کرواسی حاکم محافظه کاران برنده انتخابات پارلمانی

صادر شده در: 06/07/2020 - 02:05 کرواسی نخست وزیر Andrej Plenkovic مورد ستایش قرار داد یک "بزرگ" re-پیروزی در

توسط NEWSPISHGAMANNN در 16 تیر 1399

صادر شده در:

کرواسی نخست وزیر Andrej Plenkovic مورد ستایش قرار داد یک "بزرگ" re-پیروزی در انتخابات برای خود محافظه کار HDZ حزب به عنوان مقامات نتايج آنها منجر انتخابات پارلمانی در روز یکشنبه.

تبلیغات

"پیروزی ما این است که نه تنها بزرگ اما اتصال او گفت:" دولت وظیفه به "کار با تمام قلب ما برای کرواسی".

حزب او در دوره به پیروزی 68 کرسی از 151-عضو مجمع جلوتر از 42 کرسی به دست آورد با رقبای اصلی خود سوسیال دموکرات ائتلاف به رهبری با توجه به نتایج رسمی با نزدیک به 90 درصد از آراء شمارش.

ملی و انتصاب بلوک Domovinski Pokret (میهن جنبش) به رهبری خواننده محبوب میروسلاو Skoro آمد سوم با 15 کرسی به دنبال محافظه کار ترین (پل) با هشت صندلی و چپ Mozemo (ما می توانیم) با شش کرسی است.

این HDZ خواهد شد در حال حاضر به دنبال شرکای به شکل دیگری ائتلاف حاکم که تحلیلگران بر این باورند نباید بیش از حد دشوار است با توجه به عملکرد قوی.

"آنها خیلی راحت موقعیت در حال حاضر به عنوان آنها ممکن است قادر به انتخاب شرکای خود است و ممکن است نیاز به مذاکره با مخالفان خود در جناح راست طیف از صحنه سیاسی" تحلیلگر سیاسی برتو Salaj گفته تلویزیون دولتی.

این HDZ رهبر و نخست وزیر وقت Andrej Plenkovic گفت: این پیروزی را به ارمغان آورد با آن تعهد به کار سخت.

"کرواسی است در مواجهه با چالش های جدی است که نیاز به از ما مسئولیت دانش و تجربه است. دقیقا کاری است که ما ارائه داده اند به کرواتی رای دهندگان او گفت:" پرداختن به خود هواداران است.

دولت جدید باید یک کار دشوار به نگه داشتن گرفتن در coronavirus در حالی که در تلاش برای بازگرداندن اقتصاد است که انتظار می رود به کوچک شدن حدود 10 درصد در این سال است. گردشگری درآمد پیش بینی می شود رکود 70 ٪ است.

کرواسی گزارش شده تعداد نسبتا کمی از COVID-19 عفونت - کمی بیش از 3000 موارد و برخی از مرگ و میر 100 تا کنون - اما عفونت به سرعت در دو هفته گذشته با روزانه تعداد موارد جدید اوج در حدود 80.

(FRANCE 24 با رویترز و خبرگزاری فرانسه)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن