرگترین شهرستان.

اومالی گفت: او را تماشا مارس ریاست جمهوری اولیه در ویسکانسین - که قانونگذاران جمهوری خواه و قضات حاضر درخواست برای به تعویق انداختن - با وحشت و گفت: بوستون و ماساچوست باید چه کاری انجام چندین ایالت دیگر انجام می شود و حرکت به یک سیستم که در آن پیش فرض این است که رای دهندگان مجاز به رای دادن از طریق پست. در حال حاضر ساکنان ماساچوست می تواند تنها رای از طریق پست اگر آنها در ارتش و یا ارائه دلیل برای گرفتن یک رای گیری غایب.

انتخابات شهر کمیسر Eneida توارث گفت: او می خواهم عشق را به انجام رای گیری از طریق پست اما با اشاره به موانع مختلف است که نیاز به بر طرف شود در زمان برای سپتامبر. 1 اولیه:

این شهر نیست و در حال حاضر با سرعت بالا و جدول بندی و ماشین آلات مورد نیاز به تعداد حجم زیادی از رای غیابی که به معنی جمع آوری تعداد زیادی از داوطلبان به یک اتاق برای شمارش با دست در یک زمان وقتی که دقیقا همان چیزی است که شما نمی خواهید به انجام. شهر نمی تواند فقط پست کردن غیابی اما به جای آن باید به پست کردن فرم است که توسط آن می تواند رای دهندگان درخواست برگه های رای - به طور خاص برای سپتامبر زیرا این شهرستان دارای 181,000 ثبت نام رای دهندگان که برای تعیین این که کدام حزب رای آنها می خواهم می خواهم به صورت اولیه است. و ایجاد تغییرات عمده خواهد, البته, پول هزینه.

نمایندگان مانند O ' Malley گفت: آنها امیدوار برخی از تغییرات ساخته شده می تواند در سطح دولت که در آن گالوین و قانونگذاران در هش کردن تغییرات در دولت قانون انتخابات برای رأی دادن از طریق پست و آسان تر است. اما حتی با این که او پیشنهاد کرد که حداقل این شهرستان باید در گسترش اولیه رای گیری به طوری که می تواند رای دهندگان بیشتر به راحتی فاصله اجتماعی و باد در coronalines مانند در ویسکانسین. توارث اما گفت که رای گیری اولیه نیز چیزی است که نیاز به اقدام توسط قوه مقننه است.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن