'پرندگان فرود آمد': فرانسوی ساخته شده هواپيمايی جت می رسند در هند میان چین تنش

صادر شده در: 29/07/2020 - 18:00 دسته اول از پنج فرانسوی ساخته شده هواپيمايی جت های جنگنده وارد در یک پایگاه

توسط NEWSPISHGAMANNN در 8 مرداد 1399

صادر شده در:

دسته اول از پنج فرانسوی ساخته شده هواپيمايی جت های جنگنده وارد در یک پایگاه نیروی هوایی در روز چهارشنبه مقامات هندی گفت که این کشور به دنبال مدرن سازی نظامی خود را در میان چالش های امنیتی با پاکستان و چین است.

تبلیغات

هواپیما فرود آمد در قرضاوي در امبلا در هاریانا دولت امنیت را در. پلیس و سربازان بسته جاده های منتهی به پایه ممنوع, عکاسی و اجرا محدودیت در تجمع بیش از چهار نفر افسر پلیس Abhishek Jorwal گفت.

"پرندگان فرود آمد با خیال راحت در Ambala," هند وزیر دفاع Rajnath Singh توییتی. "اگر هر کسی باید نگران یا انتقادی در مورد این قابلیت جدید ... باید کسانی که می خواهند به ما را تهدید تمامیت ارضی."

هندی و چینی سربازان در حال قفل شده است و در زمان stand-off همراه خود را مورد مناقشه مرزی در منطقه لاداخ در حالی که نیروهای هندی به طور منظم برخورد با سربازان پاکستانی همراه خود را عملا frontier در مورد مناقشه کشمیر است که همچنین ادعا کرد توسط پاکستان است.

در سال 2016 پنج حمله و سه هندی سرباز کشته شدند در بیش از 14 ساعت از مبارزه در حمله به یک پایگاه نیروی هوایی در پتهنکت در کشور همسایه پنجاب دولت است. هند سرزنش پاکستان شبه نظامیان برای حمله است. پاکستان را محکوم کرد حمله خواستار آن یک حادثه تروریستی.

این جت های جنگنده بخشی از $8.78 میلیارد دلار قرارداد امضا شده با کشور فرانسه در سال 2016. آنها به طور رسمی پذیرفته در نیروی هوایی هند تا اواسط ماه اوت است.

هند تبدیل به بزرگترین وارد کننده اسلحه آن را به عنوان modernizes نظامی خود را. هند وزارت دفاع در جولای 2 تایید خرید از 21 روسی MiG-29 و 12 Sukhoi Su-30MKI هواپیماهای جنگنده هزینه $2.43 میلیارد به جای منسوخ دوران شوروی سلاح.

دفاع معاملات آمده در میان افزایش تنش ها در امتداد مرزی مورد مناقشه با چین در لاداخ که در آن دهلی نو فرستاده است تشویقها از جت های جنگنده و تجهیزات نظامی پس از دست به دست مبارزه بین هندی و چینی سربازان در 15 ژوئن چپ 20 سرخپوستان مرده است.

هندی و چینی مقامات نظامی و دیپلمات برگزار شد از چند دور مذاکرات با هدف رسیدن به یک راه حل اما بن بست همچنان ادامه دارد.

هند روابط با کشور همسایه پاکستان آمار پایین ترین سطح از ماه اوت گذشته زمانی که هند لغو استقلال و نیمه استقلال بخشی از کشمیر را کنترل می کند. هند و پاکستان باید در مبارزه دو جنگ بیش از کنترل منطقه هیمالیا از آنجا که بریتانیا به آنها استقلال از استعمار در سال 1947.

(AP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن