Cumbies بهترینها packies در کنگره برای رای گیری سوال است که اجازه دهید هر بازار دریافت مجوز به فروش آبجو و شراب

عالی قضایی دادگاه امروز که رای دهندگان این سقوط را وادار به تصمیم می گیرید که آیا به تمام فروشگاه های مواد غذا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 6 خرداد 1399

عالی قضایی دادگاه امروز که رای دهندگان این سقوط را وادار به تصمیم می گیرید که آیا به تمام فروشگاه های مواد غذایی مناسب برای دریافت مجوز به فروش آبجو و شراب از طریق یک رای گیری سوال پیشنهادی راحتی-فروشگاه غول پیکر, Cumberland Farms که حداکثر هفت مجوز مجاز فعلی دولت قانون است.

این پیشنهاد را به از بین بردن محدودیت های فعلی در مورد چگونه بسیاری از آبجو و شراب مجوز هر شهر و شهرستان می تواند موضوع حداقل برای فروشگاه های مواد غذایی و حیاتی به Cumberland Farms - از بین بردن مجموع تعداد آبجو و شراب مجوز هر شخص یا شرکت می تواند خود را به عنوان به خوبی به عنوان افزایش تعداد مجوز یک نفر می تواند خود را به فروش مشروب. این امر همچنین دستور استفاده از کامپیوتری مجوز اسکنر سعی کنید به نگه داشتن kiddies از خرید مشروبات الکلی و ایجاد یک صندوق به استفاده از مشروبات الکلی کنترل کمیسیون برای به اجرا درآوردن جدید اندازه گیری به طور خاص به استخدام حداقل یک محقق برای هر 250 مجوز جدید در مجموع تایید شده توسط شهرستانها و شهرهای کوچک.

پس از دولت دادستان کل Maura هیلی گواهی سوال قابل قبول بود تحت اساسی امور خارجه ماساچوست بسته فروشگاه انجمن شکایت کرد با این استدلال سوال بود, در واقع, خلاف قانون اساسی, به دلیل آن شامل بیش از حد بسیاری از نامربوط شرایط و نقض قانون اساسی بند ممنوع است که رای دهندگان از اختصاص خاص مبالغ از پول است.

پس از پر کردن کت و شلوار بسته-انجمن فروشگاه نوشت:

Cumberland Farms در حال حاضر دارای 7 مجوز است که به همان مقدار که همه زنجیر دیگر مجاز است. Cumberland Farms معرفی آن رای گیری سوال برای دور زدن روند قانونگذاری توسط گیج کننده رای دهندگان به دادن این تنها شرکت کنترل بی سابقه ای از خرده فروشی الکل بازار با پتانسیل 200-فروشگاه شبکه. Cumberland Farms اهداف انجام این مقررات در Cumberland Farms ابتکار که بلافاصله ایجاد نامحدود فروشگاه مواد غذایی الکل مجوز طبقه بندی خارج موجود ماساچوست سیستم در حالی که همچنین از بین بردن کلاه چگونه بسیاری از فروشگاه دارنده پروانه می تواند خود را. در 2024, Cumberland Farms اجازه می دهد خود را در رقابت برای گرفتن تا در نهایت فسخ کل ایالتی و محلی محدودیت در نظارت بر بخش 15 مجوز. ایجاد یک انحصار مجازی برای Cumberland Farms است که به وضوح در نظر گرفته شده نتیجه.

اما دولت بالاترین دادگاه به طور کامل رد packies' مورد گفت که چهار نفر از این بخش از رای گیری سوال بسیار مرتبط با یکدیگر موافقت با هیلی که بازی در یک نقش خاص در "بلند کردن اجسام از محدودیت در تعداد و تخصیص مجوز برای فروش خرده فروشی از مشروبات الکلی به مصرف کردن محل."

دادگاه اذعان کرد که ایجاد شرایط جدید برای چک کردن شناسه و یک صندوق جدید برای استخدام بازرسان نمی شد به طور مستقیم متصل به این سوال که لغو محدودیت در تعداد الکل مجوز در دولت اما گفت که آنها هنوز هم معتبر برای ورود به این دلیل آنها مقابله با "بالقوه" از آن عمل و بنابراین معتبر بودند برای گنجاندن در سوال - شبیه به اقدامات در انتخابات سوال رای دهندگان به تصویب قانونی تفریحی ماری جوانا.

یکی از منطقی ممکن است نگران شود که خرده فروشی اعطای مجوز به فروشگاه های مواد غذایی, یک کلاس کسب و کار با داشتن تجربه کمتر از موجود بسته بندی در فروشگاه های فروش مشروبات الکلی این امر در بیشتر غیر قانونی خرید الکل توسط افراد زیر سن قانونی. نیاز به تایید سن قبل از هر گونه خرید ممکن است کاهش این خطر است. به طور مشابه گسترش از دسترس خارج از محل مجوز به احتمال زیاد ضروری بیشتر اجرای تلاش های این کمیسیون نیاز به منابع اضافی به عنوان ارائه شده در بخش 8 از طرح دادخواست 19-14. سن-تایید و اجرای مقررات در نتیجه عملیاتی مربوط به مقررات دیگر از اندازه گیری. ما را قانع کرد که طرح دادخواست 19-14 مجموعه چهارم یک متحد بیانیه ای از سیاست است و به اندازه کافی منسجم برای اجازه دادن به یک "بله" یا "نه" رای دادن.

دادگاه همچنین رد این استدلال که این اندازه گیری را پیشنهاد ایجاد یک صندوق دولتی به استخدام محققان نقض قانون اساسی نیاز است که رای سوالات شامل خاص تخصیص چرا که قوه مقننه را به شکل. اندازه گیری نمی کند مجموعه ای از یک مقدار خاصی از پول مورد استفاده قرار گیرد برای اجرای قانون جدید و در هر صورت شرایط که گفت پول واقعی برای صندوق "خواهد بود منوط به تخصیص بودجه" توسط قوه مقننه است.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن