برزیل در حال حاضر دوم در Covid-19 کشته و هشدار می دهد که "مبارزه نشده است'

صادر شده در: 13/06/2020 - 14:09اصلاح: 13/06/2020 - 14:09 برزیل روز جمعه ادعا کرد که موقعیت unenviable از داش

توسط NEWSPISHGAMANNN در 24 خرداد 1399

صادر شده در: اصلاح:

برزیل روز جمعه ادعا کرد که موقعیت unenviable از داشتن دوم بالاترین coronavirus مرگ و میر در سراسر جهان پشت سر ایالات متحده که چندین ایالت را منتشر کرده اند رکورد روزانه مورد برگه نشان می دهد بحران به مراتب بیش از.

تبلیغات

برزیل وزارت بهداشت ثبت 909 مرگ و میر در 24 ساعت گذشته, قرار دادن کل در 41,828 — معنی این کشور از 212 میلیون نفر در حال حاضر پیشی گرفته بریتانیا مرگ و میر.

کارشناسان هشدار می دهند که تعداد واقعی موارد در امریکا بزرگترین اقتصاد می تواند در بسیاری از موارد بالاتر از تأييد شکل 828,810.

"برخی از مناطق در یک مرحله بحرانی" در برزیل با مراقبت ويژه سطح اشغال بیش از 90 درصد سازمان بهداشت جهانی در شرایط اضطراری مدیر مایک رایان خبرنگاران گفت: در ژنو است.

رئیس جمهور برزیل Jair Bolsonaro که تهدید هفته گذشته به ترک که بیش از "ایدئولوژیک تعصب" است را رد کرد و این ویروس به عنوان یک "کمی آنفولانزا" و berated مقامات دولتی برای تحمیل مستندات.

آمریکای لاتین آخرین epicentre در جهان نبرد با رمان coronavirus که ظهور در چین در اواخر سال گذشته.

این منطقه ثبت کرده است بیش از 1.5 میلیون عفونت و 76,000 مرگ و میر با هیچ نشانه ای از ویروس رو به کاهش است.

در ایالات متحده که تایید کرده ترین Covid-19 مرگ و میر بیش از 114,000 — بیش از یک دوجین متحده از جمله دو نفر از پرجمعیت ترین تگزاس و فلوریدا گزارش خود را به بالاترین تا کنون روزانه به صورت مجموع در این هفته.

"این مهم است که ما به یاد داشته باشید که این وضعیت بی سابقه است. و این که این بیماری همه گیر به پایان رسیده است" رابرت Redfield, مدیر مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری گفت: یک رسانه مطبوعاتی در روز جمعه.

با این وجود رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و بسیاری از مقامات محلی باقی می ماند مصمم به رسیدن به بزرگترین اقتصاد جهان در مسیر بازگشت.

ویروس و در نتیجه مستندات را ناشی از افزایش میزان بیکاری در آمریکا — 44.2 میلیون نفر ثبت مدعیان بیکاری از اواسط ماه مارس.

در سراسر جهان همه گیر شده است به کشته شدن بیش از 425,000 مردم و آلوده به بیش از 7.6 میلیون نفر است.

اروپا بازگشایی

اروپا هل دادن به جلو با خروج آن از مستند با تعدادی از کشورهای در حال آماده شدن برای بازگشایی مرزها به صورت محدود در روز دوشنبه پس از کمیسیون اروپا خواست آرامش از محدودیت.

فرانسه گفت: این امر به تدریج بازگشایی مرزهای خود به غیر از کشورهای شنگن از ژوئیه 1.

یونان گفت: این امر استقبال گردشگران دوباره هر چند انگلیسی ها باقی می ماند منع و مسافران از ایتالیا و اسپانیا و هلند باید تحت آزمون در هنگام ورود.

آلمان گفت: آن را به پایان زمین مرز چک در روز دوشنبه.

و ایتالیا گفت: این امر اجازه می دهد تا تازه تماس های ورزشی از جمله تیم های ورزشی — از ژوئن 25.

در عین حال جهانی بهداشت مقامات هشدار داده اند که این ویروس است که به دور از موجود است.

"مبارزه تمام نشده است" چه کسی رئیس Tedros Adhanom Ghebreyesus گفت: پنج شنبه.

در شواهد از ادامه تهدید یازده املاک مسکونی در جنوب چین سرمایه قفل شده بودند با توجه به تازه خوشه از coronavirus موارد مرتبط به نزدیکی یک بازار گوشت در انتخابات گفت: شنبه.

هفت مورد که تا کنون شده است مربوط به Xinfadi گوشت در بازار, شش تن از آنها در روز شنبه تایید کرد مقامات اضافه شده است. نه در نزدیکی مدارس و مهد کودک ها بسته شده اند.

چین تا حد زیادی به ارمغان آورد های داخلی عفونت های تحت کنترل و در اکثر موارد در ماه های اخیر شده است در میان اتباع خارج از کشور از بازگشت به خانه.

در هند کارشناسان هشدار بدترین به مراتب بیش از.

مرگ و میر ناشی از کروناویروس در دهلی نو تقریبا دو بار به عنوان بالا به عنوان آمار رسمی نشان می دهد شهر افزودند.

و در روسیه مقامات گزارش 8,706 جدید کروناویروس موارد در شنبه, بالا بردن این کشور تجمعی شمارش بالا 520,000.

با 520,129 موارد روسیه سوم بیشترین تعداد در جهان پس از ایالات متحده و برزیل است. رسمی آن مرگ و میر می ایستد در 6,829 چند بار پایین تر از این رقم دیده می شود در کشورهای دیگر با جدی شیوع است.

(FRANCE 24 با AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن