شورش های قومی و مذهبی در سراسر آمریکا بیش از مینه سوتا, پلیس, قتل, دست به دستبند, سیاه, مرد

معترضان خشمگین از مرگ جورج فلوید یک دستبند سیاه و سفید مردی که در حالی که در بازداشت پلیس به دست اورد دسترسی

توسط NEWSPISHGAMANNN در 9 خرداد 1399

معترضان خشمگین از مرگ جورج فلوید یک دستبند سیاه و سفید مردی که در حالی که در بازداشت پلیس به دست اورد دسترسی به یک پلیس مینیاپولیس حوزه در روز پنج شنبه سوم شب متوالی از تظاهرات خشونت آمیز, پخش كردن, فراتر از شهرستان است.

تبلیغات

Livestream تصویری نشان داد که معترضان وارد ساختمان که در آن آتش آلارم blared و آبپاش زد به عنوان blazes شد. پلیس به نظر می رسد به سمت چپ ساختمان واقع در محله ای نه چندان دور از جایی که فلوید درگذشت دوشنبه. سخنگوی نمی بلافاصله در پاسخ به پیام های سمت چپ توسط آسوشیتد پرس.

مینیاپولیس ناآرامی های ویران چند بلوک در Longfellow محله با شورش های پراکنده برای رسیدن به مایل در سراسر شهرستان. این دومین شب متوالی از تظاهرات خشونت آمیز زیر فلوید مرگ که دیده می شد در یک ویدیو که نشان داد او برای نفس نفس نفس زدن در حالی که یک افسر kneeled در گردن او برای تقریبا هشت دقیقه است. در فیلم ضبط شده توسط bystander, Floyd پنجه نرم می کند که او نمی توانم نفس بکشم تا او را به آرامی متوقف می شود صحبت کردن و در حال حرکت است.

یکی دیگر از اعتراض اعلام شد پنج شنبه شب در نزدیکی شهرستان دفاتر در مرکز شهر مینیاپولیس. برخی از فروشگاه ها در مینیاپولیس و حومه بسته اوایل از ترس بیشتر نزاع. شهر خود را تعطیل نور-سیستم راه آهن و تمام خدمات اتوبوس از نگرانی های ایمنی.

در اطراف ظهر پنج شنبه در خشونت گسترش چند مایل دور به یک هدف در سنت پل میدوی محله که در آن پلیس گفت: 50 تا 60 نفر با عجله از فروشگاه اقدام به غارت آن است. پلیس و دولت گشت تیم ملی اتومبیل های بعد مسدود ورود اما غارت و سپس منتقل به مغازه های همراه در نزدیکی خیابان دانشگاه, یکی از سنت پل اصلی تجاری راهروها و نقاط دیگر در شهرستان.

St. Paul سخنگوی استیو Linders گفت: مقامات در برخورد با ناآرامی ها در حدود 20 مناطق مختلف است.

"لطفا در خانه بمانند. لطفا به اینجا می آیند به اعتراض. لطفا نگه داشتن تمرکز بر روی جورج فلوید در پیشبرد جنبش ما و در جلوگیری از این همیشه اتفاق می افتد دوباره. ما همه می توانند در این مبارزه با هم" سنت پل شهردار ملوین کارتر توییتی.

اریکا Atson 20 ساله بود در میان چند صد نفر که جمع آوری شده برای برنامه ریزی تظاهرات در خارج از ادارات دولتی در مرکز شهر, مینیاپولیس, که در آن سازمان به نام برای اعتراض مسالمت آمیز.

Atson که سیاه توضیح داده شده دیدن او 14 - و 11-year-old برادران پنجه توسط پلیس مینیاپولیس سال پیش به دلیل ماموران به اشتباه فرض پسران هم اسلحه داشتند. او گفت که او تا به حال شده است در "هر اعتراض" فلوید پس از مرگ و این که او نگران افزایش کودکان که می تواند آسیب پذیر در پلیس برخورد.

"ما نمی خواهیم در اینجا مبارزه علیه هر کسی است. ما نمی خواهیم هر کسی صدمه دیده است. ما نمی خواهیم به هر علت خسارت," او گفت:. "ما فقط می خواهیم افسر پلیس برگزار می شود مسئول اعمال خود است."

فرماندار سفارش نمی گویند که چگونه بسیاری از اعضای گارد بسیج شدند و این که آیا آنها می تواند در خدمت پنج شنبه شب. پس از تماس در گارد Walz خواست تغییرات گسترده در پی فلوید مرگ است.

"وقت آن است که برای بازسازی. بازسازی شهر بازسازی سیستم قضایی ما و بازسازی رابطه بین اجرای قانون و کسانی که آنها را متهم هستید به محافظت می کند. جورج فلوید مرگ باید منجر به عدالت و سیستمیک تغییر نیست و بیشتر مرگ و نابودی" Walz گفت.

توسط صبح روز پنجشنبه در مینیاپولیس دود از سوختن ساختمان در Longfellow محله. در مرکز نوار در سراسر خیابان را از پلیس 3rd حوزه ایستگاه تمرکز تظاهرات در هر دو شب پنجره ها در تقریبا هر کسب و کار شده بود شکست از هدف بزرگ فروشگاه در یک سیاره تناسب اندام, بدنسازی در دیگر. تنها 24 ساعت ماشین لباسشویی به نظر می رسد برای فرار از صدمه ندیده.

"چرا ما ؟" خواستار گستره زیادی از قرمز گرافیتی ناخوانا بر روی دیوار به هدف. یک وندی رستوران در سراسر خیابان بود سوخته تقریبا فراتر از به رسمیت شناختن.

در میان تلفات این آتش سوزی شبانه: شش داستان اجاره ساختمان در حال ساخت بود که به ارائه نزدیک به 200 آپارتمان مسکن مقرون به صرفه.

"ما در حال سوختن خود ما محله" گفت: یک پریشان Deona براون 24 ساله زن ایستاده با یک دوست در خارج از حوزه ایستگاه که در آن گروه کوچکی از معترضان فریاد در یک دوجین یا بیشتر سنگ رو افسران پلیس ضد شورش. "این جایی است که ما زندگی می کنند, که در آن ما و آنها آن را نابود کرد."

"آنچه که پلیس انجام داد اشتباه بود اما من می ترسم در حال حاضر" براون گفت.

دیگران در میان جمعیت دیدم چیزی متفاوت در خرابه.

معترضان تخریب اموال "از آنجا که سیستم خراب است" گفت: یک مرد جوان که شناسایی خود را تنها با نام مستعار خود را, پول نقد, و, که گفت که او تا به حال شده در خیابان ها در خشونت است. او با رد این ایده که تخریب خواهد صدمه دیده ساکنان عمدتا سیاه و سفید محله.

"آنها در حال ساخت پول از ما," او گفت: با عصبانیت از صاحبان نابود فروشگاه. او خندید وقتی پرسید که آیا او پیوست و در غارت و یا خشونت. "من نمی شکستن هر چیزی."

اعتراضات آغاز شد که چهارشنبه شب و تمدید به روز شنبه بودند خشن تر از روز سه شنبه که شامل درگیری بین دفاتر و معترضان اما هیچ گسترده صدمه به اموال و یا غارت.

شهردار یعقوب فری به دادگاه تجدید نظر برای آرام است. "لطفا مینیاپولیس ما نمی توانیم اجازه تراژدی beget بیشتر تراژدی او گفت:" در توییتر.

این شهر در پاسخ به این اعتراضات بود که مورد سوال و حتی به عنوان همه چیز شروع فزاینده شنبه شب به خشونت است. "اگر استراتژی بود برای نگه داشتن ساکنان امن — آن را شکست خورده" عضو شورای شهر ارمیا الیسون که سیاه و سفید است, توییتی. "جلوگیری از صدمه به اموال آن شکست خورده است."

"ما از شکست شب گذشته. ما در حال شکست شهر ما دوباره" او توییتی پنج شنبه, اصرار پلیس برای ترک صحنه از یک شب خشونت گفت: حضور خود را به ارمغان می آورد مردم را به خیابان.

تظاهرات همچنین گسترش به سایر شهرستانها ایالات متحده است. در کالیفرنیا صدها نفر از مردم معترض فلوید مرگ مسدود لس آنجلس بزرگراه و در هم شکسته ویندوز of California Highway Patrol موبایل. ممفیس پلیس مسدود شده و یک شاهراه اصلی پس از یک نژاد مخلوط گروهی از معترضان با تجمع در مقابل ساختمان پلیس حوزه. این وضعیت تشدید بعد در شب با پلیس پوشیدن ضد شورش و معترضان ایستاده شانه به شانه در مقابل ماموران مستقر در پشت یک مانع است.

در میان خشونت در مینیاپولیس یک مرد پیدا شد به ضرب گلوله یکشنبه شب در نزدیکی یک فروشگاه پیاده احتمالا توسط صاحب, مقامات گفت.

ماموران آتش نشانی در پاسخ به حدود 30 عمدا مجموعه blazes از جمله حداقل 16 ساختار آتش سوزی و چندین کامیون آتش آسیب دیده بودند با سنگ و سایر پرتابه آتش نشانی گفت. هیچ کس صدمه دیده بود توسط blazes.

هیچ نشانه ای از پلیس در تخریب مرکز خرید اگر یک زن و شوهر ده افسران خارج از حوزه خانه. یک مرد ایستاده در خارج از ساختمان با استفاده از یک تصادف تعقیب درهم bullhorn به فریاد "نمی توانم نفس بکشم, من نمی توانم نفس بکشم. مامان من نمی توانم نفس بکشم" تکرار برخی از فلوید را درخواست برای کمک.

سراسر از حوزه کسی تا به حال با رنگ پیاده رو با رنگ قرمز: "از کجا بشریت؟"

46-سال فلوید درگذشت به عنوان پلیس او را دستگیر کردند در خارج از فروشگاه پس از یک گزارش از یک لایحه تقلبی بودن گذشت. از باراک اوباما و FBI در مینیاپولیس گفت: "آنها انجام شد "قوی تحقیقات جنایی" به مرگ و ساخت صورت یک اولویت است. اعلام این خبر یک روز پس از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی که او خواسته بود تحقیقات برای تسریع شود.

اف بی آی همچنین بررسی اینکه آیا فلوید حقوق مدنی نقض شده است.

افسر که kneeled در Floyd و سه نفر دیگر از کار اخراج شدند سه شنبه ، روز بعد شهردار به نام او را به عنوان جرم جنایی متهم شده است. شهردار همچنین درخواست برای فعال سازی از گارد ملی.

(AP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن