تقسیم رهبران اتحادیه اروپا به دنبال توافق در coronavirus بسته محرک

صادر شده در: 19/06/2020 - 12:45بروز رسانی: 19/06/2020 - 12:45 سران اتحادیه اروپا آغاز شد و روند تصویب بی ساب

توسط NEWSPISHGAMANNN در 30 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

سران اتحادیه اروپا آغاز شد و روند تصویب بی سابقه ای بسته محرک برای خود coronavirus زده اقتصاد در جمعه آگاه از نیاز به ارائه کمک به سرعت اما هنوز تقسیم بیش از آن اندازه نهایی و شرایط.

تبلیغات

27 ملی سران دولت آغاز یک ویدئو کنفرانس در 0800 به وقت تهران به بحث در مورد بازیابی برای بلوک که از دست داده است بیش از 100,000 زندگی به Covid-19 و چهره بی سابقه رکود اقتصادی تهدید ثبات آن و جهانی ایستاده است.

"این یک بحران بی سابقه که تا به حال تاثیر زیادی بر – اقتصادی و اجتماعی و همچنین در زنده ماندن اتحادیه اروپا گفت:" یک مقام ارشد اتحادیه اروپا و دیپلمات. "نشان می دهد که اروپا محافظت می کند ما می توانید هر گونه دیگر در این عنوان تاخیر تنها اوضاع را سخت تر و گران تر است."

مورد بحث است که اتحادیه اروپا بودجه بعد از حدود 1.1 تریلیون یورو برای 2021-27 و متصل بازیابی صندوق پیشنهادی 750 میلیارد یورو قرض گرفته شده توسط کمیسیون اتحادیه اروپا.

"با هم ... این است که یک محرک 1,850 میلیارد یورو رسید. این نه تنها کمک به اقتصاد این کشورها بودند که سخت ترین ضربه توسط ویروس. آن را نیز کمک می کند تا کشورهایی که اقتصادشان شده ضربه سخت به طور غیر مستقیم به دلیل مستندات," کمیسیون سر Ursula von der Leyen گفت.

کمک به پرداخت به طور عمده در میان بدترین ضربه کشورها مانند ایتالیا و اسپانیا اما تفاوت های بسیاری هنوز هم باید حل و فصل قبل از آن لازم است به اتفاق آرا توافق. مقامات و دیپلمات ها انتظار یک معامله می تواند در ماه ژوئیه.

"ما یک مسئولیت جمعی برای ارائه" رهبران' رئیس چارلز میشل گفت.

نیازمند جنوبی صرفه شمالی

در حالی که در حال حاضر بسیار مدیون جنوبی خواستار کمک های مالی بدون بیش از حد بسیاری از شرایط بیشتر صرفه جو شمالی می خواهد تنها مشروط وام.

"مشروط است یک مسئله بزرگ است. یک توافق در مورد اصلاحات می تواند ایجاد اتاق را برای مانور در کمک های مالی" یک دیپلمات است.

سوئد و دانمارک و اتریش و هلند به اصطلاح "صرفه چهار" نیز بر این باورند که پیشنهاد بازیابی صندوق بیش از حد بزرگ است و تخصیص پول به اندازه کافی مرتبط با این بیماری همه گیر.

شرقی کشورهای عضو اتحادیه اروپا می گویند بیش از حد پول را به جنوب و می خواهید برای حفظ زودتر صرف تمرکز بر کشاورزی و بسته شدن توسعه شکاف با غنی غرب است.

ثروتمند خالص دهندگان به اتحادیه اروپا خزانه از جمله صرفه چهار و آلمان می خواهند برای حفظ گذشته تخفیف در سهم خود را که می خواهید دیگران اوراق و هیچ توافقی در مورد چگونگی در نهایت بازپرداخت کمیسیون قرض گرفتن.

مقامات انتظار می رود رهبران اتحادیه اروپا باید حداقل یک یا دو بیشتر جلسات در فرد در ماه آینده برای رسیدن به یک توافق نهایی که هم علامت یک گام به سوی یکپارچه سازی در این بلوک پس از آسیب رساندن به عقب نشینی از مبارزه با تروریسم در اروپا.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن