دا: مردی که وانمود می شود یک بارگذاری راننده به ربودن و تجاوز به یک زن در ماه ژانویه در حال حاضر متهم در هفت حملات

آلوین Campbell, 39, بازداشت در ماه ژانویه به اتهام او تجاوز به یک زن او را برداشت تا در چنگ مرکز شهر در حال حا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 3 مرداد 1399

آلوین Campbell, 39, بازداشت در ماه ژانویه به اتهام او تجاوز به یک زن او را برداشت تا در چنگ مرکز شهر در حال حاضر چهره تفهیم اتهام در هفت موارد مشابه دوستیابی برای سال 2017 در Roxbury, جنوب بوستون و مرکز شهر به Suffolk County دفتر دادستان منطقه ،

با توجه به DA دفتر:

جزئیات هر یک از حساب متفاوت است اما در همه موارد کمپبل گفته هدفمند زنان در نزدیکی یا میله و یا مکان های دیگر که در آن مسمومیت آنان را ناتوان از رضایت و یا مقاومت در برابر. و در هر مورد زنان معتقد بودند با یک سوار به اشتراک گذاری راننده آنها را احضار کرده بود.

کمپبل آخرین کار کرده و برای بارگذاری در سال 2016, اما زمانی که خود را از خودرو کشف و ضبط شد در اولین مورد آن festooned با Uber برچسب و آرم. بسیاری از ضرب و جرح در محل کمپبل خودرو و او نیز در زمان تصویری از پنج ناخودآگاه قربانیان, با توجه به دادستان و تجاوز جنسی واحد کارآگاهان که به دست آمده حکم به جستجوی تلفن همراه خود را.

دا در دفتر و می افزاید:

با هیچ هیئت منصفه در دسترس برای شنیدن گسترده شواهد اضافی در طول COVID-19 گیر کارآگاهان از بوستون پلیس تجاوز جنسی واحد به دست آمده شکایت جدید در روز شنبه به منظور تسلیم حکم بازداشت در سیستم تا کمپبل آورده می شود می تواند به آنها در دادگاه. اطلاعات بیشتر در مورد اتهامات عمومی تبدیل خواهد شد که در آن زمان.

کمپبل برگزار شده است پشت میله های زندان به 250.000 دلار وثیقه از ژانویه زندگی در کامبرلند RI - که به او گفته سوار خود را در ماه ژانویه قربانی. او برادر بزرگتر از شهر بوستون عضو شورا Andrea Campbell (Dorchester, Mattapan).

در بیانیه ای دا راشل رولینز با اشاره به ژانویه بازداشت شد و تنها آخرین در یک سری از حملات به زنان توسط هر دو سوار-به اشتراک گذاری رانندگان و مردان تظاهر به سوار-به اشتراک گذاری رانندگان:

تنها شده اند دا نزدیک به 19 ماه است. این لیست طولانی از زنان – هر هدف حمله ربوده شده مورد تجاوز قرار گرفته و یا به قتل رسیدند – دلخراش است. خشونت جنسی یک شکل از جرم و جنایت نفرت و جنسیتی باید محافظت رده. از آن نمی باشد. خشونت علیه زنان نه یک زن مسئله این است که یک حقوق مدنی موضوع است. مردان ما در تماس با شما به مرحله و دخالت هنگامی که شما ببینید مشکوک و رفتار مجرمانه. صحبت می کنند به فرزندان خود را. مردان واقعی نیست تجاوز به عنف.

بی گناه و غیره.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن