مرگ و میر ناشی از سربازان در چین مرز برخورد نمی خواهد بیهوده' مودی می گوید

صادر شده در: 17/06/2020 - 15:49اصلاح شده: 17/06/2020 - 15:48 مرگ 20 سربازان هندی در درگیری با نیروهای نظامی

توسط NEWSPISHGAMANNN در 28 خرداد 1399

صادر شده در: اصلاح شده:

مرگ 20 سربازان هندی در درگیری با نیروهای نظامی در هیمالیا مرز "نمی خواهد بیهوده", نارندرا نخست وزیر هند روز چهارشنبه گفت به عنوان دو غول های بالا برگزار می شود-سطح مذاکرات به تلاش برای آرام افزایش تنش است.

تبلیغات

"من می خواهم به اطمینان کشور است که قربانی از سربازان ما را نمی خواهد بیهوده است. برای ما وحدت و یکپارچگی این کشور مهم ترین ... هند می خواهد صلح است اما قادر به دادن یک پاسخ اگر باعث" مودی گفت: در یک سخنرانی تلویزیونی ،

این حضور نخست وزیر هند در اولین سخنان در درگیری بین این دو کشور مسلح به سلاح هستهای زیر انتقادات از رهبران اپوزیسیون و مفسران در طول مودی دولت سکوت.

دو کشور افغانستان صحبت با تلفن به تلاش برای آرام کردن تنش ها در روز چهارشنبه با توجه به پکن.

اخبار تماس بین چین وانگ یی و هند Subrahmanyam Jaishankar – که نه تایید شده توسط دهلی نو – آمد به عنوان منابع به خبرگزاری فرانسه گفت که طرف مقابل باید شد در حال اعزام به منطقه از زد و خورد بالا در هیمالیا مخالف تبت.

چین حاضر به تایید آن را دچار هر گونه تلفات در درگیری در مرز در دهه اگر چه هند رسانه ها گفت: حداقل 40 چینی سرباز کشته شدند و یا به طور جدی صدمه دیده است.

فرانسه 24 Mandakini Gahlot در مورد هند و چین درگیری های مرزی

چین خواسته های هند مجازات کسانی که مسئول

وزارت خارجه چین در بیانیه ای گفت: وانگ خواستار "هند انجام یک تحقیق کامل" و مجازات کسانی که مسئول.

"سمت هند نباید بد قضاوت کردن وضعیت فعلی و باید دست کم نگیرید چین شرکت خواهد برای حفاظت از ارضی و حاکمیت ملی" به آن اضافه شده است.

این حادثه که روز شنبه در حدود 4,500 متر (15,000 پا) در Galwan دره منطقه تحت سلطه هند نورد کانال های خبری در روز چهارشنبه و مجموعه رسانه های اجتماعی روشن شده.

وقوع چند انفجار پیاپی در نقاط مختلف هند روز شنبه با تظاهرکنندگان خواستار تحریم کالاهای چینی با یکی از سوزاندن پوستر از رئیس جمهور چین.

منابع به خبرگزاری فرانسه گفت که ارتش حمل و نقل هوایی ساخته شده بود تعدادی از نادر شب فرود در له پایتخت هند در منطقه لاداخ در مقابل چین در تبت در سراسر شنبه شب.

'برخورد در پایین پشته

درگیری گزارش درگیر شدید دست به دست مبارزه با, اما هیچ تیراندازی در خط با شیوه دیرینه با هدف اجتناب از کامل رویارویی نظامی بیش از اختلاف 3,500 کیلومتر (2,200 مایل) مرز.

یک منبع ارتش گفته بودند "خشونت دست به دست را لغو کردند" در حالی که رسانه ها گفت که چینی ها سربازان حمله با میله و ناخن نکردم باشگاه است.

بسیاری از این کشته به نظر می رسد شده اند پانچ یا هل کردن ریج بر روی سنگ و به یک رودخانه یخ زده در زیر.

"آنها آمد برخورد کردن مانند رایگان-سقوط اشیاء" یک منبع به خبرگزاری فرانسه گفت.

Postmortem امتحانات در آن کشته شدند نشان داد که "دلیل اصلی مرگ غرق شدن است و به نظر می رسد مانند آنها سقوط از ارتفاع به داخل آب به دلیل صدمات سر" یک مقام رسمی به خبرگزاری فرانسه گفت.

هر دو طرف به رقابت نسخه از خشونت است.

پکن گفت: نیروهای هندی "عبور از خط مرزی دو بار ... تحریک و حمله به پرسنل چینی" در حالی که یک سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: درگیری به وجود آمد و از "تلاش های طرف چینی به طور یک جانبه تغییر وضع موجود" در مرز.

ما خواستار خویشتن داری

ما که نصب اختلاف با چین اما می بیند هند در حال ظهور به عنوان یک متحد گفت که امیدوار است برای یک "راه حل صلح آمیز".

سازمان ملل متحد به نام برای هر دو طرف به "حداکثر خویشتنداری" در حالی که روسیه استقبال اخبار پس از آن صلح آمیز تماس بین دو همسایه است.

هند و چین هرگز حتی توافق در طول "خط کنترل واقعی" مرز.

آنها جنگیدند مختصری جنگ در سال 1962 و درگیری به دنبال آن در سال 1967 اما تاریخ و زمان آخرین شات اخراج در خشم شد و در سال 1975 زمانی که چهار سرخپوستان درگذشت.

در سال 2017 وجود دارد 72 روز مرحله نهایی مسابقات پس از چینی نیروهای نقل مکان کرد و به اختلاف Doklam فلات در چین-هند-بوتان مرز.

اخیر سربازان ارتش در تنش آغاز شد و در اوایل ماه مه زمانی که چندین هندی و چینی سربازان مجروح در برخورد.

خود خاردار رابطه نیز تیره و تار در ماه اوت زمانی که هند لغو نیمه خودمختار وضعیت جامو و کشمیر دولت و تقسیم کردن لاداخ به یک جدید اداری و خاک.

Ladakh تا حدودی ادعا توسط پکن. هند در همین حال شده است irked توسط چین را به حمایت از پاکستان و اقتصادی راهرو رفتن را از طریق بخش کشمیر تحت کنترل اسلام آباد اما ادعا هند است.

(FRANCE 24 با AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب