کلمبیا سربازان کشتن یک کشاورز و سعی کنید به قاب او را به عنوان یک چریکی

تبدیل شدن به یک ناظر سربازان کشته شدن یک کشاورز در نزدیکی روستای انری در شمال غربی کلمبیا در آوریل 20.

توسط NEWSPISHGAMANNN در 3 تیر 1399
سربازان کشته شدن یک کشاورز در نزدیکی روستای انری در شمال غربی کلمبیا در آوریل 20. پس از قتل مردم محلی مواجه سربازان متهم آنها را از تلاش برای قاب کشاورز به عنوان یک چریکی. وجود دارد به طور واقعی برای این ترس: در 2000s ارتش اعدام هزاران نفر از غیر نظامیان و ادعا کرد آنها چریکهای همه در تلاش به باد تعداد کشته در جنگ چریکی جناح.

Oriolfo سانچز بود که در چهل سالگی کشته شد در روستایی منطقه Tacamocho در نزدیکی شهر انری در بخش Antioquia.
 

"او رفت و از خانه اش بیرون شد و چند ده متر از وجود دارد"

خوزه دیوید هرناندز یک نماینده برای یک روستایی انجمن در شمال Antioquia. او همچنین دپارتمان نماینده یک سازمان ملی کوکا خشخاش و ماری جوانا کشاورزان است. او در روستای انری زمانی که سانچز کشته شد:
 
متوجه شدم مدتی در اواخر صبح که سربازان دستگیر شده بود دو کشاورزان به صورت مبهم ، پیشتر گفته می شود در مقایسه با مردان به یک عکس از مرد شناخته شده به عنوان "Cabuyo" که منجر به یک گروه از مخالفان در فارک را 36th جلو. [یادداشت سردبیر: فارک مخفف نام اسپانیایی برای نیروهای مسلح کلمبیا یک جنبش چریکی که مبارزه برای چند دهه در کلمبیا. دولت امضا قرارداد صلح با فارک در سال 2016 اما گروه مخالفان در زمان سلاح های خود را به بالا و در 2019.] در واقع سربازان شده اند در این منطقه برای چند روز گذشته برای شکار "Cabuyo".

سپس در روز بعد به من آموخته که سانچز کشته شده بودند در نزدیکی که در آن دو کشاورزان دستگیر شده بود. او خانه را ترک کرد حدود 10 صبح برای رفتن به محل کار و به ضرب گلوله کشته شد چند ده متر از وجود دارد. یکی دیگر از کارگران پس از ترک خانه. سربازان اخراج در او بیش از حد, اما خوشبختانه گلوله فقط ضربه زدن به سقف خانه. چند دقیقه بعد سرباز آمد به خانه و گفت که آنها تا به حال فقط کشته شدن "Cabuyo". دیگر کارگر به عنوان به خوبی به عنوان یک زن که او نیز در حال حاضر گفت که سانچز فقط یک کشاورز و نه "Cabuyo". سربازان تا به حال ساخته شده است یک اشتباه بزرگ

خوزه دیوید هرناندز فرستاد تیم ما این تصویری که نشان می دهد محل که در آن سانچز کشته شد راست با یک خانه.

فرد فیلمبرداری این فیلم توضیح می دهد که یک گلوله ، فیلم های ارسال شده به تیم ما توسط خوزه دیوید هرناندز.
 

"ما پرسید این سرباز چرا که آنها می خواستند برای گرفتن بدن خود را"

Alejandro (نه نام واقعی او) است که یک کشاورز محلی است. او می خواست به استفاده از یک نام مستعار به خاطر او ترس برای ایمنی خود را. او تایید می کند این واقعیت است که مردم محلی متوجه شدم که دو کشاورزان دستگیر شده بود و تنها بعد از کشف کرد که سانچز کشته شده اند.
 
ما در ابتدا رفت به دیدن سربازان خواست که آنها را آزاد دو کشاورزان است. اما هنگامی که ما وجود دارد در حدود 5 بعد از ظهر این دو نفر به تازگی آزاد شده است. این دو کشاورزان به ما گفت که سانچز کشته شده بودند پیش از آن در روز.

پس از آن ما شاهد یک گروه از سربازان یک فاصله کوتاه. آنها حمل برانکارد با پیچیده کردن بدن در آن است. ما با نزدیک شدن به آنها و پرسید: چرا آنها تا به حال به کشته شدن سانچز و به همین دلیل آنها گرفته شده بود ،

آنها گفتند که این مرد به عنوان شناخته شده "Cabuyo". ما گفت که او نبود و ما قرار بود به این گزارش به تالار شهر [یادداشت سردبیر: Alejandro به طور خاص گفت که آنها صحبت می کنند به "Personería" و "Defensoría del Pueblo" d'Anorí دو دولت واحد تا به دفاع از حقوق بشر]. سربازان نقل مکان کرده بود بدن حدود 400-500 متر از جایی که سانچز کشته شده بود به یک محل که در آن یک هلیکوپتر می تواند آن را انتخاب کنید.

چند فیلم پست شده در رسانه های اجتماعی نشان می دهد سربازان و کشاورزان اطراف بدن پیچیده شده در سفید.

در ویدیو زیر شما می توانید شنیدن یک زن گریه کردن: "ما می دانیم که شما کشته شدن یک کشاورز به همین دلیل شما در [...]? شما قرار بود به تظاهر او چریکی! اما او نمی چریکی و ما نمی خواهد اجازه دهید به شما وانمود کند که او بود! ما نمی خواهد اجازه دهید او شما را!"

شما همچنین می توانید صدای یک هلیکوپتر. پیچیده بدن قابل مشاهده است شروع در سه ثانیه به این ویدئو.

"کشاورز Ariolfo سانچز رویز اعدام شد توسط ارتش کلمبیا در انری Antioquia. جامعه مانع از سربازان از دور گرفتن بدن مرده. رفتن آنها را به عنوان یک "مثبت کاذب" و وانمود کند که کشته شدن او در نبرد ؟ " شگفتی های این رسانه های اجتماعی کاربر.

این ویدیو نشان می دهد که همان جمعیت جمع آوری در اطراف بدن اما از آن است که به ضرب گلوله از نزدیک زاویه. شما می توانید شنیدن همان زن گریه کردن: "ما نمی خواهد اجازه دهید او شما را!"

Alejandro توصیف صحنه:
 

نگرش سربازان بود واقعا عجیب و غریب است. من فکر می کنم که آنها از ابتدا می دانست که آنها تا به حال به کشته شدن مرد شناخته شده به عنوان "Cabuyo". بنابراین ما شد همه فکر کردن که Oriolfo سانچز بود و دیگری "مثبت کاذب."

Alejandro ارجاع به خصوص وحشتناک عمل است که ارتش کلمبیا انجام شده در اوایل 2000s که شناخته شده به عنوان "مثبت کاذب" رسوایی. ارتش به کشته شدن هزاران نفر از غیر نظامیان بی گناه و قاب آنها را به عنوان چریکهای در جنگ کشته در تلاش برای اثبات چگونه کارآمد آنها در ضد چریکی مبارزه است. شماره های بالاتر را کسب سربازان پاداش و یا چند روز از ترک.

زرد سیگنال دود همدان در کنار سانچز بدن. سربازان با استفاده از این نوع سیگنال به کمک هلیکوپتر نظامی می دانند که در آن به زمین. خوزه دیوید هرناندز فرستاد تیم ما این فیلم.

ارتش در نهایت بیش از سانچز بدن روز بعد. نمایندگان از انری از Personería یک دولت واحد وظیفه با رعایت حقوق بشر حضور داشتند. سانچز به خاک سپرده شد در این روستا چند روز بعد.

خوزه دیوید هرناندز فیلم برداری این فیلم روز که سانچز به خاک سپرده شد در انری.

خوزه دیوید هرناندز در زمان این عکس روزی که سانچز به خاک سپرده شد در انری. عکس 1: "نه یکی بیشتر نه بیشتر مثبت کاذب کشاورزان باید محترم شمرده شود." عکس 2: "قتل یک کشاورز است که یک دولت جرم است." عکس 3: "دولت و آن [مسلح] نیروهای ایجاد شده برای دفاع و حفاظت از حق اولیه زندگی است و نه به آن را از ما دور است."

ارتش می گوید که به دنبال این حادثه

در یک توییت ارسال شده در مارس 20, خوان کارلوس رامیرز, Trujillo, فرمانده نیروهای نظامی در انری گفت که رویدادهای رخ داده است که "در طول یک عملیات نظامی" تحت بررسی قرار گرفتند. فرانسه 24 ناظران تیم تماس گرفت اما او پاسخ نداده است. ما خواهد شد به روز رسانی این مقاله اگر او پاسخ دهند.

حتی قبل از اینکه سانچز کشته شد, روابط بین ارتش و کشاورزان محلی در حال حاضر بوده است تنش پس مارس 9, زمانی که سربازان شروع به از بین بردن کوکا محصولات کشاورزی در این منطقه است. این نوع عمل خلاف به توافق صلح امضا شده در سال 2016 که شامل یک طرح به کشاورزان خود را به مبادله کوکا ماری جوانا و سایر محصولات غیر قانونی برای چیز دیگری.

مقاله توسط Chloé Lauvergnier (@clauvergnier).
 



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن