Covid-19: تقسیم متحده آمریکا

صادر شده در: 29/05/2020 - 13:52Modified: 29/05/2020 - 13:52 در ایالات متحده مبارزه با Covid-19 همه گیر است ت

توسط NEWSPISHGAMANNN در 9 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

در ایالات متحده مبارزه با Covid-19 همه گیر است تعمیق شکاف میان جمهوری خواهان و دموکرات ها. در مواجهه با دانشمندان تصمیم گیری ها و محدودیت هایی که آنها حاکی از, حامیان رییس جمهور و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در حال استناد به حقوق خود در مجموعه اول و دوم اصلاحات از قانون اساسی ایالات متحده. تیم ما گزارش از فلوریدا و لوئیزیانا در آمریکا در جنوب این کشور که در آن جنگ سیاسی است مواج.

تبلیغات

"به زنده و یا به مرگ", "ویروس جعلی واقعی آزادی-قاتل قوانین!" این پیام است که می تواند خواندن در ضد قفل تظاهرات که در حال افزایش در سراسر ایالات جنوبی ایالات متحده. Coronavirus است که تشدید تنش های سیاسی و تعمیق اختلافات بین دموکراتها و فوق العاده محافظه کاران است.

برخی از آمریکایی ها به خصوص تهمت حامیان در حال بازپس گیری حقوق اساسی – حق حمل اسلحه آزادی مذهب و یا حتی رایگان جنبش – نتیجه تضعیف اقدامات اضطراری صادر شده توسط مقامات به منظور مبارزه با این بیماری همه گیر.

>> سازمان دیده بان ما ویژه برنامه: Covid-19 در معرض خودنمایی نابرابری در آمریکا

در فلوریدا یکی از کشورهای متاثر Covid-19 خود را جمهوری خواه و فرماندار ران DeSantis یک سرسخت تهمت حامی ذکر شده است استثنا به "اقامت در خانه سفارش". این شامل اعلام تفنگ فروشگاه های ضروری کسب و کار صدور یک فرمان به authorise مراسم مذهبی و اجازه شهرداران تصمیم بگیرد که آیا به دوباره باز کردن در سواحل و هتل ها.

در ضمن در لوئیزیانا برخی از کشیشان در حال هجوم فرماندار دموکرات به نام آزادی مذهبی و در ادامه به برگزاری مراسم اجتماعی بدون فاصله.

در میان این بی سابقه بحران بهداشتی, چگونه برای مبارزه با این بیماری همه گیر در حالی که احترام به قانون اساسی ایالات متحده که تضمین آزادی های فردی? است coronavirus به خطر انداختن کشور ؟ تیم ما گزارش ها از ایالت های جنوبی که تبدیل شده اند به battlegrounds برای این بخش.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن