Brookline پارک به باز بماند تا 11 p. m. برای افرادی که می خواهید به سعی کنید برای دیدن ستاره دنباله دار

یک شب در 90s شنیدم که شاتل فضایی خواهد بود عبور بیش از بوستون خواهد بود و قابل مشاهده برای چشم غیر مسلح. من هر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 31 تیر 1399

یک شب در 90s شنیدم که شاتل فضایی خواهد بود عبور بیش از بوستون خواهد بود و قابل مشاهده برای چشم غیر مسلح. من هرگز شنیده از این و قبل از من تا به حال دو چشم بنابراین من نمیفهمد چرا که نه آن را بررسی کنید ؟ من را فراموش کرده ام زمان دقیق اما فکر می کنم این پرواز بیش از 3 یا 4 هستم. آن وسط تابستان و یک شب زرق و برق دار. من پریدند روی دوچرخه و cruised به یک نقطه در brookline من می دانستم که تا به حال یک نمایش خوب از افق. کوری هیل پارک. من کمی عصبی بود زیرا دیر و خارج از محله من اما یک بانوی جوان من می دانستم که من در زمان برای دیدن ستاره ها در پارک یک بار و من می دانستم که این امر می تواند جای حق.

زمانی که من نورد وجود دارد فعالیت بیشتر از من انتظار می رود. . همانطور که من سوار تا قله خیابان و نزدیک پارک من می توانید ببینید وجود دارد که حدود یک صد نفر دیگر وجود دارد! هر کس فقط تخمگذار بر روی زمین به دنبال و در انتظار. آن را بسیار خنک. من می خواهم بگویم آن را مانند یک مرده نشان می دهد بدون band اگر شما می دانید منظورم چیست. در نهایت کسی که گفت: "آن است که وجود دارد!"

این پرواز در سراسر آسمان را از سمت راست به سمت چپ من. مراسم آشتی ترتیب دادند از fenway پارک نسبت به watertown. آن نگاه مانند یک هواپیما با کمی متفاوت چراغ نه به عنوان قابل توجه به عنوان من می خواهم امیدوار بود. من اما هرگز فراموش نکنید تخمگذار بر روی زمین در یک پارک در brookline, در نیمه های شب با یک دسته از عجیب غریبه.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن