توسعه دهندگان فایل طرح های جدید برای دروازه به اهل کشور نوبی یا حبشه مربع همراه Melnea Cass بلوار

پارکینگ که در حال حاضر به همراه کشش Melnea Cass بلوار بین خیابان واشنگتن و هریسون خیابان را تبدیل به جدید مخلو

توسط NEWSPISHGAMANNN در 9 مرداد 1399

پارکینگ که در حال حاضر به همراه کشش Melnea Cass بلوار بین خیابان واشنگتن و هریسون خیابان را تبدیل به جدید مخلوط با استفاده از ساختمان های با پارک تحت پیشنهادات ارسال شده به BPDA توسط سه تیم توسعه برای ایجاد یک جدید دروازه های پیچیده برای اهل کشور نوبی یا حبشه مربع است.

پروژه های طراحی شده به مکمل خوبی توسعه از همسایه و رها Nawn کارخانه در خیابان واشنگتن که برای تیم جداگانه از توسعه دهندگان فرستاده شده خود را پیشنهاد. زمین یک بسته متعلق به شهر دیگر توسط وزارت امور خارجه حفاظت و تفریح نیز در کنار پیر هریسون Supply Co. انبار که بنجامین فرانکلین موسسه فناوری قصد دارد به جای آن جدید پردیس.

این BPDA بینی مناقصه برای بسته هم به نام بسته 8 و در مجموع در حدود یک هکتار در فضا در ماه فوریه تعیین کرده بودند که شامل مخلوط با استفاده از ساختمان و امکانات رفاهی از جمله پارک ها و نشانگر های تاریخی و یا راه های دیگر برای گفتن تاریخچه از سایت و اطراف آن منطقه است.

دروازه پلازا

یک کنسرسیوم جدید شهری مشترک Janey مدیریت ساخت و ساز و آپتون + همکاران ارائه یک پیشنهاد برای یک 14-داستان تراس برج ساخته شده از چوب با 92 واحد مسکونی و فضای اداری موزه مدنی-حقوق مرکز و یک میدان طراحی شده است به تعریف برنامه ریزی مارتین لوتر کینگ یادبود در بوستون مشترک در نزدیکی نقطه ای که در آن پادشاه شروع مدنی-حقوق مارس در سال 1965 از Roxbury به مشترک.

زمین هواپیما از دروازه پلازا را به یاد بیاورید در سال 1965 آزادی مارس پلازا طراحی مشترک و بیرون کشیدن لباس از سرنوشت - فرهنگی قابل توجهی موتیف است که تعریف 'میدان آزادی' در بوستون مشترک شروع کردن به عنوان فردی بفرس در لبه های سایت و ساختمان به آرامی با هم به یک الگوی یکنواخت فراخوانی قدرت فردی و جمعی.

مرکز الگوی زمین در گوشه ای از پادشاه مرکز برای عدالت اقتصادی و ایجاد فضایی برای هنر برنامه نویسی و اجرای برنامه. الگوی سپس صعود تا نمای ساختمان و اطلاع طراحی الگو louvers در سطوح فوقانی ساختمان.

این پیشنهاد در واقع دروازه ورود پلازا در گوشه ای از خیابان واشنگتن و Melnea Cass بلوار. لنگر موسسات - پادشاه اقتصادی مرکز عدالت موزه تاریخ طبیعی و Nawn کارخانه - قاب فضا. یک مسیر در امتداد غربی این ساختمان می کشد بازدید کنندگان از طریق پلازا گذشته الیوت زمین دفن و به آینده سایت بنجامین فرانکلین موسسه فن آوری است. مسیر کاشته شده با گونه های بومی و گرده خالی به هریسون خیابان و متصل به اصلی ورود مسکونی و خودرو رها کردن. همراه Melnea Cass جدید مسیر دوچرخه سواری, پیاده رو, خیابان, روشنایی, نفوذ بفرس و یکپارچه درختان خیابان ایجاد یک عابر پیاده و دوچرخه دوستانه مسیر در امتداد بلوار.

Proposed plaza

این ساختمان خواهد بود که برای اولین بار "توده چوب بلند" ساختمان در بوستون و یکی از چندین سازگار با محیط زیست اجزای مشترک می نویسد.

ششم سطح ایجاد حسی باغ کاشته شده با اسطوخودوس, ملیسا, نعناع, آویشن, Begenia, درمنه و دیگر معطر و بافت گونه است. در سطح هفتم فراهم می کند یک باغ برای باغ مراقبه و هشتم از طریق طبقه چهاردهم خصوصی ساکن پتیس کاشته را به خود جلب پروانه ها و گرده باغ مانند Monarda, Liatris, Silphium, ساسافراس و درختان میوه.

ساختمان را با 92 واحد مسکونی شامل 11 کار/زندگی هنرمندان استودیو.

دروازه پلازا پیشنهاد (89M PDF). دروازه پلازا طراحی جزئیات (37M PDF).

NUBA

Proposed NUBA building

یک گروه به رهبری Urbanica و از جمله مرکز ملی آفریقایی-آمریکایی و هنرمندان و به طور کلی هوا, Inc., اقلیت جمعیت و صندوق ملی مسکن مشارکت بنیاد پیشنهاد "اهل کشور نوبی یا حبشه هنر"-ساختمان متمرکز است که عبارتند از 102 واحد مسکونی - 35 آپارتمانهای آپارتمان 60 و 7 هنرمند کار/زنده فضاهای بشود مردم بین 30% و 120% از منطقه بوستون درآمد متوسط. سه یا چهار نفر از آپارتمانهای خواهد بود به فروش می رسد به یک اقلیت متعلق به صندوق سرمایه گذاری است که به نوبه خود خواهد بود موفق توسط یک اقلیت متعلق به نگرانی است.

این ساختمان شامل یک "ماهواره موزه" برای مرکز ملی آفریقایی آمریکایی-هنرمندان - که امیدوار بود برای باز کردن یک موزه جدید در یک شرکت شکست خورده پیچیده در سراسر بشکه ستاد در Tremont خیابان - و همچنین به عنوان یک از 7000 فوت مربع پلازا "فریم" بازسازی Nawn کارخانه و ترکیب سنگ نشانگر ترسیم سازه های تاریخی استفاده می شود که در سایت.

ساختمان را از 10 ، 000 فوت مربع از زمین طبقه فضای تجاری با هدف در محله کارآفرینان - که خواهد بود واجد شرایط برای کمک های مالی از $100,000 کارآفرینی صندوق توسعه دهندگان می اندازی.

NUBA پیشنهاد (40M PDF). NUBA طراحی جزئیات (26M PDF).

NuGateway

Proposed NuGateway building

Groma افزایش همراه و J. حلقه گل قرار دادن شرکت های تیمی برای, یک پیشنهاد برای یک "بائوباب الهام" 14 طبقه ساختمان با 103 واحد مسکونی در دفتر فضای یک مرکز هنر و یک بازار عمومی به عنوان به خوبی به عنوان فضای اداری و یک 12,000-فوت مربع پارک. آنها پیشنهاد پرداخت $10.5 میلیون برای اموال.

ما مفهوم اهرم دعوت باز پارک فضا برای قرعه کشی در جامعه و interweaves آموزشی و عناصر هنری به نمایش گذاشتن تاریخ فرهنگی غنی از Roxbury در خط مقدم. پارک منطقه لنگر انداخته است توسط اهل کشور نوبی یا حبشه دروازه و پس از تصویب از طریق نشان می دهد NuArts مرکز و اهل کشور نوبی یا حبشه عمومی بازار است. این دو موسسات یکی از با تمرکز بر هنر دیگر مواد غذایی و خرید سالن خواهد بود که هسته تساوی به اهل کشور نوبی یا حبشه مربع است. مربع شامل دو ساختمان اصلی massings. بالای اهل کشور نوبی یا حبشه بازار دو طبقه فضای اداری تجاری آوردن شغل خوب به منطقه و به آن ایست که اهل کشور نوبی یا حبشه برج با یک رستوران در آن پایه و 14 طبقه مقرون به صرفه و بازار-نرخ مسکن است. برنامه نویسی شده است و متفکرانه و با دقت انتخاب شده به منظور ایجاد منافع عمومی و اتصال. همه مرزهای این سایت فعال هستند اجازه می دهد تا سایت به یک محل با یک واقعی ترکیبی از خصوصی و عمومی زندگی می کنند, کار می کنند, غذا خوردن بازی محیط های. ...

تیم ما تا به حال بحث و گفتگو با گروه ها مانند هنرمندان برای بشریت برای کمک به ایجاد فرهنگی مقصد به نمایش گذاشتن آفریقایی هنر و تاریخ است. این فضا را باز کنید تا هوای پارک برای کمک به ایجاد کشش به دروازه به اهل کشور نوبی یا حبشه مربع است.

مسکونی واحد 33 خواهد بود نرخ بازار با باقی مانده 70 اجاره یا فروخته شده به مردم را بین 30 ٪ و 80 ٪ از منطقه بوستون درآمد متوسط. برخی از 51 درصد از فضاهای در بازار خواهد بود این سایت متعلق به اقلیت و زنان متعلق به نگرانی.

یکی از اصول در Groma است Seth Priebatsch که فروخته شده خود را راه اندازی مواد غذایی-تحویل نگرانی به GrubHub در سال 2018 به 400 میلیون دلار است.

او وارد املاک و مستغلات توسعه فضا به طور خاص به او اجازه می دهد به عقب از طریق پروژه های توسعه مانند بسته 8. بسته 8 خواهد درایو وطنی اقتصادی و فردی فرصت برای مردم است که تشکیل جامعه است.

NuGateway پیشنهاد (41M PDF). NuGateway طراحی جزئیات (111M PDF)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن